UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO
Η µακροχρόνια σχέση συνεργασίας µεταξύ της UFI Filters και της FIAT εισέρχεται σε µια νέα εποχή. Οι µονάδες φιλτραρίσµατος λαδιού και ντίζελ της UFI έχουν επιλεγεί για τον πρώτο κινητήρα που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από τη Stellantis, ο οποίος θα εξοπλίσει το νέο FIAT DUCATO.
Σαράντα χρόνια µετά την πρώτη κυκλοφορία του, αυτό το ιστορικό φορτηγάκι -ένα από τα πιο επιτυχηµένα σε πωλήσεις στην Ευρώπη- εξοπλίζεται µε την τρίτη γενιά κινητήρων Diesel Multijet3 2.2 l µε αρχιτεκτονική ισχύος H3, που συµµορφώνεται µε το πρότυπο Euro6D-Final.
Ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας που εγγυάται την πιο αποδοτική κατανάλωση καυσίµου και τα χαµηλότερα επίπεδα εκποµπών, µε βελτιστοποιηµένο βάρος, µειωµένο θόρυβο και µεγάλη διάρκεια ζωής: αυτή η εξαιρετική αξιοπιστία, εξασφαλίζεται επίσης από τις λύσεις φιλτραρίσµατος ντίζελ και λαδιού και τα συστήµατα θερµικής διαχείρισης της UFI Filters.
Η µονάδα λαδιού από πρεσαρισµένο χυτό αλουµίνιο µε εναλλάκτη θερµότητας που παράγεται από την UFI, διαθέτει ένα φυσίγγιο στο εσωτερικό της, το οποίο κατασκευάζεται σύµφωνα µε την αποκλειστική FormulaUFI.Micron -αυτό το µέσο φιλτραρίσµατος αποτελείται από ίνες γυαλιού και διαθέτει ικανότητα φιλτραρίσµατος ακόµη και για τα µικρότερα σωµατίδια, Beta2 @12 microns.
Το φίλτρο λαδιού UFI προσφέρει την καλύτερη δυνατή απόδοση, µειώνοντας την παρουσία σωµατιδίων στο λάδι τα οποία δηµιουργούνται λόγω της τριβής των εξαρτηµάτων του κινητήρα µεταξύ τους. Η µονάδα φίλτρων UFI διαθέτει επίσης µια βαλβίδα παράκαµψης, η οποία επιτρέπει τη λίπανση των εξαρτηµάτων του κινητήρα σε περίπτωση εκκίνησης σε πολύ χαµηλές θερµοκρασίες, µαζί µε µια βαλβίδα που εµποδίζει την αποστράγγιση του λαδιού στο κάρτερ, εξασφαλίζοντας την κανονική λειτουργία την επόµενη φορά που θα επανεκκινηθεί ο κινητήρας. Τέλος, διαθέτει µια βαλβίδα εξαέρωσης, η οποία χρησιµοποιείται κατά τη διάρκεια των εργασιών σέρβις, εξασφαλίζοντας καθαρότερες συνθήκες για τον χειριστή.
Η µονάδα diesel της UFI Filters, η οποία βρίσκεται τόσο στον νέο κινητήρα Diesel Multijet3 των 2,2 λίτρων όσο και στις προηγούµενες εκδόσεις του FIAT DUCATO µε κινητήρες DW10 και DW12 (2,0 και 2,2 λίτρων αντίστοιχα), διαθέτει ένα µέσο φιλτραρίσµατος που παράγεται σύµφωνα µε την αποκλειστική φόρµουλα UFI.EXTREME ή DFM, Deep Filtration Media UFI.
Αυτό το ειδικό υλικό προσαρµόζεται ανάλογα µε τις ανάγκες της συγκεκριµένης εφαρµογής και εγγυάται ικανότητα φιλτραρίσµατος 96% και διαχωρισµό νερού πάνω από 93%. Η µονάδα είναι κατασκευασµένη εξ ολοκλήρου από ενισχυµένο πλαστικό προκειµένου να αντέχει στις υψηλές πιέσεις λειτουργίας του καυσίµου και είναι εξοπλισµένη µε ηλεκτρικό αισθητήρα µε θερµαντήρα, για τη διευκόλυνση της εκκίνησης κατά τους χειµερινούς µήνες, καθώς και µε βαλβίδα καθαρισµού για την αποστράγγιση του συγκεντρωµένου νερού που παρακρατήθηκε από το φίλτρο. Το προϊόν είναι ήδη διαθέσιµο στον κατάλογο after-market µε τον κωδικό UFI 26.H2O.03 και SOFIMA S 3H2O NE.