infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΚΛΑΔΙΚΑ
Αρχική›ΚΛΑΔΙΚΑ›Η χαµένη τιµή της εργατοώρας

Η χαµένη τιµή της εργατοώρας

Από Admin
5 Οκτωβρίου 2016
1456
0

Για ακόµα µια φορά, ο επισκευαστικός κλάδος -και συγκεκριµένα οι φανοβαφείς- “φιλοξενούνται” στην επιτροπή ανταγωνισµού, για να αποδείξουν τα ήδη αποδεδειγµένα. Ότι δηλαδή, οι ασφαλιστικές εταιρείς τους πλήρωναν την αποκατάστηση µια ζηµιάς σε ένα αυτοκίνητο, όσο ήθελαν, χρεώνοντας στα ανεξάρτητα συνεργεία εννιαία χαµηλή τιµή “εργατοώρας” ενώ παράλληλα κατηύθυναν τις επισκευές σε ορισµένα ανεξάρτητα φανοβαφεία της επιλογής τους ή στις «αντιπροσωπείες».

Η πρώτη καταγγελία στην Επιτροπή Ανταγωνισµού, έγινε το 2005 -11 χρόνια βαστά αυτή η κολώνια- από την «Ένωση Φανοποιών και Βαφέων Αυτοκίνητων Νοµού Χανίων» και η απόφαση υπ’ αριθ. 460/V 2009 που εκδόθηκε, ήταν εξαιρετικά ρεαλιστική. Συγκεκριµένα, επιβλήθηκαν πρόστιµα συνολικού ύψους άνω των 30 εκατ. ευρώ στις τέσσερις ασφαλιστικές, καθώς κρίθηκε ότι «την περίοδο 2002-2008 παραβίασαν τα άρθρα 1 του ν.703/77 και 81 της ΣυνθΕΚ, όπως ισχύουν, µε το να καθορίζουν από κοινού ενιαία τιµή αµοιβής εργατοώρας µέσω του µηχανισµού της συναπόφασης τους και ταυτοχρόνως εργαλείου και οργάνου το οποίο συνέστησαν, ως κοινή επιχείρηση συντονισµού, της εµπορικής τους πολιτικής µε την επωνυµία AUDATEX HELLAS ΑΕ».Όµως, οι καταδικασθείσες εταιρείες προσέφυγαν στο ΣτΕ (Συµβούλιο της Επικρατείας) το οποίο, για τυπικούς λόγους, ακύρωσε την απόφαση της επιτροπής.

Ο επισκευαστικός κλάδος επιµένει
Ο κλάδος, εξαντλώντας τα ένδικα µέσα, επανήλθε µε νέα εισήγηση στην Επιτροπή Ανταγωνισµού, η ολοµέλεια της οποίας αποφάσισε (µετά από αναβολές λόγω της πολύµηνης αποχής των δικηγόρων) να επανεξετάσει την υπόθεση στις 11/4/2016, πράγµα που και πάλι ανεβλήθη και τελικά παραγµατοποιήθηκε στις 19/9/16.

Σύµφωνα µε την εισήγηση, από την έρευνα της Υπηρεσίας προέκυψαν στοιχεία, ότι οι προαναφερόµενες ασφαλιστικές εταιρίες, µέτοχοι της AUDATEX ΕΛΛΑΣ Α.Ε, και η AUDATEX ΕΛΛΑΣ Α.Ε, ως ένωση επιχειρήσεων, παραβίασαν άρθρα µέσω του καθορισµού εφαλτήριας τιµής εργατοώρας συνεργείων παροχής υπηρεσιών επισκευής αυτοκινήτων οχηµάτων στο πλαίσιο του συστήµατος Audatex, ενός συστήµατος ηλεκτρονικής πραγµατογνωµοσύνης ζηµιών αυτοκινήτων οχηµάτων.

Επιπροσθέτως, κατά την Εισήγηση, η AUDATEX ΕΛΛΑΣ Α.Ε. επέβαλε δεσµευτικούς κανόνες εφαρµογής της ανωτέρω τιµής στους χρήστες του συστήµατος Audatex (ασφαλιστικές εταιρίες, πραγµατογνώµονες, συνεργεία), υιοθέτησε κανόνες αποδοχής αιτηµάτων αύξησης της εν λόγω τιµής από τα συνεργεία, καθόρισε το ύψος της αύξησης και εγκατέστησε µηχανισµούς παρακολούθησης των ανωτέρω κανόνων (όπως ο έλεγχος των εµπορικών και οικονοµικών στοιχείων των συµβεβληµένων συνεργείων, η επιβολή ρήτρας πλέον ευνοούµενου πελάτη στις συµβάσεις µε τα συνεργεία, ο ορισµός κατά αποκλειστικότητα πραγµατογνωµόνων Audatex, η επιβολή όρου αποκλειστικής χρήσης του συστήµατος Audatex από τους πραγµατογνώµονες και η προώθηση ζηµιών αυτοκινήτων σε συγκεκριµένα συνεργεία).

Σύµφωνα µε την Εισήγηση, δεν προέκυψαν επαρκή επιβαρυντικά στοιχεία για την ΕΝΩΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Υπενθυµίζεται σχετικά, ότι η εισήγηση δεν είναι δεσµευτική για την Επιτροπή Ανταγωνισµού, η οποία θα αποφασίσει συνεκτιµώντας τα δεδοµένα της αποδεικτικής διαδικασίας και τις απόψεις των εµπλεκοµένων µερών.
Κατά την ορισθείσα συνεδρίαση παρέστησαν από την καταγγέλουσα (Ένωση Χανίων) ο πρόεδρός της Σταµάτης Σκαµάγκας και η νοµική σύµβουλος του Σωµατείου κυρία Μαρία Παπαδάκη, από την πλευρά των καταγγελόµενων εταιρειών 12 περίπου δικηγόροι και από την πλευρά των παρεµβαινόντων (ΕΟΒΕΑΑΜ και σωµατεία µέλη), ο νοµικός σύµβουλος Γιάννης Σκορίνης και ο Πρόεδρος των Φανοβαφέων Αθήνας Μιχάλης Χατζηκωνσταντινίδης.

Η παρέµβαση της ΕΟΒΕΑΜΜ και των λοιπών Σωµατείων έγινε δεκτή και δόθηκε η δυνατότητα παρουσίας, τοποθέτησης και εξέτασης µαρτύρων κατά τις συνεδριάσεις. Κατά την 1η συνεδρίαση (που διήρκεσε µέχρι τις 18:00) τοποθετήθηκε η πλευρά των παρεµβαινόντων (εκπροσωπούµενη από από το νοµικό σύµβουλο Γιάννη Σκορίνη) και µέρος των συνηγόρων των καταγγελλοµένων. Στην επόµενη συνεδρίαση θα ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις και θα γίνει εξέταση µαρτύρων. Η διαδικασία αναµένεται (σύµφωνα µε τον Πρόεδρο της Επιτροπής) να ολοκληρωθεί σε 2-3 συνεδριάσεις.

Την παρέµβαση στην Επιτροπή Ανταγωνισµού έχουν ασκήσει:
1. Το πανελλήνιο δευτεροβάθµιο επαγγελµατικό σωµατείο µε την επωνυµία «ΕΝΙΑΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ» (Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ.), που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Καποδιστρίου αρ.24 (ΤΚ 10682), όπως κατά το νόµο εκπροσωπείται.

2. Το πρωτοβάθµιο επαγγελµατικό σωµατείο µε την επωνυµία «Σύλλογος Eπισκευαστών Αµαξωµάτων και Βαφέων Αυτοκινήτων Αθηνών και περιχώρων» (Σ.Ε.Α.Β.Α.Α.Π.), που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Ζήνωνος αρ.29-31 (Τ.Κ. 10437), όπως κατά το νόµο εκπροσωπείται.

3. Το πρωτοβάθµιο επαγγελµατικό σωµατείο µε την επωνυµία «Σωµατείο Αδειούχων Βιοτεχνών Φανοποιών Βαφέων Αυτοκινήτων Νοµού Θεσσαλονίκης», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, οδός Καζαντζάκη αρ.4 (Τ.Κ. 54627), όπως κατά το νόµο εκπροσωπείται.

4. Το πρωτοβάθµιο επαγγελµατικό σωµατείο µε την επωνυµία «Σύλλογος Ιδιοκτητών Συνεργείων Αυτοκινήτων και Μοτοσικλετών Νοµού Μαγνησίας», που εδρεύει στο Βόλο, οδός Λαρίσης αρ.231 (Τ.Κ. 38334), όπως κατά το νόµο εκπροσωπείται.

5. Το πρωτοβάθµιο επαγγελµατικό σωµατείο µε την επωνυµία “Σύνδεσµος Ιδιοκτητών Επισκευαστών Αµαξωµάτων Νοµού Ηρακλείου”, που εδρεύει στο Ηράκλειο Κρήτης, οδός Κρήτης αρ.6 (Τ.Κ.71202), όπως κατά το νόµο εκπροσωπείται.

6. Το πρωτοβάθµιο επαγγελµατικο σωµατείο µε την επωνυµία “Σωµατείο Επισκευαστών Αυτοκινήτων και Μηχανηµάτων Ναυπλίου”, οδός Εθνοσυνελεύσεως αρ.9 (Τ.Κ. 21100), όπως κατά το νόµο εκπροσωπείται.

7. Το πρωτοβάθµιο επαγγελµατικό σωµατείο µε την επωνυµία “Σύνδεσµος Φανοποιών Βαφέων Καροσσερί Αυτοκινήτων Νοµού Αχαΐας”, που εδρεύει στην Πάτρα, οδός Δρυάδων αρ.11 και Πηλέως (Τ.Κ.26333), όπως κατά το νόµο εκπροσωπείται.

Η παραπάνω παρέµβαση γίνεται υπέρ:
Της πρωτοβάθµιας επαγγελµατικής οργάνωσης µε την επωνυµία «ΕΝΩΣΗ ΦΑΝΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΒΑΦΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΝΟΜΟΥ ΧΑΝΙΩΝ», που εδρεύει στα Χανιά (οδός Ι. Μαρκάκη, Κουµπές) και εκπροσωπείται νόµιµα, µέλους της Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ., αναφορικά µε την υπ’ αριθµ. 6756/26-10-2005 καταγγελία.

Η παρέµβαση γίνεται κατά:
1) Της υπό εκκαθάριση ανώνυµης εταιρείας µε την επωνυµία «AUDATEX ΕΛΛΑΣ Ανώνυµος Εταιρεία Ηλεκτρονικής Πραγµατογνωµοσύνης Ζηµιών Αυτοκινήτων υπό εκκαθάριση», που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Μητροπόλεως αρ.5 (ΤΚ 10557), νόµιµα εκπροσωπούµενης.

2) Της ανώνυµης εταιρείας µε την επωνυµία «ΕΘΝΙΚΗ Ανώνυµη Ελληνική Εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων (Α.Ε.Ε.Γ.Α.)», που εδρεύει στην Αθήνα, λ. Συγγρού, αρ.103-105 (ΤΚ 11745), νόµιµα εκπροσωπούµενης.

3) Της ανώνυµης εταιρείας µε την επωνυµία «ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.» που εδρεύει στη Νέα Σµύρνη Αττικής, λεωφόρος Συγγρού αριθ.173 (ΤΚ 171 21), νόµιµα εκπροσωπούµενης.

4) Της ανώνυµης εταιρείας µε την επωνυµία «ΙΝΤΕRΑΜΕRΙCΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ ΖΗΜΙΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», που εδρεύει στην Αθήνα, λεωφόρος Συγγρού αρ. 124-126 (ΤΚ 11745), νόµιµα εκπροσωπούµενης.

5) Της ανώνυµης εταιρείας µε την επωνυµία «GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» που εδρεύει στη Νέα Σµύρνη Αττικής, Λ. Συγγρού αρ.213-215 (TK 17121), νόµιµα εκπροσωπούµενης.

6) Της «Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος», που εδρεύει στην Αθήνα (οδός Ξενοφώντος, αρ.10, ΤΚ 10557), νόµιµα εκπροσωπούµενης.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Προηγούμενο

Το νέο σύστηµα ψεκασµού Waterboost της Bosch ...

Επόμενο

NGK Spark Plug Ευρώπης

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • fanovafes.com.gr_eobeamm
    PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ

    EOBEAMΜ: Ένταξη όλων των συνεργείων επισκευής και συντήρησης οχημάτων στα μέτρα στήριξης των πληττόμενων επιχειρήσεων λόγω του COVID-19.

    6 Νοεμβρίου 2020
    Από Admin
  • ΚΛΑΔΙΚΑ

    Ετήσιος χορός του συλλόγου συνεργείων Λάρισας

    10 Φεβρουαρίου 2017
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYERΚΛΑΔΙΚΑ

    Οι θέσεις του ΣΙΣΕΜΑ για το κλείσιμο των συνεργείων λόγω COVID-19

    23 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_fanopoioi_texnikos_asfalias
    ΚΛΑΔΙΚΑ

    Νέα Υπ. Απόφαση 2018 για επιμόρφωση Εργοδοτών/Εργ/νων για Τεχνικό Ασφαλείας

    3 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ

    ΣΙ.ΣΕ.ΜΑ.: Δακτύλιος και προσθήκη εναλλακτικών καυσίμων στα αυτοκίνητα

    22 Οκτωβρίου 2021
    Από Admin
  • ΚΛΑΔΙΚΑ

    Κατάργηση ποινών για τις ατομικές ασφαλιστικές εισφορές στον ΟΑΕΕ ΚΑΙ ΕΤΤΑ

    4 Απριλίου 2016
    Από Admin

  • fanovafes.com.gr_eobeamm
    ΚΛΑΔΙΚΑ

    ΕΟΒΕΑΜΜ: Όλοι μαζί στις συγκεντρώσεις

  • autoservice.com.gr_turbo
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Επανεγκατάσταση του Turbo

  • autoSERVICEPLAYERΚΛΑΔΙΚΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Κορωνοϊός και συνεργεία. Το aftermarket και ο κλάδος επισκευής-συντήρησης αυτοκινήτου ανησυχεί έντονα και δικαιολογημένα!



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βρείτε μας στο facebook

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet