infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Ξεκίνησε ο διαγωνισµός καινοτοµίας Innovation Hub 2022 της BASF

  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Automechanika Frankfurt 2022 – Kερδίστε ένα δωρεάν αεροπορικό εισιτήριο!

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
Αρχική›PLAYER›Audi:Το µυστικό πίσω από την λάµψη

Audi:Το µυστικό πίσω από την λάµψη

Από Admin
8 Ιανουαρίου 2019
650
0
audi

Η ABB Robotics, βοηθά την Audi να επιτύχει υψηλά επίπεδα ποιότητας και συνεκτικότητας στις λειτουργίες στεγανοποίησης και επιφανειακής προστατευτικής επικάλυψης
Με τις αυτοµατοποιηµένες διαδικασίες βαφής που εφαρµόζονται στο εργοστάσιο της Audi που βρίσκεται στο Changchun της Κίνας, τα καθαρά και λαµπερά Audi A4L ένα-ένα, κυλάνε προς τα έξω. Στον χώρο βαφής γίνονται οι εργασίες εξωτερικής επικάλυψης του κάτω µέρος του αµαξώµατος, η στεγανοποίση των εσωτερικών ραφών, η αισθητική στεγανοποίηση και περιλαµβάνονται τρεις σταθµοί εργασίας (γραµµή ασταρώµατος, γραµµή βασικής επίχρισης και γραµµή καθαρής επίχρισης).

Βασικά Στοιχεία
• Η Audi εγκατέστησε στο βαφείο της 91 ροµπότ
• Είναι η πρώτη φορά που εφαρµόζεται στην Κίνα η κοσµητική στεγανοποίηση
• Μειώνει τον χρόνο αλλαγής χρώµατος κατά 20%
• Εξασφαλίζει υψηλή ποιότητα βαφής
• Βελτιώνει την αποδοτικότητα της παραγωγής και µειώνει τον χρόνο του παραγωγικού κύκλου  

Κατά τη διαδικασία επικάλυψης του κάτω µέρους των αυτοκινήτων, τα ροµπότ ΑΒΒ µπορούν να καθαρίσουν το ακροφύσιο αυτόµατα και να αποµακρύνουν, φυσώντας, οποιοδήποτε κατάλοιπο υλικό για να εξασφαλιστεί η άριστη ποιότητα εφαρµογής. Με τις διεργασίες επίστρωσης του κάτω µέρος του αµαξώµατος, το αµάξωµα του αυτοκινήτου προστατεύεται από τη σκουριά, την σκόνη και τα νερά µε αποτέλεσµα την βελτίωση της ανθεκτικότητας και της αντοχής στον χρόνο. Πριν από την στεγανοποίηση των εσωτερικών ραφών, ένα σύστηµα οπτικής παρακολούθησης καταγράφει την θέση του αυτοκινήτου δύο φορές µέσα στον χώρο βαφής. Στην πρώτη θέση παρακολουθείται το αµάξωµα και στη δεύτερη θέση είναι η περιοχή εργασίας του ροµπότ βαφής.  Κατά την διάρκεια της διαδικασίας αισθητικής στεγανοποίησης, χρησιµοποιείται ένα σύστηµα προσδιορισµού θέσης µε κάµερα 3D της εταιρείας BK Laser. Το σύστηµα προσδιορίζει µε ακρίβεια την θέση συγκεκριµένων σηµείων του αµαξώµατος του αυτοκινήτου. Η ακρίβεια εντοπισµού είναι περίπου 0,1 mm. Αυτή είναι η πρώτη εφαρµογή εσωτερικής κοσµητικής στεγανοποίησης που γίνεται στην Κίνα σε συνδυασµό µε την αυτοµατοποιηµένη διαδικασία βαφής. Το κενό µεταξύ της πόρτας και του αµαξώµατος είναι µόνο 2-3 mm. Η µέγιστη ακρίβεια του ροµπότ ABB που είναι 0.3 mm, διασφαλίζει η επικάλυψη των άκρων να παραδίδεται χωρίς υπερψεκασµούς και µικροσωµατίδια επιστρώµατος.

Κατά την διάρκεια της διαδικασίας επίστρωσης µε αστάρι, το ροµπότ βαφής ABB µπορεί να αποµακρύνει την σκόνη και να ολοκληρώσει τον προκαταρκτικό καθαρισµό του σκελετού του αµαξώµατος. Στη συνέχεια, το ροµπότ παρακολουθεί το αµάξωµα και το σκουπίζει. Στο ξηρό βαφείο, τα ροµπότ ABB παρέχουν αυτοµατοποιηµένη βαφή υψηλής ποιότητας χωρίς την ανάγκη χειριστή για ρετουσάρισµα. Τα µπεκ βαφής µπορούν να καθαριστούν αυτόµατα για να αποφευχθεί η µόλυνση που θα µπορούσε να επηρεάσει αρνητικά την παραγωγή. Αυτό βοηθά στην βελτίωση της αποδοτικότητας και µειώνει την διάρκεια του κύκλου παραγωγής. Ο σταθµός εσωτερικής βαφής χρησιµοποιεί τα ροµπότ ABB IRB 5400 και IRB 5350, παρέχοντας µια έξυπνη λειτουργία που µπορεί να επιστρέψει τον εξοπλισµό βαφής στην αρχική του θέση και να ανακτήσει την παραγωγή, ενώ το ροµπότ εµφανίζει σχετικό µήνυµα για οποιαδήποτε λανθασµένη λειτουργία. Τα ροµπότ ABB ενσωµατώνουν µια κοινή ράγα τροφοδοσίας υγρού λίπανσης του συστήµατος επτά αξόνων µε αυτόµατο υπολογισµό του απαιτούµενου όγκου λιπαντικού, ούτως ώστε να µειωθούν οι εργατοώρες λίπανσης και να εξασφαλιστεί η συνεχής και αξιόπιστη λειτουργία του εξοπλισµού. Με µια περιστροφική βαλβίδα αλλαγής χρώµατος µπορεί να αποφεύγεται η φυσική διασταύρωση των χρωµάτων και να διασφαλίζεται η υψηλή ποιότητα της βαφής. Η λειτουργία «Απώθησης» µειώνει τον χρόνο αλλαγής χρώµατος κατά 20%. Στην διαδικασία καθαρής επίστρωσης, η Audi άρχισε να συνεργάζεται µε την ABB και να παρέχουν µαζί την πρώτη βαφή αµαξώµατος αυτοκινήτων από τον Οκτώβριο του 2015. Τώρα, όλα τα νέα Audi A4L βγαίνουν από τη γραµµή παραγωγής και µπαίνουν στις αγορές µε τη βοήθεια των ροµπότ της ΑΒΒ.

 

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτες#AUTOMOTIVEABB RoboticsAUDIhighPaintingqualityβαφηΣΤΕΓΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο

Σύγκρουση και επισκευή: 11 Συµβουλές που πρέπει ...

Επόμενο

48 VOLT: Μια αποδεδειγµένη τεχνολογία για τη ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_Japanparts_shock absorber
    autoSERVICEPLAYER

    ‘Ομιλος Japanparts: Eπέκταση γκάμας των αμορτισέρ

    20 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΓΕΝΙΚΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    BASF Automotive Color Trends 2021-2022 – Νέα τάση στη βαφή αυτοκινήτων

    12 Νοεμβρίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Η DENSO, τα συστήµατα ADAS και το aftermarket

    25 Μαρτίου 2022
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Herth+Buss_
    autoSERVICEPLAYER

    Herth+Buss: Αρθρωτό σύστημα συγκράτησης ασφαλειών και ρελέ

    3 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    To νέο Honda e με προηγμένη συνδεσιμότητα

    27 Ιουλίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    H εναλλακτική προσέγγιση της Fiat στα καύσιμα

    27 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Δυναμική παρουσία της FCA Greece στην έκθεση Αυτοκίνηση 2016

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων Ιανουάριος 2016.

  • autoSERVICEPLAYER

    Νέα βιωματικά προγράμματα για μαθητές Δ/θμιας εκπαίδευσης από την Bosch Eλλάδας και I.O.ΑΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 27 Ιουνίου 2022

    Ξεκίνησε ο διαγωνισµός καινοτοµίας Innovation Hub 2022 της BASF

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Automechanika Frankfurt 2022 – Kερδίστε ένα δωρεάν αεροπορικό εισιτήριο!

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet