infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Υπάρχει φαινόμενο κυματομορφής AC στον εναλλάκτη;

  • Automechanika Frankfurt: Διεθνής συμμετοχή και νέες τεχνολογίες στο επίκεντρο του aftermarket

  • Lightyear 0 : Το πρώτο επαναφορτιζόμενο από τον ήλιο αυτοκίνητο, ενώ κινείται

  • Η Bosch υποστηρίζει τη νέα γενιά µηχανικών στην Ελλάδα

  • Continental: «Κατασκευαστής ελαστικών της Χρονιάς 2022»

PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Αρχική›PLAYER›Συνεργασία των Volvo Trucks και SAS

Συνεργασία των Volvo Trucks και SAS

Από Admin
13 Δεκεμβρίου 2018
481
0
SAS, Volvo,Trucks

Συνεργασία των Volvo Trucks και SAS ενισχύει τις δυνατότητες απομακρυσμένης διάγνωσης μέσω εξελιγμένων analytics και τεχνητής νοημοσύνης . Η Volvo Trucks North America εμπλουτίζει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών βελτίωσης του χρόνου uptime, ενισχύοντας την ήδη υπάρχουσα τεχνολογία Remote Diagnostics με μια εξελιγμένη πλατφόρμα analytics της SAS, κορυφαίας εταιρείας analytics. Οι άριστες υπηρεσίες analytics που προσφέρει η SAS υποστηρίζουν τις προσπάθειες της Volvo στην καλύτερη αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, ενώ παρέχουν ακόμα πιο διευρυμένες δυνατότητες στους χρήστες Remote Diagnostics, επιτρέποντας την πιο ακριβή ανάλυση δεδομένων και την ορθή λήψη αποφάσεων.
“Η συνεργασία με τη SAS μας βοήθησε να βελτιώσουμε περαιτέρω το uptime και τις υπηρεσίες Remote Diagnostics μέσα από την αποδοτικότερη επεξεργασία των δεδομένων που βρίσκονται πίσω από τους κώδικες διάγνωσης”, δήλωσε ο Ash Makki, Product Marketing Manager της Volvo Trucks Noth America. “Είμαστε σε θέση να διευρύνουμε του κωδικούς εξαρτημάτων και βλαβών που παρακολουθούμε και πλέον αναγνωρίζουμε τα περιστασιακά μοτίβα που μας βοηθούν να βελτιώσουμε την ακρίβεια και να αποκτήσουμε καλύτερη γνώση των βασικών αιτιών. Τέλος, αυτές οι βελτιώσεις υποδηλώνουν τελικά ότι οι συνεργάτες της Volvo Action Service (VAS) λαμβάνουν ακριβέστερα δεδομένα που τους επιτρέπουν να αναλύουν καλύτερα τους κωδικούς βλαβών και να παρέχουν πληροφορίες προς τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και τα συνεργεία επισκευής, συμβάλλοντας στη μεγιστοποίηση του χρόνου λειτουργείας του κάθε οχήματος. “

“Το machine learning και η τεχνητή νοημοσύνη είναι τομείς στους οποίους δίνουμε μεγάλη έμφαση αυτή τη στιγμή, αξιοποιώντας την πλατφόρμα της SAS”, δήλωσε ο Conal Deedy, Director of Connected Vehicle Services για τη Volvo Trucks North America. “Ανακαλύπτουμε κρυμμένα στοιχεία στα δεδομένα μας και τα συγχωνεύουμε με την προσλαμβάνουσα γνώση από την ομάδα των μηχανικών μας. Έτσι, μπορούμε να κατανοήσουμε πολύ καλύτερα τι ακριβώς μας λένε τα δεδομένα και να τα ενσωματώσουμε στην υπηρεσία Remote Diagnostics. Βλέπουμε ήδη τα οφέλη και το μέλλον αναμένεται εξαιρετικά ενδιαφέρον. Με την αξιοποίηση της πλατφόρμας της SAS, η Volvo μπορεί να επεξεργαστεί εκατομμύρια στοιχεία σε πραγματικό χρόνο, επεκτείνοντας τις δυνατότητες του Remote Diagnostics, το οποία κατά μέσο όρο συμβάλλει στη μείωση του χρόνου διάγνωσης κατά 70% και του χρόνου επισκευής κατά 25%.”
Ο Jason Mann, Αντιπρόεδρος του IOT της SAS, ανέφερε ότι η Volvo Trucks και η SAS συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν ένα ολοκληρωμένο και ευέλικτο σύστημα ανάλυσης. “Οι μεταφορές είναι ένα βασικό μέρος του παγκόσμιου συστήματος logistics που κάνει τις οικονομίες μας να λειτουργούν. Η βελτίωση της απόδοσης και η μείωση του κόστους βοηθά τους πάντες στην εφοδιαστική αλυσίδα. Χρησιμοποιώντας τις διάφορες τεχνικές ανάλυσης της SAS για να αντλήσει αξία από τα δεδομένα του IoT που απορρέουν από κάθε όχημα, η Volvo Trucks μπορεί να ανταποκριθεί άριστα στις ανάγκες των πελατών της.

Από το 2013, όλα τα φορτηγά της εταιρείας με κινητήρες Volvo διαθέτουν προ εγκατεστημένο τηλεματικό σύστημα, το οποίο παρέχει συνδεσιμότητα στο Remote Diagnostics, το σύστημα της Volvo για την έγκαιρη διάγνωση και παρακολούθηση των κωδικών που αφορούν προβλήματα του κινητήρα, καθώς και της μετάδοσης και της επεξεργασίας. Κατά την ανίχνευση ενός κωδικού, οι αισθητήρες στο φορτηγό συλλέγουν δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να παρέχουν στο σύστημα περισσότερες πληροφορίες. Τα δεδομένα και οι συνθήκες λειτουργίας, όπως η θέση του φορτηγού, το υψόμετρο, η θερμοκρασία του αέρα του περιβάλλοντος, το κιβώτιο ταχυτήτων, η περιεκτικότητα σε RPM, η ροπή κτλ., προσφέρουν περισσότερες πληροφορίες για ακριβέστερη διάγνωση. Το ίδιο hardware που τροφοδοτεί το Remote Diagnostics επιτρέπει επίσης στους πελάτες να εκτελούν ανανεώσεις στο λογισμικό του κινητήρα και στις παραμέτρους μέσω του Remote Programming, συμβάλλοντας στη μεγιστοποίηση του χρόνου λειτουργίας και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του οχήματος χωρίς να χρειάζεται το όχημα να τεθεί εκτός λειτουργίας. Ο προγραμματισμός εξ ποστάσεως των ενημερώσεων λογισμικού και παραμέτρων παρέχει σημαντική εξοικονόμηση χρόνου σε σύγκριση με τον μέσο όρο των 2,3 ημερών που ισχύει, από τη στιγμή που ένα φορτηγό μπει στο συνεργείο, συνδεθεί και γίνουν όλες οι ενημερώσεις χειροκίνητα.

Η υποστήριξη στα φορτηγά της Volvo παρέχεται 24 ώρες το εικοσιτετράωρο από άρτια καταρτισμένους συνεργάτες της VAS, οι οποίοι παρακολουθούν τους κρίσιμους κωδικούς των οχημάτων. Αν εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα, οι πράκτορες VAS θα εκτιμήσουν τη σοβαρότητα και θα επικοινωνήσουν με το όχημα παρέχοντας σημαντικές πληροφορίες και καθορίζοντας εάν το όχημα μπορεί να συνεχίσει τη διαδρομή του ή πρέπει να μεταφερθεί άμεσα σε συνεργείο. Όλες οι λεπτομέρειες από τη διαδικασία εξυπηρέτησης εντοπίζονται και παρακολουθούνται μέσω του ASIST, της διαδικτυακής πλατφόρμας διαχείρισης υπηρεσιών και επικοινωνίας της Volvo. Αυτό δίνει στον οδηγό, στον πελάτη και τον αντιπρόσωπο τη δυνατότητα εκτίμησης σε πραγματικό χρόνο της κατάστασης της εκάστοτε περίπτωσης τον προγραμματισμό επισκευής και της διαθεσιμότητας των ανταλλακτικών και των διαθέσιμων σημείων εξυπηρέτησης. Οι εξ αποστάσεως ενημερώσεις που αφορούν τον προγραμματισμό διευκολύνονται επίσης από πράκτορες VAS.

www.sas.com/greece

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτες#AUTOMOTIVEaftermarketdiagnosticlearningRemoteSASTrucksVolvoδιαγνωσητεχνολογια
Προηγούμενο

FILTRON και ΓΕΦΑ: Τεχνικό σεµινάριο για τα ...

Επόμενο

Filtron : Ποιες είναι οι συνέπειες από ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Έξυπνο κρεβάτι επαναφέρει τους ανήσυχους συντρόφους στη θέση τους με τεχνολογία αυτοκινήτου και έναν μηχανισμό με ιμάντα

    24 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Zhidou: Πλατφόρµα sharen’go και νέα µοντέλα ZD D2 και D2S

    4 Απριλίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Bosch: Πολυκάµερες για κλαρκ

    23 Μαΐου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_METALCAUCHO NEW CATALOGUE
    autoSERVICEPLAYER

    Nέα σειρά σε ψαλίδια ανάρτησης και εµπρόσθιο σύστηµα από την Metalcaucho

    11 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Volvo Cars: Νέο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Σλοβακία

    11 Ιουλίου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec: Εργασία µετά αναψυχής στη Motor Valley

    6 Οκτωβρίου 2021
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_Citroen Karellis_TOTAL QUARTZ,
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Στο EKO Rally Acropolis η Citroen Karellis με την υποστήριξη των λιπαντικών Total Quartz

  • ΚΛΑΔΙΚΑ

    Η δήλωση του Προέδρου του ΒΕΑ για το Brexit

  • ΕΡΕΥΝΑ

    Η αθέατη πλευρά της Αυτοκίνησης

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 13 Αυγούστου 2022

    Υπάρχει φαινόμενο κυματομορφής AC στον εναλλάκτη;

  • 11 Αυγούστου 2022

    Automechanika Frankfurt: Διεθνής συμμετοχή και νέες τεχνολογίες στο επίκεντρο του aftermarket

  • 7 Αυγούστου 2022

    Lightyear 0 : Το πρώτο επαναφορτιζόμενο από τον ήλιο αυτοκίνητο, ενώ κινείται

  • 3 Αυγούστου 2022

    Η Bosch υποστηρίζει τη νέα γενιά µηχανικών στην Ελλάδα

  • 1 Αυγούστου 2022

    Continental: «Κατασκευαστής ελαστικών της Χρονιάς 2022»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet