infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΡΕΥΝΑ
Αρχική›ΕΡΕΥΝΑ›Η ελληνική κρίση έπληξε το καταναλωτικό κλίμα στην Ευρώπη

Η ελληνική κρίση έπληξε το καταναλωτικό κλίμα στην Ευρώπη

Από Αρχόντισσα Στούρα
13 Νοεμβρίου 2015
1908
0

Η κορύφωση της ελληνικής κρίσης το φετινό καλοκαίρι άφησε “βαριά σκιά” σε όλη την Ευρώπη, κατά το 3ο τρίµηνο, αποδυναµώνοντας το καταναλωτικό κλίµα συνολικά στην περιοχή.

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίµατος στην Ευρώπη των 28 µειώθηκε από τον Ιούνιο κατά µισή µονάδα αγγίζοντας τις 10,3 µονάδες. Οι εξελίξεις στην Ελλάδα, η κρίση και ο πόλεµος στην Εγγύς και Μέση Ανατολή, καθώς και το προσφυγικό, ήταν οι παράγοντες, που, κατά κύριο λόγο, επηρέασαν τη στάση των καταναλωτών κατά το 3ο τρίµηνο σε όλη την Ευρώπη.

Οι οικονοµικές προσδοκίες των Ελλήνων µειώθηκαν δραµατικά – Η “πρόθεση αγορών” στη χώρα υπέστη, το 3ο τρίµηνο, τη µεγαλύτερη ποσοστιαία πτώση στην Ευρώπη.

Σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα της µελέτης Consumer Climate Europe (Καταναλωτικό Κλίµα στην Ευρώπη) της GfK για το 3ο τρίµηνο του 2015, η κατάσταση στη χώρα µας ήταν σαφώς χειρότερη, µε τις οικονοµικές προσδοκίες των Ελλήνων να µειώνονται δραµατικά.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η “πρόθεση αγορών” στην Ελλάδα υπέστη, το 3ο τρίµηνο, τη µεγαλύτερη ποσοστιαία πτώση σε σχέση µε όλη την Ευρώπη.

“Η συνεχιζόµενη δυσχερής οικονοµική και πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα επηρεάζει σε µεγάλο βαθµό τις οικονοµικές προσδοκίες των καταναλωτών”, αναφέρει η σχετική µελέτη, υπογραµµίζοντας ότι, στο διάστηµα από τον Ιούνιο µέχρι το Σεπτέµβριο, ο δείκτης µειώθηκε περισσότερο από 20 µονάδες αγγίζοντας τις -30.

Αυτό ισοδυναµεί µε 20 µονάδες περίπου χαµηλότερα από τον προηγούµενο Σεπτέµβριο.

Οι σηµαντικά χαµηλότερες οικονοµικές προσδοκίες εκφράζονται, επίσης, στις εισοδηµατικές προσδοκίες των Ελλήνων. Κατά το 3ο τρίµηνο, ο σχετικός δείκτης µειώθηκε 21 µονάδες περίπου, στις -33,5.

“Προφανώς, οι καταναλωτές αναµένουν ακόµα πιο δραστικές οικονοµικές περικοπές βάση των νέων συζητήσεων µεταξύ της κυβέρνησης και της Ε.Ε.

Σε αυτές περιλαµβάνονται η επιβολή νέων φόρων, όπως οι εξαιρετικά υψηλοί φόροι ακίνητης περιουσίας, οι οποίοι επηρεάζουν το 70% των Ελλήνων”, σηµειώνουν οι συντάκτες της µελέτης.

Πρόθεση αγορών
Ως αποτέλεσµα των παραπάνω, η πρόθεση αγοράς των Ελλήνων καταναλωτών µειώθηκε σηµαντικά. Ενώ τον Ιούνιο κυµαινόταν στις -17,5 µονάδες, κατήλθε στις -37,0 µονάδες το Σεπτέµβριο.

Η µελέτη διαπιστώνει ότι “οι πολίτες φαίνεται να θεωρούν τους εαυτούς τους τυχερούς, αν µπορούν να καλύψουν τις καθηµερινές βιοτικές ανάγκες µε τα χρήµατά τους”, εκτιµώντας ότι δεν θα έχουν τη δυνατότητα να προβούν σε δαπάνες προϊόντων ή υπηρεσιών υψηλής αξίας για κάποιο χρονικό διάστηµα.

Η εικόνα στην Ευρώπη
Σύµφωνα µε τα αποτελέσµατα της µελέτης Consumer Climate Europe της GfK, συνολικά στην Ευρώπη και στις χώρες, που καλύπτει η έρευνα, η κατάσταση διαφέρει σηµαντικά.

Σε ορισµένες χώρες, ψυχολογικοί παράγοντες, όπως η κρίση η οποία απασχολούσε, ήδη, όλο και περισσότερο τους καταναλωτές, ήταν αυτοί, που προκάλεσαν σκεπτικισµό σχετικά µε τα οικονοµικά.

Σε πολλές περιπτώσεις, οι εκτιµήσεις των πολιτών για τις οικονοµικές και εισοδηµατικές τους προσδοκίες, καθώς και η πρόθεση αγορών ήταν ακόµα πιο αρνητική σε σύγκριση µε το αναµενόµενο αποτέλεσµα µε βάση το εγχώριο πλαίσιο.

Ωστόσο, σε άλλες χώρες, γεγονότα, όπως η οικονοµική ανάπτυξη και η ανεργία, παρέµειναν στο προσκήνιο και συνεπώς, ευθύνονται για τις επιπτώσεις στους επιµέρους δείκτες.

Σε αυτό το περιβάλλον, από τον Ιούνιο, ο δείκτης καταναλωτικού κλίµατος της µελέτης Consumer Climate στην Ευρώπη των 28 χωρών µειώθηκε κατά µισή µονάδα, στις 10,3 µονάδες. Τον Αύγουστο, ο δείκτης έπεσε ακόµα περισσότερο, φτάνοντας τις 9 µονάδες.

Η έρευνα
Τα αποτελέσµατα της µελέτης GfK Consumer Climate Europe προέρχονται από έρευνα καταναλωτών, που διεξάγεται σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για λογαριασµό της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Περίπου 40.000 άτοµα σε 28 χώρες συµµετέχουν στην έρευνα σε µηνιαία βάση.

Νατάσας Φραγκούλη
www. sepe.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Προηγούμενο

BILSTEIN B4 για το ηλεκτροκίνητο BMW i3

Επόμενο

ΕΟΒΕΑΜΜ: Να μην αυξηθούν τα τέλη ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_axa
    PLAYERΕΡΕΥΝΑ

    Αυτόνοµα αυτοκίνητα: O υπολογιστής αποφασίζει για ζωή ή θάνατο;

    3 Δεκεμβρίου 2017
    Από Admin
  • PLAYERΕΡΕΥΝΑ

    Εκθεση της FTI Consulting αποκαλύπτει: Αύξηση της ανεργίας µε την επιβολή της ηλεκτροκίνησης

    22 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΕΡΕΥΝΑ

    Ηλεκτροκίνηση ή «ηλεκτροπληξία»; Τι γίνεται µε τις θέσεις εργασίας

    20 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • ΕΡΕΥΝΑ

    Έρευνα ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ- Ιούλιος 2015. Εξαμηνιαία αποτύπωση οικονομικού κλίματος στις μικρές επιχειρήσεις

    10 Σεπτεμβρίου 2015
    Από Admin
  • PLAYERΕΡΕΥΝΑ

    Πέντε τάσεις που διαµορφώνουν την αυτοκινητοβιοµηχανία

    3 Ιουλίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_1_ford
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΕΡΕΥΝΑ

    Νέα έρευνα της Ford αποκαλύπτει πόσο ριψοκίνδυνοι είναι οι νεαροί οδηγοί

    27 Μαρτίου 2017
    Από Admin

  • autoservice.com.gr_1_Dana
    autoSERVICE

    Dana: Νέο Site για το Aftermarket

  • ΤΕΧΝΙΚΑ

    CITROEN DS4 (Μοντέλο B7). Αλλάζοντας τα πίσω φρένα

  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Σαρώνοντας το όχηµα όπως ένα δίκτυο υπολογιστών



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βρείτε μας στο facebook

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet