Το πρόσθετο Super Diesel της Liqui Moly χαρίζει στον κινητήρα την αρχική του απόδοση

Μόλις ο κινητήρας καύσης τίθεται σε λειτουργία, δηµιουργούνται υπολείµµατα καύσης τα οποία κατακάθονται στα εσωτερικά µέρη του. Το αποτέλεσµα είναι η απόδοση του κινητήρα να φθίνει αργά και σταθερά και η κατανάλωση και το ενδεχόµενο βλάβης να αυξάνονται. Το πρόσθετο Super Diesel της γερµανικής εταιρείας Liqui Moly που εξειδικεύεται στα λιπαντικά και τα πρόσθετα δίνει ένα τέλος σε αυτήν την κατάσταση και αποκαθιστά τις αρχικές επιδόσεις του κινητήρα.
«Ένα κρίσιµο εξάρτηµα είναι τα µπεκ ψεκασµού», εξηγεί ο David Kaiser, διευθυντής Έρευνας και Ανάπτυξης στη Liqui Moly. Με τα µπεκ το καύσιµο ντίζελ ψεκάζεται στον θάλαµο καύσης υπό τη µορφή λεπτού νέφους. «Αν επικαθίσουν σωµατίδια στα µικροσκοπικά ανοίγµατα των µπεκ, ο ψεκασµός του καυσίµου δεν είναι πλέον τόσο λεπτός. Συνεπώς, η καύση δεν εκτελείται πλέον τόσο αποτελεσµατικά». Το αποτέλεσµα: η απόδοση του κινητήρα πέφτει, η κατανάλωση αυξάνεται και οι τιµές των ρύπων χειροτερεύουν. Επειδή πρόκειται για µια αργή και σταθερή διαδικασία και τις περισσότερες φορές ο οδηγός δεν παρατηρεί τίποτα.
Πρέπει επίσης να λάβουµε υπόψη ότι τα µπεκ ψεκασµού είναι ευαίσθητα εξαρτήµατα υψηλής ακρίβειας, τα οποία πρέπει να αντέχουν σε πιέσεις πολλών χιλιάδων bar και να εκτελούν µε απόλυτη ακρίβεια πάνω από εκατό ξεχωριστούς ψεκασµούς συγκεκριµένης ποσότητας καυσίµου ανά δευτερόλεπτο. Τα υπολείµµατα καύσης επικάθονται σε αυτά και τα παρεµποδίζουν στη λειτουργία τους. Ένα µπεκ ψεκασµού δεν είναι φθηνό και καθώς η τοποθέτησή του γίνεται από συνεργείο, το όλο ποσό που πρέπει να δοθεί γίνεται ακόµα µεγαλύτερο.
Αυτά τα χρήµατα µπορούν να εξοικονοµηθούν, αν κάθε 2000 χιλιόµετρα προστίθεται µια δόση από το πρόσθετο Super Diesel στο ρεζερβουάρ. Η δραστική ουσία διαλύει τις επικαθίσεις στα µπεκ και βελτιώνει έτσι την εικόνα του ψεκασµού. Με τον τρόπο αυτόν, ο κινητήρας ανακτά την αρχική του ισχύ και τις αρχικές του τιµές κατανάλωσης. Εκτός από τις καθαριστικές του ιδιότητες, το πρόσθετο Super Diesel προσφέρει ακόµα δύο πλεονεκτήµατα: αυξάνει τον αριθµό κετανίου και ως εκ τούτου, βελτιώνει την αναφλεξιµότητα του καύσιµου ντίζελ. Προστατεύει επίσης ολόκληρο το σύστηµα καυσίµου από την διάβρωση και την φθορά.
Χάρη στις ποικίλες ιδιότητές του, το πρόσθετο Super Diesel παρέχει επίσης προστασία στον κινητήρα, αν τύχει η ποιότητα του καυσίµου να µην είναι τόσο καλή.
www.liqui-moly.com