Η πρώτη Σχολή Βελτίωσης Αυτοκινήτου-Tuning στην Ελλάδα από τις Σχολές ΔΕΛΤΑ

Η πρώτη Σχολή Βελτίωσης Αυτοκινήτου-Tuning στην Ελλάδα είναι γεγονός. Δημιουργήθηκε από τις Σχολές ΔΕΛΤΑ και απευθύνεται αποκλειστικά σε μηχανολόγους (ΤΕΛ, ΤΕΕ, ΙΙΕΚ, ΕΠΑ.Λ, ΤΕΙ, ΑΕΙ) και σε εν ενεργεία μηχανικούς αυτοκινήτων.
Τα μαθήματα ξεκινούν με το πρόγραμμα «Μελέτης Μετατροπής Κινητήρα Αυτοκινήτου», με σκοπό να δημιουργήσει το γνωστικό υπόβαθρο που είναι απαραίτητο στο χώρο του Tuning.
Στο επόμενο στάδιο είναι η «Βελτίωση Κινητήρα Αυτοκινήτου» πραγματοποιείται σε real project car. Επιλέγεται ένα «αδύναμο» αυτοκίνητο, όπου τίθεται εξαρχής ο στόχος βελτίωσης και τα χαρακτηριστικά του, ώστε να αποδώσει σεβαστή ισχύ και ροπή καθώς και στρωτή λειτουργία.
Το τελευταίο και σημαντικότερο στάδιο είναι η «Αγωνιστική Εξέλιξη Αυτοκινήτου» και αυτό γιατί κορυφή των μετατροπών και των βελτιώσεων είναι ο αγώνας. Όλο το project car περνά από εξονυχιστικό έλεγχο και στην συνέχεια εξελίσσεται ώστε το αυτοκίνητο να «σκαρφαλώνει» γρηγορότερα στις αναβάσεις αλλά και να είναι ταχύτερο στα circuit. Κάθε στάδιο βελτίωσης μετριέται με Δυναμόμετρο Αδράνειας-Rolling Road, Racelogic VBox III & Intercomp.
Ήδη, οι πρώτοι απόφοιτοι του σεμιναρίου συμμετέχουν ήδη στην τεχνική υποστήριξη Αγωνιστικού Αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια Αγώνων Πρωταθλήματος.
Σκοπός
Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους εκπαιδευόμενους και τους δημιουργεί το γνωστικό υπόβαθρο που είναι απαραίτητο στο χώρο του Tuning, για τις απαραίτητες ενέργειες όπως:
· Να επιλέγουν τις κατάλληλες επεμβάσεις ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του οχήματος.
· Να επιλέγουν τα κατάλληλα υλικά, ανταλλακτικά και εξαρτήματα.
· Να επιλέγουν τις τεχνικές, τα εργαλεία και τα μηχανήματα.
· Να αξιολογούν τα αποτελέσματα των επεμβάσεων και να διακρίνουν τις αιτίες από τις οποίες προέρχονται.
· Να συγκρίνουν τους διαφορετικούς τρόπους βελτίωσης και να διακρίνουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της κάθε μεθόδου
· Να υπολογίζουν εκ των προτέρων το αποτέλεσμα της βελτίωσης και να σχεδιάζουν την βέλτιστη μετατροπή για την κάθε περίσταση.
Ενότητες
1. Κορμός μηχανής
2. Κυλινδροκεφαλή
3. Εκκεντροφόρος
4. Πολλαπλή εισαγωγής
5. Χταπόδι – εξάτμιση
6. Υπετροφοδότηση-turbo
7. Νίτρο
8. Εγκέφαλος
9. Συμπλέκτης
10. Σύστημα ψύξης
11. Κιβώτιο ταχυτήτων
12. Αναρτήσεις
13. Καρότσα -Σασί
14. Φρένα
Για πληροφορίες καλέστε στις Σχολές ΔΕΛΤΑ, Τηλ.210-82.25.983, κυρία Νίκη Ξυδιά.