infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
Αρχική›ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ›Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

Από Admin
15 Μαΐου 2018
1194
0

Με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή τροπολογίας προς ψήφιση στη συνεδρίαση της 15ης Μαΐου 2018, για την τροποποίηση του αρ. 18 Ν. 2121/1993 με την παρ. 2 του άρθρου 54 του Ν. 4481/2017 περί “εύλογης αμοιβής για ιδιωτική αναπαραγωγή”, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας, (ΣΕΠΕ), εκφράζει για πολλοστή φορά την έντονη αντίθεσή του στο νόμο για την εύλογη αμοιβή των πνευματικών δικαιωμάτων με αφορμή τη συγκεκριμένη τροποποίηση και επισημαίνει τις σοβαρές συνέπειες που θα επιφέρει.

Όπως απεδείχθη με έρευνα και ειδική μελέτη που διεξήχθη, με τη σύμφωνη γνώμη και του Υπουργείου Πολιτισμού, προέκυψε πως το νέο “ψηφιακό” τέλος επιφέρει επιβάρυνση 24 φορές μεγαλύτερη από τις πιθανές προκληθείσες απώλειες. Αγνοώντας τα δεδομένα της μελέτης και παρά τις διαβουλεύσεις με την ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και τη δέσμευση για δίκαιη τροποποίηση της διάταξης, το αρμόδιο Υπουργείο δεν προέβη σε καμία βελτιωτική αλλαγή της τροποποίησης. Αντιθέτως, πέραν της πρόσθετης επιβάρυνσης 2% επί της αξίας σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, smartphones και tablets, επιβάλλεται επιπλέον, επιβάρυνση 6% για ηλεκτρονικές συσκευές εγγραφής ήχου και εικόνας και για ηλεκτρονικούς αποθηκευτικούς δίσκους άνω των 4GB. Επιβάρυνση η οποία έρχεται σε ευθεία αντίθεση και με την έμφαση που δίνει ο Πρωθυπουργός στον κεντρικό στρατηγικό ρόλο της ψηφιακής τεχνολογίας στο νέο αναπτυξιακό μοντέλο της χώρας, κομβικό σημείο για την έξοδο από την κρίση.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως πολλά Μέλη – Κράτη της ΕΕ των 28, όπως η Βουλγαρία, η Δανία, η Εσθονία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιρλανδία, η Κύπρος, η Λιθουανία, το Λουξεμβούργο, η Μάλτα, η Πολωνία και η Φινλανδία, δεν καταβάλλουν “ψηφιακό τέλος”. Επιπλέον με τη συγκεκριμένη επιβάρυνση -η οποία είναι πολλαπλάσια από ότι ισχύει σε Μέλη – Κράτη της ΕΕ που έχουν εφαρμόσει αντίστοιχο “τέλος”- η χώρα μας καθίσταται πλέον “πρωταθλήτρια” επιβαρύνσεων στον τομέα αυτό, έχοντας τα υψηλότερα ποσοστά “ψηφιακού τέλους” στην Ευρώπη.

Όπως τόνισαν και σε σημερινή έκτακτη συνάντηση στο Υπουργείο Πολιτισμού οι εκπρόσωποι του ΣΕΠΕ, είναι σαφές ότι μια τέτοια επιβάρυνση πλήττει πρωτίστως τους πολίτες και τα νοικοκυριά, σε μία περίοδο που πραγματικά ο προϋπολογισμός τους βάλλεται από παντού και μάλιστα για ένα απαραίτητο αγαθό, όχι μόνο για την καθημερινότητα αλλά και για την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Ο ΣΕΠΕ επισημαίνει πως η επιβολή των συγκεκριμένων επιβαρύνσεων δύναται να κοστίσει περισσότερο από € 65 εκατ. το χρόνο στους Έλληνες καταναλωτές. Μία τέτοια επιβάρυνση πλήττει το μεγάλο στόχο του ψηφιακού μετασχηματισμού της χώρας και της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, θέτοντας προσκόμματα στην απόκτηση προϊόντων τεχνολογίας και ταυτόχρονα, αποτελεί καίριο πλήγμα στη διεθνή ανταγωνιστικότητα του κλάδου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, δεδομένου ότι αυξάνει το κόστος διάθεσης των προϊόντων τεχνολογίας των ελληνικών επιχειρήσεων έναντι των ανταγωνιστών τους στην Ευρώπη, αλλά και παγκοσμίως. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μέτρο θα έχει αρνητικές συνέπειες και για τα δημοσιονομικά έσοδα αφού, αντί εξοικονόμησης, οδηγεί σε επιβάρυνση, καθώς αυξάνει τα έξοδα από την καταβολή του ποσοστού αμοιβής στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που προμηθεύεται το Δημόσιο, αλλά και από τη μείωση των εσόδων των φορολογούμενων επιχειρήσεων.

Ο ΣΕΠΕ κάνει μία ύστατη έκκληση ώστε, έστω και την τελευταία στιγμή, να επικρατήσει η κοινή λογική και το Υπουργείο Πολιτισμού να λάβει υπόψη του όλα τα παραπάνω και να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές στην τροπολογία.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςSEPEΤΕΛΟΣΨΗΦΙΑΚΟ
Προηγούμενο

Κλιµατισµός αυτοκινήτου: Όλα όσα θα πρέπει να ...

Επόμενο

Συνεργασία Volvo – Google για την επόμενη ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • ΕΡΕΥΝΑ

    Οι “έξυπνες” κάμερες μπορούν να εξελιχθούν σε εργαλείο παρακολούθησης

    26 Απριλίου 2018
    Από Admin
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

    Αγόρασες ακίνητο στην αντικειμενική του αξία; Έχεις μήνυμα από την εφορία…

    22 Σεπτεμβρίου 2016
    Από Admin
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

    «Μαστίγιο και καρότο» για οφειλές στην Εφορία..

    10 Μαΐου 2017
    Από Admin
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

    Ζητείται επειγόντως γαμπρός (ή νύφη)!

    19 Μαρτίου 2017
    Από Admin
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

    Ποια πρόστιμα για παραβάσεις ΦΠΑ οδεύουν προς κατάργηση..

    10 Μαΐου 2017
    Από Admin
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

    Την υπουργική απόφαση με τη λίστα των επαγγελμάτων θα πρέπει..

    5 Μαρτίου 2017
    Από Admin

  • autoSERVICE

    Η Βοsch Eλλάδας χορηγός της ομάδας“ART” Formula Student

  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Audi: Ανακύκλωση αλουµινίου «κλειστού βρόχου» σε εργοστάσια της Audi

  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Thatcham Research: Οι ασφαλιστικές εταιρείες καθορίζουν τα κριτήρια για το τι πρέπει να περιµένουν οι οδηγοί από αυτοκίνητα χωρίς οδηγό

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet