infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Αρχική›PLAYER›H Honda απέκτησε έγκριση για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3

H Honda απέκτησε έγκριση για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3

Από Admin
5 Δεκεμβρίου 2020
116
0

Η Honda έλαβε έγκριση για ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 αφού προηγουμένως απέσπασε την απαιτούμενη έγκριση τύπου από το Ιαπωνικό Υπουργείο Χωροταξίας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού (MLIT).

Αυτό σημαίνει ότι επιτρέπει τη χρήση του συστήματος αυτοματοποιημένης οδήγησης ‘Traffic Jam Pilot’ σε οχήματα μαζικής παραγωγής της Honda σε ταχύτητες μέχρι 50 km/h σε δημόσιους δρόμους στην Ιαπωνία. Τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 αναλαμβάνουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου από τον οδηγό υπό ορισμένες συνθήκες*.

Η τελευταία γενιά του Honda Legend, που πρόκειται να λανσαριστεί μέχρι του χρόνου την άνοιξη, θα είναι το πρώτο μοντέλο με ικανότητες αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 3 για χρήση σε δημόσιους δρόμους.

Όταν το ‘Traffic Jam Pilot’ ενεργοποιείται από τον οδηγό, παρακολουθεί τις συνθήκες κυκλοφορίας στον αυτοκινητόδρομο και αναλαμβάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις ασφάλειας.

Το σύστημα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να ακολουθεί το προπορευόμενο όχημα φροντίζοντας να μην παρεκκλίνει από τη λωρίδα του, χωρίς κάποια ενέργεια από τον οδηγό.

Το σύστημα πρέπει να παρακολουθεί τις συνθήκες συνεχώς, ενώ παραμένει ενεργό σε ταχύτητες μέχρι 50 km/h. Εάν κρίνει ότι δεν μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί με ασφάλεια, τότε εκδίδεται μία προειδοποίηση και ο οδηγός πρέπει να αναλάβει τον έλεγχο του οχήματος άμεσα.

Η εν λόγω τεχνολογία αποτελεί μέρος μιας σειράς συστημάτων ασφάλειας της Honda και φέρνει την εταιρεία πιο κοντά στο στόχο της για μία κοινωνία με μηδενικά ατυχήματα, υποστηρίζοντας τον οδηγό και μειώνοντας τον αριθμό των ατυχημάτων και συγκρούσεων που οφείλονται σε ανθρώπινο σφάλμα.

Η κορυφαία τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 της Honda έρχεται να συμπληρώσει τις αντίστοιχες προηγμένες τεχνολογίες Επιπέδου 1 και Επιπέδου 2, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας Honda SENSING, που ήδη χρησιμοποιούνται σε οχήματα της μάρκας.

Η έγκριση τύπου Επιπέδου 3 στην Ιαπωνία έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης αναγνώρισης της Honda στην Ευρώπη με μία κορυφαία κατάταξη στον τομέα της ασφάλειας.

Συγκεκριμένα, το νέο Jazz e:HEV απέσπασε πέντε αστέρια από τον οργανισμό Euro NCAP στις τελευταίες δοκιμές αξιολόγησης ασφάλειας που ανακοινώθηκαν το 12 Νοεμβρίου 2020.

Ήταν από τα πρώτα mainstream μοντέλα που δοκιμάστηκαν υπό το νέο πρωτόκολλο δοκιμών, το οποίο εισήγαμε μία σειρά αυστηρών αξιολογήσεων ασφάλειας.

Το Jazz πέτυχε την ανώτατη διάκριση χάρη στην προηγμένη δομή αμαξώματος Advanced Body Structure (ACE) της Honda, στον πρώτο στην κατηγορία εμπρόσθιο – μεσαίο αερόσακο, και σε ένα σύστημα αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα που προστατεύει τους επιβάτες από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C.

Αυτά τα συστήματα παθητικής ασφάλειας συμπληρώνονται από τις κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING, μεταξύ των οποίων μία βελτιωμένη, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα.

Το ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING περιλαμβάνει επίσης τα συστήματα Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System (Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) και Road Departure Mitigation (Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας).

Η έγκριση για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 θα επιστρέψει στη Honda την ομαλή μετάβαση από την χειροκίνητη στην αυτόνομη οδήγηση, με σκοπό τη δημιουργία μιας άνετης και φυσικής οδηγικής εμπειρίας, με απόλυτη ασφάλεια των επιβατών.

*Οι συνθήκες υπό τις οποίες λειτουργεί ο εξοπλισμός αυτόνομης οδήγησης αποφασίζονται με βάση ορισμένους παράγοντες όπως τοποθεσία, καιρός, ταχύτητες οχήματος, κλπ. Οι συνθήκες ποικίλουν ανάλογα με τις επιδόσεις του συστήματος.

www.honda.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςautomotive industryHondaTraffic Jam Pilotαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3
Προηγούμενο

Philips RacingVision GT200: Λαµπτήρες προβολέων νέας γενιάς

Επόμενο

Mercedes-Benz GLΑ250e & CLA250e

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το Volkswagen Group ξεκίνησε την ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

    20 Φεβρουαρίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Hyundai Motor: Εντυπωσιάζει το Νέο Santa Fe!

    23 Αυγούστου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Valeo Move Predict.ai: Ασφαλέστερη κινητικότητα

    23 Ιουλίου 2020
    Από Admin
  • MARKETINGΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Opel επεκτείνει τη γκάμα Κινητήριων Συνόλων της για το Insignia

    17 Οκτωβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Nέα S-Class με σύστημα MBUX (Mercedes-Benz User Experience)

    19 Ιουλίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το νέο Innovation Portal της Volvo Cars

    3 Φεβρουαρίου 2021
    Από Admin

  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ο ασφαλιστικός κλάδος καθορίζει τις απαιτήσεις ADAS για ασφαλείς επισκευές

  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    IBIS Global Summit 2020: Θα πραγματοποιηθεί από τις 8 έως τις 10 Ιουνίου στο Le Méridien Monaco

  • autoservice.com.gr
    autoSERVICE

    Αναβρασμός για τα ανασφάλιστα οχήματα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 5 Μαρτίου 2021

    DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • 4 Μαρτίου 2021

    Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • 3 Μαρτίου 2021

    Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • 1 Μαρτίου 2021

    «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • 26 Φεβρουαρίου 2021

    Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet