Όµιλος Σφακιανάκη: Προχωρά ο ψηφιακός µετασχηµατισµός των εταιρειών του

Ο Όµιλος Σφακιανάκη, πρωτοπόρος στον κλάδο της Αυτοκίνησης στην Ελλάδα, ξεκίνησε από την άνοιξη του 2024 τον ψηφιακό µετασχηµατισµό σε όλες τις εταιρείες του Οµίλου, µε στόχο τον εκσυγχρονισµό των λειτουργιών του και την ενίσχυση της εµπειρίας των πελατών και των εργαζοµένων του.
Ο Όµιλος αξιοποιεί υπερσύγχρονες τεχνολογίες τεχνητής νοηµοσύνης (AI), προηγµένα εργαλεία CRM και αναβαθµίσεις εµπειρίας χρήστη (CX), επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο µε τον οποίο αλληλεπιδρά µε τους πελάτες, συνεργάτες, προµηθευτές και εργαζόµενους του. Ενδεικτικά:
• Bρίσκεται σε εξέλιξη έργο υλοποίησης CRM µε ενσωµατωµένες λειτουργικότητες DMS, έτσι ώστε να δηµιουργηθεί µια καινοτόµα ενιαία πλατφόρµα λειτουργίας, όλων των δραστηριοτήτων του Οµίλου, αναβαθµίζοντας σηµαντικά την εµπειρία χρήσης των υπαλλήλων και των πελατών και µειώνοντας δραστικά τον χρόνο εξυπηρέτησης και λειτουργίας όλων των ροών εργασίας.
• Στα σηµεία διεπαφής πελατών και εξυπηρέτησης πελατείας (web Sites, Contact Centers) βρίσκεται σε εξέλιξη καινοτόµο έργο µε χρήση τεχνολογίας Google Natural Language AI σε φωνητική πύλη IVR και Chat Bot µε λογική AI platform interoperability. Οι τεχνολογίες θα αυτοµατοποιήσουν µεγάλο πλήθος εργασιών στη λογική αυτό-εξυπηρέτησης των πελατών από την πλατφόρµα AI σε εργασίες όπως, κλείσιµο ραντεβού για Service, test drive και άλλες πολλές συναλλαγές µεταξύ πελάτη και Οµίλου.
• Στα Contact Centers του Οµίλου έχει ξεκινήσει εφαρµογή της τεχνολογίας Advance CX CTI Genesys, η οποία µε σειρά καινοτοµιών και state of the art τεχνολογιών, αναβαθµίζει την εµπειρία επικοινωνίας του πελάτη µε τον Όµιλο.
• Για τα καταστήµατα BMW του Οµίλου Σφακιανάκη δηµιουργήθηκε το καινοτόµο AI Video Chat Bot «Ιάσονας», το οποίο αποτελεί τον πρώτο ψηφιακό σύµβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
• Στα καταστήµατα του Οµίλου Σφακιανάκη, θα ξεκινήσει έργο Augmented Reality για την φυσική εξυπηρέτηση των Πελατών από τη Virtual AI περσόνα του Οµίλου Σφακιανάκη.
Με την ενσωµάτωση αυτών των καινοτόµων τεχνολογιών, ο Όµιλος στοχεύει στην απλοποίηση διαδικασιών, τη βελτίωση της παροχής προϊόντων και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες του, εξοικονοµώντας παράλληλα πόρους στις εσωτερικές διαδικασίες του, παραµένοντας πρωτοπόρος στον κλάδο της Αυτοκίνησης.
Σκοπός του Ψηφιακού Μετασχηµατισµού , ο οποίος είναι ήδη στη δεύτερη φάση του, είναι η δηµιουργία ενός ψηφιακού οικοσυστήµατος που δίνει έµφαση στην αποτελεσµατικότητα και την καινοτοµία, µε αναβαθµισµένα χαρακτηριστικά εµπειρίας χρήσης και µε στόχο τη διασφάλιση της παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε κάθε σηµείο επαφής µε τους πελάτες του Οµίλου.
Ο υφιστάµενος Ψηφιακός Μετασχηµατισµός αποδεικνύει έµπρακτα τη δέσµευση του Οµίλου να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας, προκειµένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις µιας ταχέως εξελισσόµενης αγοράς και να θέσει νέα πρότυπα αριστείας στον κλάδο.