Συνεργασία Β.Ε.Α – «Χρυσού Οδηγού»

Ψηφιακά εργαλεία – ευκαιρίες προβολής και δικτύωσης των επιχειρήσεων. Κοινή εκδήλωση διοργάνωσαν το Βιοτεχνικό Επιµελητήριο Αθήνας και ο «Χρυσός Οδηγός», όπου παρουσιάστηκαν τα νέα ψηφιακά εργαλεία για τη στήριξη της ανάπτυξης και εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, τα οποία προσφέρονται στα Μέλη του Β.Ε.Α., σε προνοµιακές ειδικές τιµές, που φθάνουν σε έκπτωση, το 50%.
Με βάση το πρωτόκολλο συνεργασίας, που έχουν υπογράψει οι δύο φορείς, η νέα δράση υπέρ των µικροµεσαίων επιχειρήσεων στοχεύει στην τόνωση της διαδικτυακής παρουσίας τους µε:
• Προβολή στον xo.gr µε ειδική γεωγραφική στόχευση
• Προφίλ σε Google My Business και Facebook
• Εταιρική ιστοσελίδα.
Από πλευράς Διοίκησης του Β.Ε.Α, ο Α΄Αντιπρόεδρος Κώστας Δαµίγος, στην έναρξη της εκδήλωσης, υπογράµµισε τη σηµασία της «γνωριµίας» των επιχειρήσεων µε τους όρους του ψηφιακού marketing στην σηµερινή αγορά. «Σε αυτήν ακριβώς την κρίσιµη οικονοµική συγκυρία, η βιοτεχνική επιχείρηση, η µεταποίηση, τα τεχνικά επαγγέλµατα και οι βιοτεχνικές υπηρεσίες, χρειάζονται µέσα τόνωσης της εξωστρέφειας και πρόσβαση στο ευρύτερο κοινό. Οι µικροµεσαίες επιχειρήσεις, πρέπει να προχωρήσουν περισσότερο στον κόσµο του ηλεκτρονικού εµπορίου και της ψηφιακής οικονοµίας, για να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες», τόνισε.
Ο Γ΄ Αντιπρόεδρος του Β.Ε.Α. Γιώργος Παύλου, στην τοποθέτησή του σηµείωσε: «Είναι σηµαντικό για τη βιωσιµότητά µας οι µικροµεσαίοι να εναρµονιστούµε µε την ψηφιακή πραγµατικότητα. Με την συνεργασία µας µε τον Χρυσό Οδηγό, απευθυνόµαστε στις επιχειρήσεις που δεν έχουν ενσωµατώσει ακόµη τα νέα ψηφιακά εργαλεία, Στοχεύουµε στη µετάβαση σε µια οικονοµία µε ανταγωνιστικές καινοτόµες επιχειρήσεις, που θα βρεθούν στον πυρήνα του νέου παραγωγικού προτύπου».
Παρουσίαση για τις προσκλήσεις του Ψηφιακού Marketing και την ανάγκη εκπαίδευσης των επιχειρηµατιών έγινε και από τον επιστηµονικό συνεργάτη του Β.Ε.Α. κ. Γιώργο Παπαγεωργακόπουλο, στην οποία ανέλυσε τα πλεονεκτήµατα του ηλεκτρονικού καταστήµατος, τους σύγχρονους τρόπους προσέγγισης πελατών, τη δικτύωση και τη διαδραστικότητα.
Από πλευράς Διοίκησης του «Χρυσού Οδηγού», ο CEO κ. Αθανάσιος Ράπτης, ανέλυσε τη συνεργασία του Χρυσού Οδηγού µε το Βιοτεχνικό Επιµελητήριο Αθήνας, το οποίο περιλαµβάνει: α) προνοµιακές τιµές για τα µέλη του Επιµελητηρίου από ένα ευρύ φάσµα ψηφιακών εργαλείων που διαθέτει ο Χρυσός Οδηγός και β) εκπαιδευτικά σεµινάρια και επιµορφωτικές εκδηλώσεις για τα µέλη του Επιµελητηρίου σχετικά µε το Digital Marketing.
O «Χρυσός Οδηγός», βρίσκεται από το 1971 δίπλα στον Έλληνα µικροµεσαίο επιχειρηµατία, προσφέροντας λύσεις ολοκληρωµένης ψηφιακής προβολής και αποδεδειγµένης αποτελεσµατικότητας.
Στην εκδήλωση, έγινε παρουσίαση από έµπειρα στελέχη του Χρυσού Οδηγού, σχετικά µε την αναγκαιότητα µιας ολοκληρωµένης ψηφιακής παρουσίας των ΜµΕ ιδιαίτερα στην µετά covid εποχή.
Η συνεργασία αυτή, γίνεται στο πλαίσιο µίας σειράς πρωτοβουλιών του ΧΟ µε επαγγελµατικούς φορείς, ώστε συντεταγµένα να στηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις και να σηµατοδοτήσει τη δυνατότητα των µελών του Β.Ε.Α, παλαιών & νέων, να αναπτύξουν και να ενισχύσουν την digital παρουσία τους υπό την αιγίδα του Χρυσού Οδηγού.
Η συµβουλευτική του ΧΟ σε θέµατα επικοινωνίας και προβολής, στηρίζεται σε βαθιά γνώση, τόσο της ελληνικής αγοράς όσο και του ψηφιακού περιβάλλοντος, καθώς την τελευταία δεκαετία µόνο, ο «Χρυσός Οδηγός» έχει συνεργαστεί µε περισσότερες από 70.000 επιχειρήσεις.