infoSERVICE

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION
  • ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

Header Banner

infoSERVICE

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION
  • ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • 3M™ PPS™ 2.0: Το επόµενο βήµα εξέλιξης στην παραγωγικότητα της βαφής

  • DENSO robotics: Ο τροφοδότης του βιοµηχανικού αυτοµατισµού

  • Μπαταρία 48 volt για υβριδικά οχήµατα από την MAHLE Powertrain

  • Κάθετη παραγωγή ανταλλακτικών από την Bugatti Autoricambi

  • Ποιότητα υπό πλήρη έλεγχο από την FILTRON

MARKETINGPLAYER
Αρχική›MARKETING›Online πωλήσεις ανταλλακτικών µια νέα κερδοφόρα ευκαιρία για το aftermarket

Online πωλήσεις ανταλλακτικών µια νέα κερδοφόρα ευκαιρία για το aftermarket

Από Admin
26 Ιουλίου 2019
88
0

Κατάστηµα και ψηφιακές επιχειρηµατικές στρατηγικές: µια νέα προσέγγιση για τις επιχειρήσεις στον κλάδο των ανταλλακτικών, µε αυξανόµενους όγκους ηλεκτρονικών συναλλαγών, ενώ όλο και περισσότεροι επαγγελµατίες προτιµούν να προµηθεύονται ανταλλακτικά από το διαδίκτυο και στη συνέχεια να τα τοποθετούν στο κατάστηµά τους.

Παρά τις διαµαρτυρίες εναντίον της Amazon που εξαφανίζει µια σειρά ζωτικών τµηµάτων του παραδοσιακού δικτύου διανοµής, τα καταστήµατα ανταλλακτικών δεν φαίνονται υπερβολικά ανήσυχα.

Ένα παρόµοιο σενάριο περιλαµβάνει το eBay, έναν άλλο γίγαντα του ηλεκτρονικού εµπορίου, το οποίο διανέµει µέσω του διαδικτύου µεγάλες ποσότητες ανταλλακτικών (π.χ. στην Ιταλία κάθε 5 δευτερόλεπτα πωλείται ένα ανταλλακτικό), χωρίς να επηρεάζεται ουσιαστικά ο πρωταρχικός ρόλος που διαδραµατίζουν τα φυσικά καταστήµατα πώλησης.

Αυτό συµβαίνει γιατί οι άυλες αξίες, όπως είναι η τεχνογνωσία και η εµπειρία, είναι δύσκολο, αν όχι ακατόρθωτο, να προσφερθούν από το διαδίκτυο, το οποίο δεν αποτελεί απειλή, αλλά µια περαιτέρω ευκαιρία ανάπτυξης, όπου τα διαδικτυακά και τα εκτός σύνδεσης «κανάλια» ενηµέρωσης, µπορούν να ενσωµατωθούν επιτυχώς σε στρατηγικές µάρκετινγκ «ad hoc».

Στο τέλος, αυτό που πληρώνει κανείς είναι µια στρατηγική πολλαπλής ενηµέρωσης που συµβαδίζει µε µια επαγγελµατική προσέγγιση.

Μην φοβάστε το διαδίκτυο
Τα παραδοσιακά καταστήµατα ανταλλακτικών θα εξακολουθούν να είναι αειθαλής. Σύµφωνα µε έρευνα της Morgan Stanley Research, η Amazon δεν θεωρείται σηµαντική απειλή για τα πολλά καταστήµατα ανταλλακτικών που λειτουργούν στην τεράστια αµερικανική αγορά για δύο βασικούς λόγους.

Ο πρώτος είναι, ό,τι παρόλο που ο γίγαντας του Σιάτλ είναι σε θέση να παραδώσει ανταλλακτικά γρήγορα και σε ανταγωνιστικές τιµές, δεν µπορεί να έχει άµεση σχέση µε τους αντιπροσώπους αυτοκινήτων, σε αντίθεση µε τα περισσότερα παραδοσιακά δίκτυα διανοµής των ΗΠΑ.

Ο δεύτερος λόγος έχει ένα όνοµα: επαγγελµατικές συµβουλές. Μια άµεση υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών που διαµορφώνεται και ωριµάζει µακριά από τον «πάγκο» ενός πωλητή ανταλλακτικών, είναι δύσκολο να νικήσει οποιαδήποτε πλατφόρµα ηλεκτρονικού εµπορίου.

Ζήστε το φυσικό κατάστηµα
Σήµερα, το 54% των χρηστών του διαδικτύου αγοράζουν γενικά από το διαδίκτυο, αλλά εξακολουθούν να προτιµούν να συλλέγουν τα στοιχεία από τα παραδοσιακά καταστήµατα και αυτό τοποθετεί το φυσικό κατάστηµα στο επίκεντρο µιας πολυκαναλικής στρατηγικής πωλήσεων, ένα σταθερό σηµείο αναφοράς στην αγορά ανταλλακτικών.

Αυτό ισχύει και για όλους τους µεταποιητές, όπου ο δυναµικός διάλογος µεταξύ του τοπικού αντιπροσώπου ανταλλακτικών και των αγοραστών εξακολουθεί να είναι το αγαπηµένο κανάλι πωλήσεων.

Πρόκειται για µια επικοινωνία που ωριµάζει, µε µακροχρόνιες άµεσες σχέσεις στην αναζήτηση, αναγνώριση και πρόταση των σωστών ανταλλακτικών.

Ως εκ τούτου, το κατάστηµα ανταλλακτικών είναι ο ιδανικός «βιότοπος» για αυτού του είδους τις επιχειρηµατικές σχέσεις χωρίς να παραµελούνται άλλοι παράγοντες όπως η εφοδιαστική αλυσίδα, τα δίκτυα πωλήσεων, η τεχνογνωσία, καθώς και η ικανότητα αξιοποίησης των καινοτοµιών της αγοράς.

Ηλεκτρονικό εµπόριο: από την απειλή στην ευκαιρία
Ένας καλός έµπορος ανταλλακτικών πρέπει επίσης να σκεφτεί από την άποψη του ολοκληρωµένου µάρκετινγκ, όπου οι «offline» στρατηγικές και οι «online» ηλεκτρονικές πωλήσεις επιτυγχάνουν την τέλεια ισορροπία.

Ευτυχώς, ένας αυξανόµενος αριθµός τοπικών εµπόρων ανταλλακτικών αναγνώρισε τα οφέλη µιας τέτοιας προσέγγισης καθώς και τον κεντρικό ρόλο του φυσικού καταστήµατος και αρχίζουν να υιοθετούν στρατηγικές ηλεκτρονικού εµπορίου, µε στόχο την ενσωµάτωση της παραδοσιακής επιχείρησής τους σε ψηφιακά κανάλια, σε µια προσπάθεια να αυξήσουν τον όγκο των δραστηριοτήτων τους.

Το διαδίκτυο, εποµένως, γίνεται µια σηµαντική πύλη προς τις µεγαλύτερες επιχειρηµατικές ευκαιρίες.

Ποιότητα και εξυπηρέτηση
Η µόνη πραγµατική απειλή, δυστυχώς, έγκειται στις διάφορες παγίδες που κρύβονται στις ατέλειωτες σήραγγες του ιστού (πλαστά ανταλλακτικά και απάτες, για να αναφέρουµε µόνο λίγες).

Ως εκ τούτου, είναι σηµαντικό να εξασφαλιστεί µια επαγγελµατική προσέγγιση, παρέχοντας στους καταναλωτές όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά µε το προϊόν που προτίθενται να αγοράσουν, επιτρέποντάς τους να επιλέξουν ένα ασφαλές και εγγυηµένο προϊόν που πληρεί τις προδιαγραφές και τα κριτήρια του νόµου για τους κανονισµούς για τα αποβλήτων.

Έτσι διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων, ώστε να προστατεύονται οι εταιρείες που επενδύουν µε αυτή την έννοια και εργάζονται σύµφωνα µε τους κανόνες.

Του Στέφανο Μπέλφιο

www.autopromotec.com

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketONLINEΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑπωλησεις
Προηγούμενο

Σύστηµα GDi 500+ bar από τη Delphi

Επόμενο

To νέο Honda e με προηγμένη συνδεσιμότητα

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_Japanparts_05
    autoSERVICE

    Το Japanparts Group στην Equipauto 2017

    7 Σεπτεμβρίου 2017
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Autopromotec_
    ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2017: Καινοτοµία Τεχνολογία Διεθνοποίηση

    14 Ιουλίου 2017
    Από Admin
  • JAPANPARTS
    autoSERVICEPLAYER

    Νέα σετ υβριδικών και flat υαλοκαθαριστήρων από την Japanparts Group

    21 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Νέος κατάλογος αµορτισέρ Monroe για ελαφρά οχήµατα

    9 Οκτωβρίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_VAK AUTO PARTS AGENCY - Γιώργος Κωττάς
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Λιπαντικά και καυσαέρια

    5 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_autopromotec
    ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2017: Μπολόνια 24-28 Μαϊου

    6 Απριλίου 2017
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYER

    Η Lumileds εγκαινιάζει τη νέα σειρά πολυχρηστικών φακών εργασίας Philips EcoPro LED

  • autoSERVICE

    Νέος κατάλογος υαλοκαθαριστήρων DENSO

  • autoservice.com.gr
    autoSERVICE

    750 εκατομμύρια αισθητήρες θέσης με τεχνολογία CIPOS®

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 6 Δεκεμβρίου 2019

    3M™ PPS™ 2.0: Το επόµενο βήµα εξέλιξης στην παραγωγικότητα της βαφής

  • 5 Δεκεμβρίου 2019

    DENSO robotics: Ο τροφοδότης του βιοµηχανικού αυτοµατισµού

  • 4 Δεκεμβρίου 2019

    Μπαταρία 48 volt για υβριδικά οχήµατα από την MAHLE Powertrain

  • 2 Δεκεμβρίου 2019

    Κάθετη παραγωγή ανταλλακτικών από την Bugatti Autoricambi

  • 28 Νοεμβρίου 2019

    Ποιότητα υπό πλήρη έλεγχο από την FILTRON

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

  • 19 Ιουνίου 2018

    Οι εγγραφές στις Επαγγελματικές Σχολές ((ΕΠΑ.Σ) ξεκίνησαν

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • e-AUTOMOTION

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet