Autopromotec 2017: Σχεδόν «φουλάρισε» από εκθέτες

Το εµβαδόν της έκθεσης µεγάλωσε και η διάταξη του χώρου αναδιοργανώθηκε για ακόµη µεγαλύτερη εξειδίκευση
Η προσεχής διοργάνωση της Autopromotec, της ιταλικής διεθνούς έκθεσης για το aftermarket, που θα πραγµατοποιηθεί στην Μπολόνια στις 24-28 Μαϊου 2017, προετοιµάζεται ώστε να γίνει µια ακόµα πιο δυναµική εκδήλωση.
Έτσι περίπου έξι µήνες πριν την έναρξή της, ο εκθεσιακός χώρος-σύµφωνα µε τους διοργανωτές έχει ήδη «κλείσει» για τους περισσότερους τοµείς. Οι διοργανωτές έχουν επίσης ανακοινώσει µια σηµαντική αύξηση του αριθµού των εκθετών (+ 19%) σε σχέση µε την ίδια περίοδο του 2014, πράγµα που εκτός της αισιοδοξίας, έχει οδηγήσει στην αναβάθµιση και βελτιστοποίηση των διαφόρων εκθεσιακών χώρων.
Το τέλος του Οκτωβρίου ήταν η καταληκτική ηµεροµηνία για την προ-εγγραφή στην έκδοση Autopromotec 2017. Για άλλη µια φορά, τα αποτελέσµατα αυτά, πιστοποιούν τον καθοριστικό ρόλο που το γεγονός αυτό έχει στην αγορά της αυτοκινητοβιοµηχανίας µετά την πώληση του αυτοκινήτου.
Όλοι οι τοµείς της έκθεσης, από τα εργαλεία-εξοπλισµό, τα ανταλλακτικά-εξαρτήµατα, τη διάγνωση και το service αυτοκινήτων – έχουν «κλεισθεί», µε αποτέλεσµα όλες σχεδόν οι αίθουσες του εκθεσιακού κέντρου της Μπολόνια να έχουν 100% πληρότητα.
Πιο συγκεκριµένα, στο χώρο των ελαστικών, έχει σηµειωθεί µια ξεχωριστή αύξηση των εκθετών, σε βαθµό που ο εκθεσιακός χώρος να έχει διπλασιαστεί. Για πρώτη φορά, όλα τα µεγάλα ονόµατα της παγκόσµιας αγοράς ελαστικών, θα δώσουν το παρόν τους στην Autopromotec, για αυτό και οι διοργανωτές, δίνουν ιδιαίτερη σηµασία στον τοµέα αυτό.
Έτσι πολλές νέες αίθουσες έχουν διατεθεί για τους κορυφαίους παίκτες του σηµαντικού αυτού χώρου, συµπεριλαµβανοµένων των παραγωγών και των εµπόρων ελαστικών και ζαντών, τους κατασκευαστές εξοπλισµών βουλκανιζατέρ και συντήρησης, τα αναγοµωµένα ελαστικά και συναφή αξεσουάρ και τις υπηρεσίες τους.
Η αύξηση του αριθµού των εκθετών και µεγάλη η ζήτηση, έχουν οδηγήσει σε µια αναδιοργάνωση στη διάταξη των εκθεσιακών χώρων της Autopromotec 2017, οι οποίο πλέον έχουν επεκταθεί και βελτιωθεί. Η κάτοψη της έκθεσης αντανακλά την επέκταση που ενισχύει περαιτέρω την πτυχή «show-µέσα-στο-show», ένα χαρακτηριστικό που χαρακτήριζε πάντα την έκθεση και επιτρέπει στους επισκέπτες να προγραµµατίσουν τις επισκέψεις τους, σύµφωνα µε τα επαγγελµατικά τους συµφέροντα, αξιοποιώντας στο µέγιστο το χρόνο τους.