infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

MARKETINGPLAYER
Αρχική›MARKETING›Online πωλήσεις ανταλλακτικών µια νέα κερδοφόρα ευκαιρία για το aftermarket

Online πωλήσεις ανταλλακτικών µια νέα κερδοφόρα ευκαιρία για το aftermarket

Από Admin
26 Ιουλίου 2019
1341
0

Κατάστηµα και ψηφιακές επιχειρηµατικές στρατηγικές: µια νέα προσέγγιση για τις επιχειρήσεις στον κλάδο των ανταλλακτικών, µε αυξανόµενους όγκους ηλεκτρονικών συναλλαγών, ενώ όλο και περισσότεροι επαγγελµατίες προτιµούν να προµηθεύονται ανταλλακτικά από το διαδίκτυο και στη συνέχεια να τα τοποθετούν στο κατάστηµά τους.

Παρά τις διαµαρτυρίες εναντίον της Amazon που εξαφανίζει µια σειρά ζωτικών τµηµάτων του παραδοσιακού δικτύου διανοµής, τα καταστήµατα ανταλλακτικών δεν φαίνονται υπερβολικά ανήσυχα.

Ένα παρόµοιο σενάριο περιλαµβάνει το eBay, έναν άλλο γίγαντα του ηλεκτρονικού εµπορίου, το οποίο διανέµει µέσω του διαδικτύου µεγάλες ποσότητες ανταλλακτικών (π.χ. στην Ιταλία κάθε 5 δευτερόλεπτα πωλείται ένα ανταλλακτικό), χωρίς να επηρεάζεται ουσιαστικά ο πρωταρχικός ρόλος που διαδραµατίζουν τα φυσικά καταστήµατα πώλησης.

Αυτό συµβαίνει γιατί οι άυλες αξίες, όπως είναι η τεχνογνωσία και η εµπειρία, είναι δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο, να προσφερθούν από το διαδίκτυο, το οποίο δεν αποτελεί απειλή, αλλά µια περαιτέρω ευκαιρία ανάπτυξης, όπου τα διαδικτυακά και τα εκτός σύνδεσης «κανάλια» ενηµέρωσης, µπορούν να ενσωµατωθούν επιτυχώς σε στρατηγικές µάρκετινγκ «ad hoc».

Στο τέλος, αυτό που πληρώνει κανείς είναι µια στρατηγική πολλαπλής ενηµέρωσης που συµβαδίζει µε µια επαγγελµατική προσέγγιση.

Μην φοβάστε το διαδίκτυο
Τα παραδοσιακά καταστήµατα ανταλλακτικών θα εξακολουθούν να είναι αειθαλής. Σύµφωνα µε έρευνα της Morgan Stanley Research, η Amazon δεν θεωρείται σηµαντική απειλή για τα πολλά καταστήµατα ανταλλακτικών που λειτουργούν στην τεράστια αµερικανική αγορά για δύο βασικούς λόγους.

Ο πρώτος είναι, ό,τι παρόλο που ο γίγαντας του Σιάτλ είναι σε θέση να παραδώσει ανταλλακτικά γρήγορα και σε ανταγωνιστικές τιµές, δεν µπορεί να έχει άµεση σχέση µε τους αντιπροσώπους αυτοκινήτων, σε αντίθεση µε τα περισσότερα παραδοσιακά δίκτυα διανοµής των ΗΠΑ.

Ο δεύτερος λόγος έχει ένα όνοµα: επαγγελµατικές συµβουλές. Μια άµεση υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών που διαµορφώνεται και ωριµάζει µακριά από τον «πάγκο» ενός πωλητή ανταλλακτικών, είναι δύσκολο να νικήσει οποιαδήποτε πλατφόρµα ηλεκτρονικού εµπορίου.

Ζήστε το φυσικό κατάστηµα
Σήµερα, το 54% των χρηστών του διαδικτύου αγοράζουν γενικά από το διαδίκτυο, αλλά εξακολουθούν να προτιµούν να συλλέγουν τα στοιχεία από τα παραδοσιακά καταστήµατα και αυτό τοποθετεί το φυσικό κατάστηµα στο επίκεντρο µιας πολυκαναλικής στρατηγικής πωλήσεων, ένα σταθερό σηµείο αναφοράς στην αγορά ανταλλακτικών.

Αυτό ισχύει και για όλους τους µεταποιητές, όπου ο δυναµικός διάλογος µεταξύ του τοπικού αντιπροσώπου ανταλλακτικών και των αγοραστών εξακολουθεί να είναι το αγαπηµένο κανάλι πωλήσεων.

