infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΡΕΥΝΑ
Αρχική›ΕΡΕΥΝΑ›Ευάλωτες σε ψηφιακές επιθέσεις οι car sharing εφαρμογές

Ευάλωτες σε ψηφιακές επιθέσεις οι car sharing εφαρμογές

Από Admin
7 Σεπτεμβρίου 2018
592
0

Στη διαπίστωση ότι οι εφαρμογές για υπηρεσίες car sharing δεν είναι έτοιμες να αντέξουν τις επιθέσεις κακόβουλου λογισμικού καταλήγουν οι ερευνητές. Οι εν λόγω εφαρμογές, που είτε είναι ήδη είτε γίνονται δημοφιλείς παγκοσμίως αποδεικνύονται, σύμφωνα με τις αναλύσεις, ευάλωτες σε ψηφιακές επιθέσεις. Οι ερευνητές της Kaspersky Lab εξέτασαν την ασφάλεια 13 car sharing εφαρμογών (κοινής χρήσης αυτοκινήτων) από κατασκευαστές οικιακών συσκευών παγκοσμίως – συμπεριλαμβανομένων κατασκευαστών από Ρωσία, ΗΠΑ και Ευρώπη. Οι ειδικοί της εταιρείας ανακάλυψαν ότι όλες οι εφαρμογές περιέχουν μια σειρά ζητημάτων ασφάλειας, που μπορούν να επιτρέψουν στους εγκληματίες να πάρουν τον έλεγχο των κοινόχρηστων οχημάτων, είτε με μυστικότητα είτε με το πρόσχημα ενός άλλου χρήστη. Μόλις αποκτηθεί πρόσβαση μέσω της εφαρμογής, ένας εγκληματίας μπορεί να κάνει σχεδόν οτιδήποτε – από την κλοπή ενός οχήματος ή των λεπτομερειών του μέχρι την πρόκληση ζημιάς ή της χρήσης του για κακόβουλους σκοπούς. Αυτό είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό, καθώς πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab σχετικά με τη στάση των χρηστών απέναντι στην ασφάλεια των εφαρμογών, έδειξε ότι οι Ευρωπαίοι δεν βλέπουν τις εφαρμογές κοινής χρήσης αυτοκινήτων ως απειλή σε σύγκριση με άλλες εφαρμογές, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι υπηρεσίες ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και οι τραπεζικές εφαρμογές, με λιγότερο από το 10% των ερωτηθέντων να έχουν βαθμολογήσει τις car sharing εφαρμογές ως αναξιόπιστες.

Έρευνα
Οι εφαρμογές για υπηρεσίες car sharing δεν είναι έτοιμες να αντέξουν τις επιθέσεις κακόβουλου λογισμικούΓια να διαπιστώσουν την έκταση του προβλήματος, οι ερευνητές εξέτασαν 13 εφαρμογές car sharing, που αναπτύχθηκαν από μεγάλους κατασκευαστές από διαφορετικές αγορές, οι οποίες – σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία του Google Play – έχουν ληφθεί πάνω από 1 εκατομμύριο φορές. Η έρευνα διαπίστωσε ότι κάθε μια από τις εφαρμογές που εξετάστηκαν περιείχε διάφορα ζητήματα ασφάλειας. Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι κακόβουλοι χρήστες ήδη αξιοποιούν κλεμμένους λογαριασμούς για εφαρμογές car sharing. “Ενώ οι εφαρμογές car sharing είναι ανεκτίμητες για όσους έχουν χαμηλό εισόδημα και απομακρύνουν κάθε υπερπληρωμή ιδιοκτησίας ή συντήρηση οχημάτων, μπορούν επίσης να προσθέσουν έναν κίνδυνο ασφάλειας τόσο για τους κατασκευαστές όσο και για τους χρήστες” αναφέρει σε σχετική ανάλυσή της η Kaspersky Lab.

Αδυναμίες
Στη λίστα των αδυναμιών ασφάλειας που εντοπίστηκαν περιλαμβάνονται τα εξής: -Δεν υπάρχει άμυνα ενάντια στις επιθέσεις τύπου man-in-the-middle. Αυτό σημαίνει ότι ενώ ένας χρήστης πιστεύει ότι είναι συνδεδεμένος σε έναν νόμιμο ιστότοπο, η κυκλοφορία στην πραγματικότητα διοχετεύεται ξανά μέσω του ιστότοπου του εισβολέα, επιτρέποντάς του να συλλέξει τυχόν προσωπικά δεδομένα που εισήγαγε το θύμα (login, κωδικούς, PIN). -Δεν υπάρχει άμυνα εναντίον αντίστροφης μηχανικής εφαρμογών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, ένας εγκληματίας να μπορεί να κατανοήσει πώς λειτουργεί η εφαρμογή και να βρει μια ευπάθεια που θα του επιτρέπει να αποκτήσει πρόσβαση σε υποδομή του server. -Δεν υπάρχουν τεχνικές ανίχνευσης rooting. Τα δικαιώματα root παρέχουν σε έναν κακόβουλο χρήστη σχεδόν ατελείωτες δυνατότητες και αφήνουν την εφαρμογή ανυπεράσπιστη. -Έλλειψη προστασίας από τεχνικές επικάλυψης εφαρμογών. Αυτό βοηθάει τις κακόβουλες εφαρμογές να εμφανίζουν παράθυρα phishing και να κλέβουν τα στοιχεία σύνδεσης των χρηστών. -Λιγότερες από τις μισές εφαρμογές απαιτούν ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης από τους χρήστες, γεγονός που σημαίνει ότι οι εγκληματίες μπορούν να επιτεθούν στο θύμα μέσω ενός απλού σεναρίου brute force.

www.sepe.gr

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςcar sharingασφαλειαΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΈρευνα
Προηγούμενο

Τι είναι ο VIN?

Επόμενο

Οι νέες αντλίες νερού της Gates ενισχύουν ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_ford_factory
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το νέο υπερσύγχρονο κέντρο περιβαλλοντικών δοκιμών της Ford στην Κολωνία

    22 Μαΐου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΚΛΑΔΙΚΑ

    ΣΙ.ΣΕ.ΜΑ.: Δακτύλιος και προσθήκη εναλλακτικών καυσίμων στα αυτοκίνητα

    22 Οκτωβρίου 2021
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Ηλεκτρικά µοτέρ; Πόσα έχει σήµερα το αυτοκίνητο και πόσα θα έχει αύριο;

    4 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Μεγγώμετρο – Μιλλιωμόμετρο: Τα διαγνωστικά εργαλεία των υβριδικών οχημάτων

    10 Μαΐου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Το «Ράλι των Θεών» επέστρεψε και έτρεξε µαζί µε την HB BODY!

    12 Οκτωβρίου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Schaeffler
    PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Schaeffler: Περισσότερη καινοτοµία, ποιότητα και εξυπηρέτηση

    4 Ιανουαρίου 2018
    Από Admin

  • ΕΡΕΥΝΑ

    Η ελληνική κρίση έπληξε το καταναλωτικό κλίμα στην Ευρώπη

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    H Mazda Motor Corporation γιορτάζει την επέτειο των 100 χρόνων της

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Συμβουλές οδήγησης εκτός δρόμου από τη General Tire

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet