infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Αρχική›ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ›Eλαφρύτερο έως 200 kg το νέο Opel Astra

Eλαφρύτερο έως 200 kg το νέο Opel Astra

Από Αρχόντισσα Στούρα
19 Οκτωβρίου 2015
6509
0

Αλουμινένιοι κινητήρες και φιλοσοφία εσωτερικού εξοικονομούν περισσότερο βάρος. Ευφυής αρχιτεκτονική για αυξημένη ευρυχωρία με πιο λεπτό κέλυφος αμαξώματος

Η επόμενη γενιά του συμπαγούς bestseller της Opel που κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (17 – 27 Σεπτεμβρίου) βασίζεται σε μία νέα δομή ελαφρού βάρους, με αισθητά πιο λεπτό αμάξωμα και χρησιμοποιεί ισχυρούς, βελτιστοποιημένου  βάρους αλουμινένιους κινητήρες με μειωμένες εκπομπές CO2, κάνοντάς το μέχρι 200 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του.

Σχεδίαση ελαφρού βάρους: Η νέα αρχιτεκτονική οχήματος
Το νέο Astra, ανάλογα με το μοντέλο και το επίπεδο εξοπλισμού, είναι μέχρι 200 – αλλά σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον 120 – kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, και να γιατί:
– Το κέλυφος αμαξώματος (body-in-white) και η δομή μόνο είναι πάνω από 20% ελαφρύτερα, μείωση από 357 στα 280 kg.
– Ο νέος σχεδιασμός των εξαρτημάτων του πλαισίου εξοικονόμησε άλλα 50 kg. Νεα ατσάλια υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, πιο συμπαγή υποπλαίσια καθώς και μετατροπές στην εμπρός και πίσω ανάρτηση συνέβαλαν στο τελικό αποτέλεσμα.
– Στην κατασκευή του, προκειμένου να βελτιστοποιήσουν περαιτέρω την αεροδυναμική του πλαισίου και των στοιχείων του συστήματος μετάδοσης, δεν χρησιμοποιήθηκαν ποδιές πλήρους κάλυψης πατώματος. opelastraΑυτό είχε σαν αποτέλεσμα χαμηλότερο βάρος και μειωμένο κόστος παραγωγής που διαμορφώνει πιο ελκυστικές  τιμές για τους πελάτες.
Περαιτέρω μέτρα βελτιστοποίησης διαστάσεων και βάρους περιλαμβάνουν μικρότερους εμπρός και πίσω προβόλους και μέχρι 25% ελαφρύτερο σύστημα εξαγωγής που εξοικονομεί περίπου 4,5 kg μόνο από αυτό το εξάρτημα. Οι μικρότερες ζάντες και ελαστικά ζυγίζουν μέχρι 11,5 kg λιγότερο. Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα: η μείωση βάρους ενέχει μικρότερες απαιτήσεις από το σύστημα κατά την επιβράδυνση, με αποτέλεσμα την υιοθέτηση μιας πιο συμπαγούς σχεδίασης που εξοικονομεί 10 kg – και προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις στο φρενάρισμα.
 
Μείωση βάρους: Η συμβολή των κινητήρων
opelastra1Συμβολή στην απόδοση έχουν και οι κινητήρες νέας γενιάς. Αυτοί ξεχωρίζουν χάρη στην συμπαγή και υπέρ αποδοτική τους σχεδίαση: για παράδειγμα, ο νέος 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo που κάνει την πρεμιέρα του στο Astra ζυγίζει πολύ λιγότερο από εφάμιλλες μονάδες. Μόνο το αλουμινένιο μπλοκ του κινητήρα είναι δέκα κιλά ελαφρύτερο από το μπλοκ του προκατόχου του από χυτοσίδηρο. Χάρη στη συμπαγή τους σχεδίαση, υπερσύγχρονα κιβώτια νέας γενιάς συμβάλλουν στη μείωση βάρους.
Το μειωμένο βάρος μεταφράζεται επίσης σε αισθητά μεγαλύτερη ευελιξία. Το νέο Astra είναι πιο απολαυστικό στην οδήγηση από ποτέ – σε συνδυασμό με μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Το νέο μοντέλο με κινητήρα 1.0 Turbo και Easytronic 3.0 είναι από τα οικονομικότερα και καθαρότερα βενζινοκίνητα της κατηγορίας του. Ο τρικύλινδρος κινητήρας 77 kW/105 hp μειώνει την κατανάλωση στο μικτό κύκλο στα 4,2 lit , 100 km και τις εκπομπές CO2 σε 96 g/km.
Στο εσωτερικό εφαρμόστηκε επίσης ένα πρόγραμμα μείωσης βάρους. Παράδειγμα τα καθίσματα: μετά από πέντε χρόνια διεξοδικής δουλειάς η ομάδα εξέλιξης παρουσίασε καθίσματα πιο λειτουργικά και άνετα, με λιγότερες απαιτήσεις χώρου και βάρος μικρότερο από ποτέ. Για το σκοπό αυτό, χρησιμοποιήθηκαν προηγμένες μέθοδοι υπολογισμού διάταξης χώρων, ενώ ελαφρύτεροι αφροί πολυουρεθάνης, και ατσάλια υπερυψηλής αντοχής είναι ενσωματωμένα κάτω από την ανθεκτική ταπετσαρία των καθισμάτων. Τα εμπρός και πίσω καθίσματα του νέου Astra είναι συνολικά περίπου δέκα κιλά ελαφρύτερα από του προηγούμενου μοντέλου.
 
Ευφυής διάταξη χώρων: Ελαφρύτερο,πιο συμπαγές αλλά πιο ευρύχωρο
Η νέα γενιά Astra όχι μόνο διαθέτει πιο προηγμένη και αθλητική εμφάνιση αλλά είναι και πιο συμπαγής. Με συνολικό μήκος 4,37 m, το πεντάθυρο hatchback είναι σχεδόν πέντε εκατοστά μικρότερο από τον προκάτοχό του, το ύψος του είναι 1.48 m – 2,5 cm μικρότερο, ενώ το πλάτος του έχει μειωθεί κατά 0,5 cm στα 1,81 m. Αυτές οι διαστάσεις έχουν επίσης θετική επίδραση στο βάρος του οχήματος. Παράλληλα, το εσωτερικό είναι πιο ευρύχωρο. Μαζί με τα νέας σχεδίασης, ελαφρύτερα και πιο συμπαγή καθίσματα, οι πίσω επιβάτες ωφελούνται τώρα από τα +35 mm στην περιοχή των ποδιών. Η τιμή αυτή φέρνει το πεντάθυρο μοντέλο στην πρώτη θέση συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Η απόσταση ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη σειρά καθισμάτων έχει αυξηθεί κατά 1,5 cm, αναβαθμίζοντας σημαντικά την άνεση στο ταξίδι και την αίσθηση χώρου. Το ίδιο ισχύει και για την ελευθερία κινήσεων του πάνω μέρους του σώματος για τους εμπρός και πίσω επιβάτες. Ειδικά σε ό,τι αφορά την περιοχή των ποδιών, το νέο Astra θέτει πρότυπα στην κατηγορία του: ο οδηγός έχει 2,2 cm περισσότερο χώρο από πριν. Επομένως, το νέο Astra τετραγωνίζει με επιτυχία τον κύκλο: είναι ελαφρύτερο και πιο συμπαγές ενώ ταυτόχρονα προσφέρει περισσότερους χώρους και ανέσεις από πριν.
 

Και Opel Astra TCR

opelastra2Η εξέλιξη του νέου Opel Astra TCR για το νέο, αλλά ήδη πολύ επιτυχημένο Πρωτάθλημα Touring Car Racing (TCR) προχωρά  σύμφωνα με το σχέδιο. Το αυτοκίνητο τουρισμού για αγώνες customer που βασίζεται στο νέο Opel Astra θα αποκαλυφθεί στο κοινό για πρώτη φορά στην επίσημη παρουσίαση του TCR, στο Σιρκουί Jules Tacheny στη Βελγική πόλη Mettet στις 15 ΟΚτωβρίου, 2015.
Το Astra TCR, που εξελίχθηκε από τη Opel Motorsport σε συνεργασία με την τεχνολογική εταίρο Kissling, διαθέτει δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με ιπποδύναμη σχεδόν 330 hp και ποικίλες τεχνολογικές καινοτομίες. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα συνεχίσει τη μακροχρόνια παράδοση της Opel στο customer racing με ένα συνδυασμό προδιαγραφών προ-παραγωγής, υψηλών επιδόσεων και εντυπωσιακής τεχνολογίας.
Το Πρωτάθλημα TCR που λανσαρίστηκε για τη σεζόν του 2015, προσφέρει το τέλειο αγωνιστικό πεδίο για επαγγελματικές ιδιωτικές ομάδες. Χάρη στην τρίπτυχη φιλοσοφία του, ένα όχημα TCR μπορεί να αγωνίζεται σε εθνικά και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα καθώς και στο παγκόσμιο TCR International – όλα έχουν ακριβώς την ίδια έγκριση Τύπου. Η Γερμανία έχει το δικό της αγωνιστικό πρωτάθλημα TCR, το ADAC TCR Germany. Επιπλέον, μία κατηγορία TCR θα λανσαριστεί για τον 24ωρο αγώνα ADAC στο θρυλικό Nürburgring, ενισχύοντας την παρουσία του Opel Astra TCR.

 

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Προηγούμενο

Διαπραγματεύσεις κάθε μέρα όλη μέρα

Επόμενο

Η Volvo επεκτείνει τη γκάµα της σε ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Audi Smart Plant: Ρομπότ που ακολουθούν τον προϊστάμενο και έξυπνα ράφια

    27 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_FORD_FOCUS
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Καινοτόμο Σύστημα Ανίχνευσης Λακκουβών από το Ford Focus

    4 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Honda μειώνει τις τιμές

    16 Ιανουαρίου 2017
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Volkswagen: «Έκθεση για την Υπευθυνότητα στην Προμήθεια Πρώτων Υλών 2021»

    8 Ιουνίου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Οι κορυφαίες λύσεις ηλεκτροκίνησης της Ford

    28 Σεπτεμβρίου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Ανακαλύψτε το πρώτο Online Μουσείο της Citroën!

    22 Σεπτεμβρίου 2019
    Από Admin

  • The future of mobility – all from a single source
    autoSERVICEPLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • autoservice.com.gr_Continental - ContiTech
    autoSERVICEPLAYER

    Videos «Watch & Work» τώρα σε 16 γλώσσες από την Continental -ContiTech

  • autoservice.com.gr_Temot_
    autoSERVICE

    TEMOT International: Συνέδριο και βραβεία στη Βαρκελώνη



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βρείτε μας στο facebook

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet