Eλαφρύτερο έως 200 kg το νέο Opel Astra

Αλουμινένιοι κινητήρες και φιλοσοφία εσωτερικού εξοικονομούν περισσότερο βάρος. Ευφυής αρχιτεκτονική για αυξημένη ευρυχωρία με πιο λεπτό κέλυφος αμαξώματος
Η επόμενη γενιά του συμπαγούς bestseller της Opel που κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (17 – 27 Σεπτεμβρίου) βασίζεται σε μία νέα δομή ελαφρού βάρους, με αισθητά πιο λεπτό αμάξωμα και χρησιμοποιεί ισχυρούς, βελτιστοποιημένου βάρους αλουμινένιους κινητήρες με μειωμένες εκπομπές CO2, κάνοντάς το μέχρι 200 kg ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του.
– Το κέλυφος αμαξώματος (body-in-white) και η δομή μόνο είναι πάνω από 20% ελαφρύτερα, μείωση από 357 στα 280 kg.
– Ο νέος σχεδιασμός των εξαρτημάτων του πλαισίου εξοικονόμησε άλλα 50 kg. Νεα ατσάλια υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, πιο συμπαγή υποπλαίσια καθώς και μετατροπές στην εμπρός και πίσω ανάρτηση συνέβαλαν στο τελικό αποτέλεσμα.

Περαιτέρω μέτρα βελτιστοποίησης διαστάσεων και βάρους περιλαμβάνουν μικρότερους εμπρός και πίσω προβόλους και μέχρι 25% ελαφρύτερο σύστημα εξαγωγής που εξοικονομεί περίπου 4,5 kg μόνο από αυτό το εξάρτημα. Οι μικρότερες ζάντες και ελαστικά ζυγίζουν μέχρι 11,5 kg λιγότερο. Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα: η μείωση βάρους ενέχει μικρότερες απαιτήσεις από το σύστημα κατά την επιβράδυνση, με αποτέλεσμα την υιοθέτηση μιας πιο συμπαγούς σχεδίασης που εξοικονομεί 10 kg – και προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις στο φρενάρισμα.

Το μειωμένο βάρος μεταφράζεται επίσης σε αισθητά μεγαλύτερη ευελιξία. Το νέο Astra είναι πιο απολαυστικό στην οδήγηση από ποτέ – σε συνδυασμό με μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2. Το νέο μοντέλο με κινητήρα 1.0 Turbo και Easytronic 3.0 είναι από τα οικονομικότερα και καθαρότερα βενζινοκίνητα της κατηγορίας του. Ο τρικύλινδρος κινητήρας 77 kW/105 hp μειώνει την κατανάλωση στο μικτό κύκλο στα 4,2 lit , 100 km και τις εκπομπές CO2 σε 96 g/km.
Και Opel Astra TCR
Η εξέλιξη του νέου Opel Astra TCR για το νέο, αλλά ήδη πολύ επιτυχημένο Πρωτάθλημα Touring Car Racing (TCR) προχωρά σύμφωνα με το σχέδιο. Το αυτοκίνητο τουρισμού για αγώνες customer που βασίζεται στο νέο Opel Astra θα αποκαλυφθεί στο κοινό για πρώτη φορά στην επίσημη παρουσίαση του TCR, στο Σιρκουί Jules Tacheny στη Βελγική πόλη Mettet στις 15 ΟΚτωβρίου, 2015.
Το Astra TCR, που εξελίχθηκε από τη Opel Motorsport σε συνεργασία με την τεχνολογική εταίρο Kissling, διαθέτει δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με ιπποδύναμη σχεδόν 330 hp και ποικίλες τεχνολογικές καινοτομίες. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο θα συνεχίσει τη μακροχρόνια παράδοση της Opel στο customer racing με ένα συνδυασμό προδιαγραφών προ-παραγωγής, υψηλών επιδόσεων και εντυπωσιακής τεχνολογίας.
Το Πρωτάθλημα TCR που λανσαρίστηκε για τη σεζόν του 2015, προσφέρει το τέλειο αγωνιστικό πεδίο για επαγγελματικές ιδιωτικές ομάδες. Χάρη στην τρίπτυχη φιλοσοφία του, ένα όχημα TCR μπορεί να αγωνίζεται σε εθνικά και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα καθώς και στο παγκόσμιο TCR International – όλα έχουν ακριβώς την ίδια έγκριση Τύπου. Η Γερμανία έχει το δικό της αγωνιστικό πρωτάθλημα TCR, το ADAC TCR Germany. Επιπλέον, μία κατηγορία TCR θα λανσαριστεί για τον 24ωρο αγώνα ADAC στο θρυλικό Nürburgring, ενισχύοντας την παρουσία του Opel Astra TCR.