Πρόκειται για µια επικοινωνία που ωριµάζει, µε µακροχρόνιες άµεσες σχέσεις στην αναζήτηση, αναγνώριση και πρόταση των σωστών ανταλλακτικών.

Ως εκ τούτου, το κατάστηµα ανταλλακτικών είναι ο ιδανικός «βιότοπος» για αυτού του είδους τις επιχειρηµατικές σχέσεις χωρίς να παραµελούνται άλλοι παράγοντες όπως η εφοδιαστική αλυσίδα, τα δίκτυα πωλήσεων, η τεχνογνωσία, καθώς και η ικανότητα αξιοποίησης των καινοτοµιών της αγοράς.

Ηλεκτρονικό εµπόριο: από την απειλή στην ευκαιρία
Ένας καλός έµπορος ανταλλακτικών πρέπει επίσης να σκεφτεί από την άποψη του ολοκληρωµένου µάρκετινγκ, όπου οι «offline» στρατηγικές και οι «online» ηλεκτρονικές πωλήσεις επιτυγχάνουν την τέλεια ισορροπία.

Ευτυχώς, ένας αυξανόµενος αριθµός τοπικών εµπόρων ανταλλακτικών αναγνώρισε τα οφέλη µιας τέτοιας προσέγγισης καθώς και τον κεντρικό ρόλο του φυσικού καταστήµατος και αρχίζουν να υιοθετούν στρατηγικές ηλεκτρονικού εµπορίου, µε στόχο την ενσωµάτωση της παραδοσιακής επιχείρησής τους σε ψηφιακά κανάλια, σε µια προσπάθεια να αυξήσουν τον όγκο των δραστηριοτήτων τους.

Το διαδίκτυο, εποµένως, γίνεται µια σηµαντική πύλη προς τις µεγαλύτερες επιχειρηµατικές ευκαιρίες.

Ποιότητα και εξυπηρέτηση
Η µόνη πραγµατική απειλή, δυστυχώς, έγκειται στις διάφορες παγίδες που κρύβονται στις ατέλειωτες σήραγγες του ιστού (πλαστά ανταλλακτικά και απάτες, για να αναφέρουµε µόνο λίγες).

Ως εκ τούτου, είναι σηµαντικό να εξασφαλιστεί µια επαγγελµατική προσέγγιση, παρέχοντας στους καταναλωτές όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά µε το προϊόν που προτίθενται να αγοράσουν, επιτρέποντάς τους να επιλέξουν ένα ασφαλές και εγγυηµένο προϊόν που πληρεί τις προδιαγραφές και τα κριτήρια του νόµου για τους κανονισµούς για τα αποβλήτων.

Έτσι διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων, ώστε να προστατεύονται οι εταιρείες που επενδύουν µε αυτή την έννοια και εργάζονται σύµφωνα µε τους κανόνες.

Του Στέφανο Μπέλφιο

www.autopromotec.com

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketONLINEΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑπωλησεις
Προηγούμενο

Σύστηµα GDi 500+ bar από τη Delphi

Επόμενο

To νέο Honda e με προηγμένη συνδεσιμότητα

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • fanovafes.com.gr_GLASURIT_1_
    PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Glasurit: Η καινοτοµία συναντά την εµπειρία

    21 Νοεμβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Restagraf: Κλιπ σε κιτ για την επισκευή αµαξωµάτων

    5 Νοεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    H Japanparts δώρησε 190.000 µάσκες για την αντιμετώπιση του Covid-19 στην Βερόνα

    15 Μαΐου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Schaeffler: Βραβείο «Προμηθευτής της Χρονιάς» από το Groupauto

    11 Δεκεμβρίου 2015
    Από Αρχόντισσα Στούρα
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η RUPES εγκαινιάζει τη νέα ιστοσελίδα της

    6 Απριλίου 2022
    Από Admin
  • www.autoservice.com_.gr_TEMOT_
    autoSERVICEΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Τεχνικό σεµινάριο Αιγιαλείδης-Λαϊνάς & Schaeffler

    1 Δεκεμβρίου 2017
    Από Admin

  • autoSERVICE

    Η Ford «εισβάλει» στο afrermarket µε το εµπορικό σήµα Omnicraft

  • autoSERVICEPLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΓΕΝΙΚΑ

    Μεταχειρισµένα ανταλλακτικά Mercedes-Benz και Smart

  • SAS, Volvo,Trucks
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Συνεργασία των Volvo Trucks και SAS

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet