infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

autoSERVICEMARKETINGΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
Αρχική›autoSERVICE›Ευρωπαϊκή Ένωση: Ένα εκατοµµύριο δηµόσιοι φορτιστές EV ως το 2024

Ευρωπαϊκή Ένωση: Ένα εκατοµµύριο δηµόσιοι φορτιστές EV ως το 2024

Από Admin
9 Απριλίου 2021
578
0

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, οι περιβαλλοντολόγοι και οι οµάδες καταναλωτών καλούν την ΕΕ να θέσει φιλόδοξους στόχους ανά χώρα για την ανάπτυξη σηµείων φόρτισης ηλεκτρικών οχηµάτων, σύµφωνα µε τον νόµο περί υποδοµών, ο οποίος απαιτεί 1 εκατοµµύριο δηµόσια σηµεία φόρτισης το 2024 και 3 εκατοµµύρια το 2029.

Σε µια κοινή επιστολή τους, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA), οι Μεταφορές και το Περιβάλλον (T&E) και ο Ευρωπαϊκός Οργανισµός Καταναλωτών (BEUC) ζήτησαν από τους επιτρόπους για το κλίµα, τις µεταφορές, τη βιοµηχανία και την ενέργεια της ΕΕ να χρησιµοποιήσουν τη φετινή αναθεώρηση των εναλλακτικών καυσίµων.

Ο νόµος περί υποδοµών απαιτεί 1 εκατοµµύριο δηµόσια σηµεία φόρτισης το 2024 και 3 εκατοµµύρια το 2029. Ο καθορισµός στόχων θα στείλει ένα ισχυρό µήνυµα στους καταναλωτές ότι ο αριθµός των δηµόσιων σηµείων φόρτισης θα συµβαδίσει µε τις αυξανόµενες πωλήσεις ηλεκτρικών οχηµάτων που παρακολουθεί η Ευρώπη, ανέφερε η επιστολή.

Αυτό θα επιβράβευε την αυτοκινητοβιοµηχανία, αλλά και τους φορείς εκµετάλλευσης δικτύων, επαναφόρτισης των υποδοµών και τις εταιρείες µεταφορών. Η πρόταση θα συµβάλει επίσης στη δηµιουργία ενός εκατοµµυρίου θέσεων εργασίας σε ολόκληρη την ήπειρο και θα βοηθήσει την ΕΕ να επιτύχει τους κλιµατικούς της στόχους.

Ο William Todts, εκτελεστικός διευθυντής της T&E, δήλωσε: «Εάν είµαστε σοβαροί για την υπερθέρµανση του πλανήτη, πρέπει να πάµε γρήγορα ηλεκτρικά. Για να επιταχύνουµε τη µετάβαση χρειαζόµαστε πανταχού παρούσα και εύκολη χρέωση όχι µόνο στην Νορβηγία και τις Κάτω Χώρες αλλά σε όλη την Ευρώπη. Οι στόχοι χρέωσης EV ανά χώρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επιτευχθεί αυτό και η Επιτροπή πρέπει να σταµατήσει να χρονοτριβεί σε αυτό το ζήτηµα».

Ο Oliver Zipse, πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος της BMW, δήλωσε: «Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιοµηχανίες οδηγούν τη µετάβαση στην ηλεκτρονική κινητικότητα και κυριολεκτικά ξεπερνούν ο ένας τον άλλον στην κυκλοφορία νέων ηλεκτρικών οχηµάτων. Ωστόσο, η επιτυχία αυτής της τεράστιας προσπάθειας απειλείται σοβαρά από την καθυστερηµένη εγκατάσταση υποδοµής φόρτισης στην ΕΕ.

Η Επιτροπή της ΕΕ πρέπει γρήγορα να αναλάβει δράση και να θέσει δεσµευτικούς στόχους για την αύξηση της υποδοµής και χρέωσης στα κράτη µέλη. Διαφορετικά, ακόµη και οι τρέχοντες στόχοι µείωσης για την καταπολέµηση της κλιµατικής αλλαγής βρίσκονται σε κίνδυνο. Εκτός από τη δηµόσια υποδοµή χρέωσης, πρέπει επίσης να δώσουµε µεγαλύτερη έµφαση στη φόρτιση στον χώρο εργασίας και στο σπίτι».

Ο Monique Goyens, γενικός διευθυντής της BEUC, δήλωσε: «Πρέπει να είναι τόσο εύκολο να φορτίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όσο και να τροφοδοτείς ένα µε βενζίνη. Έχοντας επαρκή και βολική υποδοµή φόρτισης είναι η οδός για την εµπιστοσύνη των καταναλωτών και την πώληση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής θα πρέπει εποµένως να αντιµετωπίσουν πρακτικές όπως η τιµολόγηση χρέωσης ανά κιλοβατώρα και η δυνατότητα κοινών διαθέσιµων µεθόδων πληρωµής».

Οι στόχοι πρέπει να κατανεµηθούν σε κάθε χώρα µε βάση µια απλή και δίκαιη µεθοδολογία που να λαµβάνει υπόψη παράγοντες όπως, ποια θα είναι η χρέωση, ανέφερε η επιστολή. Ο αριθµός των προσβάσιµων φορτιστών πρέπει να αυξηθεί ανάλογα µε τον αριθµό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον δρόµο, πρότειναν επίσης οι οµάδες.

Η ΕΕ θα πρέπει επίσης να αντιµετωπίσει τις αυξανόµενες ανάγκες των οδηγών EV µε ελάχιστη πρόσβαση ή καθόλου σε ιδιωτικές χρεώσεις, καθώς και ηλεκτρικά ταξί και υπηρεσίες οδήγησης, καθορίζοντας στόχους για γρήγορους φορτιστές σε αστικές περιοχές.

Ο νόµος θα πρέπει επίσης να θέσει στόχο περίπου 1.000 σταθµούς υδρογόνου έως το 2029. Οι οµάδες ζήτησαν επίσης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να προτείνει την αντικατάσταση της οδηγίας µε έναν κανονισµό, καθώς θα συµβάλει στην εναρµόνιση των προτύπων επαναφόρτισης, των µεθόδων πληρωµής για τους καταναλωτές, της διαφάνειας των τιµολογίων, της συντήρησης και άλλων θεµάτων σε ολόκληρη την κοινή αγορά της ΕΕ.

Ένας κανονισµός θα επέτρεπε επίσης την ταχεία εφαρµογή των νέων στόχων, ενώ µια οδηγία θα απαιτούσε τη µεταφορά τους στο εθνικό δίκαιο, το οποίο µπορεί να διαρκέσει χρόνια.

https://www.acea.be/

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςACEAe-mobility.ηλεκτροκινηση
Προηγούμενο

Ford Windscreen Weather Station: Νέο σύστηµα αισθητήρων

Επόμενο

Έρευνα ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ – Εξαμηνιαία αποτύπωση ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICEPLAYER

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

    20 Μαΐου 2022
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Μετά τη Stellantis και η Volvo θα εγκαταλείψει την ACEA λόγω κλιματικών στόχων

    10 Σεπτεμβρίου 2022
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

    20 Φεβρουαρίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Acea, Clepa και Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναζητούν σχέδιο ανάκαμψης της αυτοκινητοβιομηχανίας

    14 Μαΐου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    ACEA: Τα σηµεία φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχηµάτων στην ΕΕ

    16 Αυγούστου 2021
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Οι µισοί από τους φορτιστές στην ΕΕ συγκεντρώνονται σε δύο µόνο χώρες

    28 Αυγούστου 2022
    Από Admin

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΕΡΕΥΝΑ

    «Μη με διακόπτεις!» Οι πιο αγχωτικές στιγμές στην καθημερινότητά μας αποκαλύπτονται, μέσα από έρευνα της General Tire

  • ΕΡΕΥΝΑ

    4.500 Πύργοι του Άιφελ το βάρος των e-αποβλήτων του πλανήτη

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Road 2 Japan 2016 με Honda!

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet