infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αρχική›PLAYER›48 VOLT: Μια αποδεδειγµένη τεχνολογία για τη µείωση των εκποµπών CO2 και NOX

48 VOLT: Μια αποδεδειγµένη τεχνολογία για τη µείωση των εκποµπών CO2 και NOX

Από Admin
10 Ιανουαρίου 2019
1440
0
συστημα 48-volt

Σε αντίθεση µε µια παραδοσιακή εγκατάσταση 12V, ένα σύστηµα 48V µπορεί να ανταποκριθεί πιο αποτελεσµατικά στην υψηλότερη ζήτηση ενέργειας που δηµιουργείται από τη λειτουργία των παρελκοµένων και του εξοπλισµού του οχήµατος.
Τα ηλεκτρικά συστήµατα 48 Volt τυπικά τροφοδοτούν τις µίζες stop-start, τους υβριδικούς κινητήρες και τους υπερσυµπιεστές, επιτρέποντας να σχεδιάζονται µικρότεροι κινητήρες µε µεγαλύτερη οικονοµία καυσίµου και απόδοση. Τα συστήµατα 48 Volt παρέχουν την ισχύ σε υδραυλικά και µηχανικά εξαρτήµατα όπως το υδραυλικό τιµόνι, τα συστήµατα πέδησης, η αντλία νερού, η ψύξη του ψυγείου και ο κλιµατισµός.
Το σύστηµα προσφέρει 4 φορές µεγαλύτερη τάση και ηλεκτρική ισχύ για την ίδια ποσότητα ηλεκτρικού ρεύµατος που παράγεται µε την συµβατική αρχιτεκτονική των 12V. Μετατρέπει το όχηµα, σε συνδυασµό µε τον βενζινοκινητήρα ή τον πετρελαιοκινητήρα, σε ένα «ήπιο υβριδικό» όχηµα. Για τα ελαφρά οχήµατα πόλης, µια µπαταρία 48V µπορεί επίσης να λειτουργήσει ως µία από τις µονάδες ισχύος, κινώντας το όχηµα σε µικρές αποστάσεις και επιτρέποντας την οδήγηση χωρίς εκποµπές καυσαερίων.

Σύγκριση του πλήρως υβριδικού µε το ήπιο υβριδικό όχηµα
Ένα πλήρως υβριδικό όχηµα είναι εξοπλισµένο µε έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα παράλληλα µε έναν βενζινοκινητήρα ή πετρελαιοκινητήρα εσωτερικής καύσης που παράγει επιπλέον ενέργεια, όπως απαιτείται.
Σε ένα ήπιο υβριδικό όχηµα το µεγαλύτερο µέρος της εργασίας το κάνει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και ο ηλεκτροκινητήρας υπάρχει για να εκτελεί βοηθητικό έργο. Σε αντίθεση µε το plug-in υβριδικό όχηµα, ένα ήπιο υβριδικό όχηµα δεν απαιτεί καλώδιο για την επαναφόρτιση του συσσωρευτή, αλλά χρησιµοποιεί την αναγεννητική πέδηση κατά την οδήγηση

Ποιο είναι το πρόβληµα;
Όλο και περισσότερα συστήµατα σήµερα χρησιµοποιούν ηλεκτρισµό. Όµως, τα συστήµατα βοήθειας του οδηγού, όπως είναι το προσαρµοστικό σύστηµα ελέγχου ταχύτητας ταξιδιού, η διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας και η προβολή ενδείξεων στο παρµπρίζ, αλλά και τα χαρακτηριστικά που έχουν σχέση µε την άνεση, όπως είναι τα θερµαινόµενα καθίσµατα ή/και το τιµόνι, θέτουν υψηλότερους περιορισµούς στις δυνατότητες της παραδοσιακής µπαταρίας των 12V στο να τροφοδοτήσει όλες αυτές τις καταναλώσεις.
Το αποτέλεσµα είναι να δηµιουργείται µεγαλύτερη επιβάρυνση από την υψηλότερη κατανάλωση καυσίµου και την παραγωγή CO2, ενώ, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι προµηθευτές των εξαρτηµάτων και των παρελκοµένων του αυτοκινήτου θέλουν να επιτύχουν το αντίθετο.

Πως λειτουργεί ένα ήπιο υβριδικό 48V;
Οι προµηθευτές της αυτοκινητοβιοµηχανίας εξετάζουν σήµερα διάφορες διαµορφώσεις ήπιων υβριδικών συστηµάτων που κάνουν χρήση των 48V. Η επιλεγµένη τοπολογία, η θέση του ηλεκτρικού κινητήρα, θα καθορίσει τη βαρύτητα των πλεονεκτηµάτων και των οφελών που θα επιτευχθούν όσον αφορά τη µείωση του CO2 . Η Μίζα-Γεννήτρια µε κίνηση ιµάντα είναι αυτή τη στιγµή η πιο διαδεδοµένη εφαρµογή, καθώς αυτός ο συνδυασµός συνδυάζει ένα σχετικά χαµηλό κόστος ενσωµάτωσης-και αποφεύγεται το πρόσθετο κόστος για την πρόβλεψη διατάξεων προστασίας από ηλεκτροπληξία- µε τα οφέλη της µείωσης του CO2 και της ενίσχυσης της δύναµης.

Το µέλλον της τεχνολογίας 48V
O εξηλεκτρισµός του οχήµατος είναι µια από τις µελλοντικές λύσεις οι οποίες θα οδηγήσουν σε κινητικότητα ευφυέστερη και φιλικότερη προς το περιβάλλον.
Η τεχνολογία 48V έχει µια καθορισµένη θέση στη διαδικασία της ηλεκτροκίνησης και θα παραµείνει ως ένα σηµαντικό στοιχείο για την αποτελεσµατικότερη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αυτό συµβαίνει όχι µόνο λόγω των δυνατοτήτων που παρέχει για να µειώσουµε την κατανάλωση καυσίµου και την παραγωγή CO2, αλλά και λόγω του συµπαγούς σχεδιασµού της, του χαµηλότερου κόστους παραγωγής και τη συµβατότητά της µε τους υπάρχοντες κινητήρες, βενζίνης ή πετρελαίου
Μέχρι το 2025, 1 στα 10 αυτοκίνητα που πωλούνται αναµένεται ότι θα είναι εργοστασιακά εξοπλισµένα µε σύστηµα 48V, φτάνοντας τον αριθµό των 15 εκατοµµυρίων οχηµάτων ετησίως.
Μέχρι το ίδιο έτος, αναµένεται ότι το 95% των ήπιων υβριδικών οχηµάτων θα έχει ενσωµατώσει την τεχνολογία 48V.

Ποια είναι τα πλεονεκτήµατα του συστήµατος 48-Volt;
Η τεχνολογία 48V βοηθά τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά οχήµατα να πληρούν τους κανονισµούς σχετικά µε τις εκποµπές CO2, µειώνοντας την κατανάλωση καυσίµων έως και 10-15% και ως εκ τούτου µειώνοντας την παραγωγή του CO2 έως και 15%. Η τεχνολογία 48V παρέχει επίσης περισσότερη ισχύ στις πρόσθετες ενσωµατωµένες λειτουργίες.

  Και πάνω απ’ όλα:
• Προσφέρει ένα πιο αποτελεσµατικό επίπεδο ανάκτησης ενέργειας, π.χ. κατά τη διάρκεια της πέδησης.
• Μπορεί να ενσωµατωθεί στο όχηµα και να λειτουργήσει παράλληλα µε το υπάρχον ηλεκτρικό σύστηµα των 12V.
• Παρέχει καθαρότερη κίνηση κατά την κυκλοφορία στην πόλη και στην περίπτωση των κινητήρων ντίζελ, το σύστηµα Stop Start 48V µπορεί να συµβάλει στη µείωση των επιπέδων εκποµπής NOx κατά περίπου 10% κατά τη φάση της επιτάχυνσης.
•Έχει µικρές διαστάσεις µε µικρή επίδραση στον πίσω χώρο αποσκευών και το συνολικό βάρος.
• Κοστίζει λιγότερο από µια µπαταρία 300-400V που απαιτείται για ένα πλήρες υβριδικό ή ηλεκτρικό όχηµα: Δηλαδή, δαπανούµε το 1/3 του κόστους για να έχουµε τα 2/3 των οφελών.
• Προσφέρει αυξηµένη απόδοση και άµεση απόκριση λόγω της πρόσθετης ισχύος µέχρι 20kWh που παράγεται από το σύστηµα 48V.
• Μπορεί να βελτιώσει την οδική συµπεριφορά µέσω των συνδεδεµένων συστηµάτων του αµαξώµατος.
• Παρέχει πιο γρήγορη και αθόρυβη εκκίνηση του κινητήρα, αποσυνδέει τον εξοπλισµό από τον περιστρεφόµενο κινητήρα και χρησιµοποιεί µόνο το τµήµα της απαιτούµενης απόδοσης αντί να απορροφά ένα µέρος της ροπής του κινητήρα.

Η κατηγορία των εξαρτηµάτων και παρελκοµένων µε τεχνολογία 48v που αναπτύσσονται σήµερα από τα µέλη της CLEPA
• Μίζα-γεννήτρια µε κίνηση µέσω ιµάντα
• Υβριδικός συµπλέκτης
• Υβριδική µπαταρία
• eΥπερσυµπιεστής
• Μετατροπέας DC/DC
• Καταλύτης µε ηλεκτρική θέρµανση

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτες#AUTOMOTIVE48VCO2hybridNOXvehicleΚΙΝΗΤΗΡΑΣμειωσηΟΧΗΜΑυβριδικο
Προηγούμενο

Audi:Το µυστικό πίσω από την λάµψη

Επόμενο

ADAS: Προηγµένα συστήµατα υποστήριξης οδηγού. Επιβαρύνουν και ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    Bosch Esitronic 2.0 Online: Ενσωµατώνει τα δεδοµένα των κατασκευαστών οχηµάτων

    15 Νοεμβρίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Αυτόνομα ρομπότ φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την Volkswagen

    13 Ιανουαρίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Autopromotec_
    ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2017: Καινοτοµία Τεχνολογία Διεθνοποίηση

    14 Ιουλίου 2017
    Από Admin
  • ΓΕΝΙΚΑ

    Ο θρύλος του Jeep Wrangler είναι διαθέσιμος στην Ελληνική αγορά με την πλέον πλήρη γκάμα εκδόσεων

    24 Ιανουαρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    AutopromotecEDU- IAM 2019 : Τα µελλοντικά σενάρια κινητικότητας για την επισκευή αυτοκινήτων

    5 Μαρτίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Continental - ContiTech
    autoSERVICEPLAYER

    Videos «Watch & Work» τώρα σε 16 γλώσσες από την Continental -ContiTech

    28 Ιουνίου 2018
    Από Admin

  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Η MAHLE στην Agrotica 2020

  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Αιτίες βλάβης της τουρµπίνας: Μέρος 1ο

  • autoSERVICE

    DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet