infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

autoSERVICEPLAYER
Αρχική›autoSERVICE›Το πρόσθετο Super Diesel της Liqui Moly χαρίζει στον κινητήρα την αρχική του απόδοση

Το πρόσθετο Super Diesel της Liqui Moly χαρίζει στον κινητήρα την αρχική του απόδοση

Από Admin
16 Φεβρουαρίου 2019
562
0

Μόλις ο κινητήρας καύσης τίθεται σε λειτουργία, δηµιουργούνται υπολείµµατα καύσης τα οποία κατακάθονται στα εσωτερικά µέρη του. Το αποτέλεσµα είναι η απόδοση του κινητήρα να φθίνει αργά και σταθερά και η κατανάλωση και το ενδεχόµενο βλάβης να αυξάνονται. Το πρόσθετο Super Diesel της γερµανικής εταιρείας Liqui Moly που εξειδικεύεται στα λιπαντικά και τα πρόσθετα δίνει ένα τέλος σε αυτήν την κατάσταση και αποκαθιστά τις αρχικές επιδόσεις του κινητήρα.

«Ένα κρίσιµο εξάρτηµα είναι τα µπεκ ψεκασµού», εξηγεί ο David Kaiser, διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης στη Liqui Moly. Με τα µπεκ το καύσιµο ντίζελ ψεκάζεται στον θάλαµο καύσης υπό τη µορφή λεπτού νέφους. «Αν επικαθίσουν σωµατίδια στα µικροσκοπικά ανοίγµατα των µπεκ, ο ψεκασµός του καυσίµου δεν είναι πλέον τόσο λεπτός. Συνεπώς, η καύση δεν εκτελείται πλέον τόσο αποτελεσµατικά». Το αποτέλεσµα: η απόδοση του κινητήρα πέφτει, η κατανάλωση αυξάνεται και οι τιµές των ρύπων χειροτερεύουν. Επειδή πρόκειται για µια αργή και σταθερή διαδικασία και τις περισσότερες φορές ο οδηγός δεν παρατηρεί τίποτα.

Πρέπει επίσης να λάβουµε υπόψη ότι τα µπεκ ψεκασµού είναι ευαίσθητα εξαρτήµατα υψηλής ακρίβειας, τα οποία πρέπει να αντέχουν σε πιέσεις πολλών χιλιάδων bar και να εκτελούν µε απόλυτη ακρίβεια πάνω από εκατό ξεχωριστούς ψεκασµούς συγκεκριµένης ποσότητας καυσίµου ανά δευτερόλεπτο. Τα υπολείµµατα καύσης επικάθονται σε αυτά και τα παρεµποδίζουν στη λειτουργία τους. Ένα µπεκ ψεκασµού δεν είναι φθηνό και καθώς η τοποθέτησή του γίνεται από συνεργείο, το όλο ποσό που πρέπει να δοθεί γίνεται ακόµα µεγαλύτερο.

Αυτά τα χρήµατα µπορούν να εξοικονοµηθούν, αν κάθε 2000 χιλιόµετρα προστίθεται µια δόση από το πρόσθετο Super Diesel  στο ρεζερβουάρ. Η δραστική ουσία διαλύει τις επικαθίσεις στα µπεκ και βελτιώνει έτσι την εικόνα του ψεκασµού. Με τον τρόπο αυτόν, ο κινητήρας ανακτά την αρχική του ισχύ και τις αρχικές του τιµές κατανάλωσης. Εκτός από τις καθαριστικές του ιδιότητες, το πρόσθετο Super Diesel προσφέρει ακόµα δύο πλεονεκτήµατα: αυξάνει τον αριθµό κετανίου και ως εκ τούτου, βελτιώνει την αναφλεξιµότητα του καύσιµου ντίζελ. Προστατεύει επίσης ολόκληρο το σύστηµα καυσίµου από την διάβρωση και την φθορά.

Χάρη στις ποικίλες ιδιότητές του, το πρόσθετο Super Diesel παρέχει επίσης προστασία στον κινητήρα, αν τύχει η ποιότητα του καυσίµου να µην είναι τόσο καλή.

www.liqui-moly.com

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτες#AUTOMOTIVEaftermarketLiqui MolyLUBRICANTSλιπαντικαπροσθετο Super Diesel
Προηγούμενο

Continental: Το νέο θερινό ελαστικό EcoContact 6 ...

Επόμενο

BorgWarner: Nέο ισχυρό turbo S300 Super Core

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η Mazda επιστρέφει ξανά στην Ελλάδα

    5 Μαΐου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Philips RacingVision GT200: Λαµπτήρες προβολέων νέας γενιάς

    4 Δεκεμβρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    TRW: Αντικατάσταση ηλεκτρικού χειρόφρενου

    6 Μαΐου 2022
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    LIQUI MOLY: Εύκολη αλλαγή λαδιών στα αυτόµατα κιβώτια ταχυτήτων

    11 Ιουνίου 2022
    Από Admin
  • Cadillac_ Eldorado
    PLAYERΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

    Ανακατασκευάζοντας µια Cadillac Eldorado: Ένας µεγάλος «έρωτας» που κόστισε 65.000 ευρώ!

    31 Δεκεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_OESpectrum_Shocks_
    autoSERVICEPLAYER

    Tenneco: Αµορτισέρ Monroe OESpectrum® και πρόσθετα Walker

    4 Δεκεμβρίου 2017
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Bosch KTS 250: Για ευέλικτες και γρήγορες διαγνώσεις ECU

  • autoSERVICEPLAYER

    Herth+Buss: Νέος κατάλογος

  • infoservice.com.gr
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το Fiat 124 Spider μας ξεναγεί στις ομορφιές της Ευρώπης

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet