infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›Αισθητήρες αναλογίας αέρα/καυσίµου και αισθητήρες οξυγόνου – Ποια είναι η διαφορά;

Αισθητήρες αναλογίας αέρα/καυσίµου και αισθητήρες οξυγόνου – Ποια είναι η διαφορά;

Από Admin
5 Μαΐου 2022
41
0

Παρά την αύξηση της δηµοτικότητας των αµιγώς ηλεκτρικών κινητήρων, οι κατασκευαστές οχηµάτων (VM) εξακολουθούν να υφίστανται έντονη πίεση προκειµένου να βελτιώσουν την οικολογική απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ώστε να συµµορφωθούν µε τους ολοένα και πιο αυστηρούς στόχους εκποµπών καυσαερίων. Ως αποτέλεσµα, η παρακολούθηση των εκποµπών καυσαερίων του κινητήρα έχει µεγάλη σηµασία και ο αισθητήρας αναλογίας αέρα/καυσίµου, είναι ένας ειδικός τύπος αισθητήρα οξυγόνου που µπορεί να υποστηρίξει πιο εξελιγµένες διαδικασίες ελέγχου εκποµπών.

Για τη συµµόρφωση µε τους τρέχοντες και µελλοντικούς στόχους εκποµπών, η τεχνολογία διαχείρισης κινητήρα δεν επαναπαύεται ποτέ, καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές εξαρτηµάτων γνήσιου εξοπλισµού (OE), όπως η DENSO, συνεχίζουν να αναπτύσσουν πιο εξελιγµένους αισθητήρες για να ικανοποιούν τις ανάγκες των VM. Ως αποτέλεσµα, ο αξιόπιστος αισθητήρας οξυγόνου, που συνήθως αναφέρεται ως (αισθητήρας Λάµδα), έπρεπε να υποστηριχθεί µε την προσθήκη πολλών άλλων αισθητήρων, συµπεριλαµβανοµένων των αισθητήρων αναλογίας αέρα/καυσίµου.

Παρόλο που και οι δύο αυτοί αισθητήρες εξυπηρετούν παρόµοιο σκοπό -να παρακολουθούν τα καυσαέρια και να κοινοποιούν τα δεδοµένα στο σύστηµα διαχείρισης κινητήρα του οχήµατος (EMS), να βελτιστοποιούν το µείγµα καυσίµου και αέρα που εισέρχεται στους θαλάµους καύσης του κινητήρα, καθώς και τον χρονισµό ανάφλεξης του κινητήρα κ.λπ. – ο αισθητήρας αναλογίας αέρα καυσίµου παρέχει υψηλότερο επίπεδο ευαισθησίας από τον συµβατικό αισθητήρα οξυγόνου. Αυτό επιτρέπει στο EMS να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κινητήρα µε µεγαλύτερη ακρίβεια, γεγονός που επιτρέπει στο καύσιµο να καίγεται πιο αποτελεσµατικά, παράγοντας εποµένως χαµηλότερες εκποµπές ρύπων και αυξάνοντας την οικονοµία καυσίµου του οχήµατος.

Αυτή η διαφορά µπορεί να αποδειχθεί από το γεγονός, ότι ο αισθητήρας οξυγόνου παράγει ένα σήµα τάσης που αλλάζει ξαφνικά και στις δύο συνιστώσες της «αναλογία Λάµδα», που ορίζεται ως 14,7 µέρη αέρα προς ένα µέρος καυσίµου, το οποίο είναι το πιο αποδοτικό µείγµα αέρα/καυσίµου για κινητήρα εσωτερικής καύσης 0,8 volt, αν το µείγµα είναι πολύ πλούσιο ή 0,2 volt αν το µίγµα είναι πολύ φτωχό.

Αντίθετα, το σήµα εξόδου ενός αισθητήρα αναλογίας αέρα /καυσίµο δεν είναι τάση, αλλά ένταση. Αυτή η ένταση, µετρηµένη σε mA, αλλάζει αναλογικά µε την ποσότητα οξυγόνου που αποµένει στα καυσαέρια. Με άλλα λόγια, η ECU (µονάδα ελέγχου κινητήρα) µπορεί να αντιληφθεί, όχι µόνο εάν το µείγµα είναι πλούσιο ή φτωχό, αλλά και µε ακρίβεια πόσο είναι.

Αυτή η ποσοτική µέτρηση, επιτρέπει στο σύστηµα διαχείρισης να ανταποκρίνεται στις άµεσες απαιτήσεις µείγµατος αέρα/καυσίµου του κινητήρα πιο γρήγορα και µε ακρίβεια. Αυτό παρέχει µεγαλύτερο βαθµό ελέγχου στη διαδικασία καύσης, και έχει ως αποτέλεσµα, η απόδοση του καταλυτικού µετατροπέα να µπορεί να βελτιωθεί σηµαντικά. Επίσης, σε περίπτωση ψυχρής εκκίνησης, ο κινητήρας µπορεί να φτάσει σε έλεγχο κλειστού βρόχου πολύ πιο γρήγορα, γεγονός που µειώνει τις εκποµπές άκαυστων υδρογονανθράκων.

Είναι αυτονόητο ότι τα σήµατα που παράγουν αυτοί οι δύο τύποι αισθητήρων είναι πολύ διαφορετικά µεταξύ τους, εποµένως δεν µπορούν να ανταλλάσσονται. Στην πραγµατικότητα, υπάρχουν πολλές διαφορετικές εκδοχές αισθητήρων αναλογίας αέρα/καυσίµου. Ορισµένες διαφορές είναι ορατές εξωτερικά, ενώ άλλες έχουν ηλεκτρονικές διαφορές, αλλά οι περισσότερες διαφορές κρύβονται στη σύνθεση της κεραµικής σύνθεσης ή στις προστατευτικές επικαλύψεις στα στοιχεία του αισθητήρα. Εποµένως, είναι πολύ σηµαντικό να επιλέγονται πάντα οι ίδιες ακριβώς αρχικές προδιαγραφές σχεδίασης, κατά την αντικατάσταση ενός αισθητήρα αναλογίας αέρα/καυσίµου.

Η DENSO, παρατήρησε πρόσφατα µερικά παραδείγµατα αποµιµήσεων αισθητήρων που εµφανίζονται στην αγορά και οι εργαστηριακές δοκιµές αυτών των προϊόντων στα οχήµατα, αποκάλυψαν πολύ χαµηλά επίπεδα απόδοσης και διάρκεια ζωής, καθώς και υπερβολική ενοποίηση εφαρµογών των οχηµάτων, που σαφώς οδηγεί σε πρόωρη αστοχία και επανεµφάνιση των προειδοποιητικών λυχνιών του κινητήρα στο ταµπλό, εάν τοποθετηθούν στο όχηµα ενός πελάτη.

https://www.denso-am.eu/gr ή  E-Mail: [email protected]

Πηγή DENSO

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςAFTEMARKETDenso
Προηγούμενο

Η Ford Pro έτοιμη να αυξήσει την ...

Επόμενο

TRW: Αντικατάσταση ηλεκτρικού χειρόφρενου

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICE

    Denso: Έµφαση στα ανταλλακτικά πρώτης τοποθέτησε (Ο.Ε.)

    15 Νοεμβρίου 2016
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    DENSO: Δύο βασικά εξαρτήµατα ηλεκτρικών οχηµάτων (EV) που χρειάζεται το συνεργείο

    26 Ιανουαρίου 2021
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Δυναµό µε διόδους υψηλής απόδοσης από την DENSO

    31 Οκτωβρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICE

    DENSO: 32 νέοι συμπυκνωτές με ενσωματωμένο αφυγραντήρα

    26 Ιουνίου 2016
    Από Admin
  • PLAYERΓΕΝΙΚΑΤΕΧΝΙΚΑ

    Denso: Γιατί είναι τόσο σηµαντική η ακριβής ροπή για τα µπουζί;

    23 Δεκεμβρίου 2021
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Denso-technic.com/el: Διαδικτυακή τεχνική εκπαίδευση στα ελληνικά

    7 Οκτωβρίου 2021
    Από Admin

  • fanovafes.com.gr_eobeamm
    ΚΛΑΔΙΚΑ

    ΕΟΒΕΑΜΜ: Όλοι μαζί στις συγκεντρώσεις

  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Συνθετικά καύσιµα: Η επόµενη επανάσταση;

  • autoservice.com.gr_TIRE COLOGNE_
    ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Tire Cologne: Η έκθεση «λάστιχο»

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet