infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Αρχική›PLAYER›Αυτόνομα ρομπότ φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Volkswagen

Αυτόνομα ρομπότ φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Volkswagen

Από Admin
13 Ιανουαρίου 2020
435
0

Η Volkswagen δίνει λύση στο πρόβλημα της αναζήτησης σταθμών φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το Volkswagen Group Components παρουσίασε αυτόνομα κινούμενο ρομπότ φόρτισης που φροντίζει για την επαναφόρτιση των μπαταριών οποιουδήποτε ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ενώ το τελευταίο βρίσκεται σε μία κοινή θέση στάθμευσης.

Η όλη διαδικασία ξεκινά είτε με ενεργοποίηση μέσω εφαρμογής (app) σε smartphone είτε με V2X (vehicle to everything – όχημα με οτιδήποτε) επικοινωνία.

Ακολούθως, το αυτόνομα κινούμενο ρομπότ πλησιάζει το όχημα που χρειάζεται φόρτιση και επικοινωνεί μαζί του. Από το άνοιγμα του πλαισίου υποδοχής φόρτισης για τη σύνδεση του σχετικού βύσματος μέχρι και την τελική αποσύνδεση, η όλη διαδικασία φόρτισης πραγματοποιείται χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Το ρομπότ είναι συνδεμένο με μία συσκευή αποθήκευσης ενέργειας, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ένα όχημα μπαταρίας, το οποίο ρυμουλκεί, το φέρνει κοντά στο αυτοκίνητο και στη συνέχεια συνδέει αυτοκίνητο και όχημα μπαταρίας, ώστε να ξεκινήσει η φόρτιση.

Το όχημα μπαταρίας παραμένει συνδεμένο με το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια όλης της διαδικασίας φόρτισης. Το ρομπότ, εν τω μεταξύ, μπορεί να αποχωρήσει και να προχωρήσει σε αντίστοιχη άλλη φόρτιση, άλλου αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να μεταφέρει πολλά οχήματα μπαταρίας ταυτόχρονα. Μόλις ολοκληρωθεί η υπηρεσία φόρτισης, το ρομπότ συλλέγει το όχημα μπαταρίας και το επαναφέρει σε ένα κεντρικό σταθμό φόρτισης.

Το κάθε όχημα μπαταρίας έχει ενεργειακό περιεχόμενο περίπου 25 kWh. Με τα ενσωματωμένα ηλεκτρονικά συστήματα φόρτισης, είναι εφικτή ταχεία φόρτιση DC έως και 50 kW για το κάθε αυτοκίνητο. Το ρομπότ, είναι εξοπλισμένο με κάμερες, σαρωτές λέιζερ και αισθητήρες υπερήχων.

Ο συνδυασμός όλων αυτών όχι μόνο επιτρέπει στο ρομπότ να πραγματοποιεί πλήρως τη διαδικασία φόρτισης, αλλά και να κυκλοφορεί ελεύθερα στο χώρο στάθμευσης, να αναγνωρίζει πιθανά εμπόδια και να αντιδρά σε αυτά.

Ανάλογα με το μέγεθος του χώρου στάθμευσης, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα διάφορα ρομπότ φόρτισης, ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν πολλά αυτοκίνητα.

«Το αυτόνομα κινούμενο ρομπότ φόρτισης θα φέρει επανάσταση στη φόρτιση σε διαφορετικές εγκαταστάσεις στάθμευσης, όπως πολυώροφοι ή υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων αλλά και κοινές θέσεις στάθμευσης, καθώς φέρνει την υποδομή φόρτισης στο αυτοκίνητο και όχι το αντίστροφο.

Το αυτόνομα κινούμενο ρομπότ φόρτισης δεν είναι απλώς ένας βραχίονας ρομπότ που συνδέει ένα αυτοκίνητο με ένα σταθερό σταθμό φόρτισης. Με αυτό, κάνουμε σχεδόν κάθε χώρο στάθμευσης εν δυνάμει σημείο φόρτισης αυτοκινήτων, χωρίς κανένα περίπλοκο μέτρο υποδομής», τονίζει ο Mark Möller, Διευθυντής Ανάπτυξης του Volkswagen Group Components.

Το Volkswagen Group Components διερευνά διαφορετικές προσεγγίσεις όσον αφορά στην υποδομή φόρτισης και έχει ήδη αναπτύξει αρκετά επιτυχημένα προϊόντα.

Ο ευέλικτος σταθμός γρήγορης φόρτισης και τα DC wallboxes είναι ήδη πρακτικές λύσεις φόρτισης ενώ πολλές άλλες είναι σε στάδιο εξέλιξης. Το αυτόνομα κινούμενο ρομπότ φόρτισης αποτελεί μία από αυτές, χωρίς να έχει οριστεί πιθανή ημερομηνία για την κυκλοφορία του στην αγορά.

Η Volkswagen αναλαμβάνει πολυεπίπεδες πρωτοβουλίες για τη δημιουργία μιας υποδομής φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η εταιρεία προγραμματίζει την εγκατάσταση συνολικά 36.000 σημείων φόρτισης σε ολόκληρη την Ευρώπη έως το 2025, με μεγάλο μέρος αυτών διαθέσιμων στο κοινό.

Η Volkswagen έχει παρουσιάσει επίσης το δικό της wallbox για οικιακή φόρτιση, με την ονομασία ID.Charger. Και ως συνιδρυτής της κοινοπραξίας IONITY, η Volkswagen συμμετέχει στην εγκατάσταση 400 πάρκων ταχείας φόρτισης σε μεγάλους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους.

Μεσοπρόθεσμα, η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι τόσο εύκολη όσο η φόρτιση ενός smartphone.

www.volkswagen.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτες#AUTOMOTIVEVolkswagen Group Components
Προηγούμενο

Σαρώνοντας το όχηµα όπως ένα δίκτυο υπολογιστών

Επόμενο

Bosch: Υβριδικά και ηλεκτροκίνητα οχήµατα

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice,battery,
    autoSERVICEPLAYER

    Comline : Δυναμικό παρών στην Αυτοκίνηση 2018

    2 Δεκεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου (IAA) 2019: Η Bosch επιτυγχάνει παραγγελίες ύψους 13 δις ευρώ στον τομέα της ηλεκτροκίνησης

    23 Σεπτεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΓΕΝΙΚΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    BASF Automotive Color Trends 2021-2022 – Νέα τάση στη βαφή αυτοκινήτων

    12 Νοεμβρίου 2021
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_Rrestragraf_
    PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η Restagraf στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2018

    23 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Σύστηµα GDi 500+ bar από τη Delphi

    25 Ιουλίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_METALCAUCHO NEW CATALOGUE
    autoSERVICEPLAYER

    Nέα σειρά σε ψαλίδια ανάρτησης και εµπρόσθιο σύστηµα από την Metalcaucho

    11 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_1_tetoma
    autoSERVICE

    Σεμινάριο: Βέλτιστη χρήση ESI TRONIC από την Τετόμα-Bosch

  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑΦΟΡΤΗΓΟ

    Αναρτήσεις Αέρα: Ηλεκτρονικά Ελεγχόµενη Ανάρτηση Αέρα – ECAS (Μέρος Β΄)

  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    TrackR : Το ηλεκτρονικό… καρφί

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet