infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Αρχική›ΕΚΘΕΣΕΙΣ›Autopromotec 2017: Καινοτοµία Τεχνολογία Διεθνοποίηση

Autopromotec 2017: Καινοτοµία Τεχνολογία Διεθνοποίηση

Από Admin
14 Ιουλίου 2017
881
0
autoservice.com.gr_Autopromotec_

Αυτό το µήνυµα πήραν από την ιταλική διεθνή έκθεση, οι 422 ιταλοί και ξένοι δηµοσιογράφοι, για να το αναµεταδώσουν, ο καθένας µε το δικό του τρόπο, στη δευτερογενή αγορά (aftermaket) του αυτοκινήτου, όλου του κόσµου.

Στις παραπάνω τρεις λέξεις µπορεί να συνοψιστεί η 27η Autopromotec. Σύµφωνα µε τους διοργανωτές της, η επιτυχία της δηµιουργεί µεγάλες προσδοκίες για την επόµενη διοργάνωση (2019), δεδοµένου ότι οι εξελίξεις στο αυτοκίνητο, που αναπτύσσονται µε ταχύτατους ρυθµούς, εµπλέκουν σήµερα ολόκληρη τη δευτερογενή αγορά-aftermarket, πράγµα που θα επιφέρει µεγάλες στον χώρο.
Την Autopromotec, την επισκέφθηκα για πρώτη φορά, τον Μάϊο του 1987, δηλαδή πριν 30 χρόνια ακριβώς. Ήταν η τρίτη κατά σειρά διεθνής κλαδική έκθεση που που πήγα σαν νέος επαγγελµατίας (προηγήθηκαν δύο Automechanika -1984 και 1986- και µία Equit Auto το 1986).
Από τότε επισκέφθηκα πολλές κλαδικές εκθέσεις στην Ευρώπη, καθώς και τη ΝΑCE στο Ορλάντο των ΗΠΑ, αποκτώντας έτσι µια εµπειρία πάνω στο “προϊόν” που λέγεται “διεθνείς εκθέσεις του aftermarket”.
Από το 1986 λοιπόν, την Autopromotec, την επισκεπτόµουνα συνεχώς, εκτός των τελευταίων 2 διοργανώσεων (2013 & 2015) που απείχα για επαγγελµατικούς λόγους. Μέχρι τότε, είχα την εικόνα µιας καλής σχετικά διεθνούς έκθεσης, η οποία απευθυνότανε περισσότερο στους Ιταλούς και τους γείτονές τους…
Σήµερα, µετά την επίσκεψή µου τον περασµένο µήνα, η άποψη που είχα για την Autopromotec άλλαξε, επιβεβαιώνοντας έτσι τις θετικές ενδείξεις που είχα αρκετούς µήνες πριν, από την ενηµέρωση που λάµβανα ανελειπώς µέσω δελτίων Τύπου, από το γραφείο Τύπου και Δηµοσίων Σχέσεων της έκθεσης. Μάλιστα, ιδιαίτερη εντύπωση µου έκανε, η κινητικότητα του διευθυντή, της έκθεσης Emanuele Vicentini ο οποίος γύρισε όλο σχεδόν τον κόσµο, για να την προωθήσει στις διεθνείς αγορές.!autoservice.com.gr_comlineautoservice.com.grautoservice.com.grautoservice.com.grautoservice.com.gr_bosch_ autoservice.com.gr_exedy_autoservice.com.gr_Autopromotecautoservice.com.gr_autopromotecautoservice.com.grautoservice.com.gr_Autopromotecautoservice.com.grautoservice.com.grautoservice.com.grautoservice.com.grautoservice.com.grautoservice.com.grAutopromotec 2017 -autoSERVICE (8)
Η Autopromotec λοιπόν, η ιταλική διεθνής έκθεση για το aftermarket του αυτοκινήτου, είναι πλέον παρελθόν. Σύµφωνα µε τους διοργανωτές της, την επισκέφθηκαν 113.616 επαγγελµατίες (+9.627 ή 9.26%) περισσότεροι από την προηγούµενη έκθεση, εκ των οποίων οι 90.061 ήταν Ιταλοί και οι 23.555 ξένοι. Η αύξηση του αριθµού των επαγγελµατιών από τον χώρο του εµπορίου της Ιταλίας ήταν 8.06% και η αύξηση του αντίστοιχου αριθµού των διεθνών επαγγελµατιών ήταν 14.09%. Αξιοσηµείωτο είναι, ότι η Autopromotec φιλοξένησε εφέτος, 422(!) ειδικευµένους δηµοσιογράφους, εκ των οποίων οι 140 (33,4%) ήταν από το εξωτερικό, πράγµα που δείχνει τη σηµασία που έδωσαν οι διοργανωτές στην προβολή της.

Καινοτοµία, Τεχνολογία, Διεθνοποίηση
Αµέτρητες ώρες ενηµέρωσης διατέθηκαν στους επισκέπτες που ήθελαν να µάθουν, χάρη στο εκτεταµένο φόρουµ παρουσιάσεων και συζητήσεων που διοργανώθηκαν στον ειδικά διαµορφωµένο χώρο “AutopromotecEDU”, για τα καυτά ζητήµατα που αφορούν το aftermarket και ιδιαίτερα το συνεργείο.

Συγκεκριµένα, πραγµατοποιήθηκαν συνολικά 93 συνεδριάσεις, οι περισσότερες κατά τη διάρκεια της έκθεσης, στις οποίες συµµετείχαν περίπου 2.900 απαιτητικοί επαγγελµατίες του κλάδου.
Κάθε εκδήλωση χαρακτηρίζονταν από ένα “συνδετικό κρίκο” ο οποίος βοηθούσε τους συµµετέχοντες, να κατανοήσουν τις νέες τάσεις του aftermarket, ευαισθητοποιώντας τους παράλληλα στις νέες τεχνολογίες ανταλλακτικών και υπηρεσιών, οι οποίες σύντοµα θα είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της επιχείρησή τους.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η εκδήλωση «Offisina 4.0» ή αλλοιώς το «Συνεργείο του Μέλλοντος», το οποίο αναπτύχθηκε από κορυφαίους ειδικούς και αποσκοπούσε στο να δείξει το µέλλον της επισκευής αυτοκινήτων, το οποίο συνοδευόταν και από την προβολή σε ένα ειδικά διαµορφωµένο χώρο, ενός βίντεο που µέσω της εικονικής πραγµατικότητας, έδειχνε σε αναπαράσταση, το πώς θα είναι οι υπηρεσίες και η συντήρηση του αυτοκινήτου στο µέλλον. Το έργο αυτό, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία µε την Accenture, ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον και το παρακολούθησαν συνολικά 1.460 επισκέπτες.
Οι ψηφιακές δραστηριότητες ήταν µια ακόµη απόδειξη της επιτυχίας της επίδειξης: ο επίσηµος ιστότοπος της εκδήλωσης κατέγραψε 182.609 θεατές και 1.950.542 προβολές ιστοσελίδων. Ιδιαίτερα ζωντανές ήταν οι δραστηριότητες για τα κοινωνικά προφίλ της εκδήλωσης, µε µια ευρύτερη και πιο ενεργή βάση χρηστών που ακολούθησε σε πραγµατικό χρόνο την έκδοση του 2017 της παράστασης.
Σύµφωνα µε τους διοργανωτές, η αναµφισβήτητη επιτυχία της Autopromotec 2017, µπορεί να συνοψιστεί µε τρεις λέξεις: Καινοτοµία, Τεχνολογία και Διεθνοποίηση. Αυτό και µόνο δηµιουργεί στους διοργανωτές µεγάλες προσδοκίες για την επόµενη διοργάνωση του 2019, δεδοµένου ότι οι εξελίξεις που αναπτύσσονται µε ολοένα και περισσότερο ταχύτερους ρυθµούς, εµπλέκοντας ολόκληρη τη δευτερογενή αγορά της αυτοκινητοβιοµηχανίας, δηλαδή το aftermarket.

Θ.Στούρας

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτες#AUTOMOTIVEaftermarketAutopromotecEXHIBITION
Προηγούμενο

Συνεργασία Μυτιληναίου – Κosmocar στην ηλεκτροκίνηση

Επόμενο

Παράταση στις φορολογικές δηλώσεις μόνο σε όσους ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_Autopromotec_2019__Follow Me
    PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2019: Το διεθνές ενδιαφέρον επιταχύνει τον ρυθµό της

    19 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec Motorsport: Η καρδιά της αυτοκινητοβιοµηχανίας κτυπά στη Μπολόνια

    3 Μαΐου 2019
    Από Admin
  • new fuel management program
    autoSERVICEPLAYER

    Η Delphi στηρίζει το aftermarket µε νέο πρόγραµµα διαχείρισης καυσίµων

    14 Σεπτεμβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    HELLA: Σχεδιάζει τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή για το νέο Peugeot 308

    15 Φεβρουαρίου 2022
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Liqui Moly: Ολοκληρωµένο πρόγραµµα για αύξηση τζίρου

    9 Ιανουαρίου 2017
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    MAHLE OzonePro: Aποτελεσµατική κατά των κορωνoϊών

    19 Μαρτίου 2021
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYER

    Απολύµανση οχήµατος AirClean από την Herth & Buss

  • autoservice.com.gr
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το νέο Vito Tourer DarkEdition της Mercedes-BenzHellas

  • autoSERVICE

    Η ανακύκλωση σκραπ και το πρόβλημα της ανταγωνιστικότητας

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet