infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

autoSERVICE
Αρχική›autoSERVICE›Opel OnStar: Νέες Υπηρεσίες και διαδράσεις

Opel OnStar: Νέες Υπηρεσίες και διαδράσεις

Από Admin
28 Μαρτίου 2017
611
0
autoservice.com.gr_4_opel

Αυτοκίνητα Opel με OnStar κυκλοφορούν στους δρόμους εδώ και 18 μήνες. Σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel στην Ευρώπη είναι εξοπλισμένο με το επαναστατικό σύστημα.

Το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει Αυτόματη Απόκριση σε Σύγκρουση όλο το 24ωρο  (Automatic Crash Response), Διάγνωση Οχήματος (Vehicle Diagnostics),Υποστήριξη Κλεμμένου Οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) και Wi-Fi Hotspot για εξαιρετική συνδεσιμότητα.autoservice.com.gr_1_opel

Τους τελευταίους 18 μήνες, το Opel On Star έχει ήδη καταγράψει πάνω από εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, περίπου οι μισές από τις οποίες μέσω smartphones και my OpelApp.

Τώρα, οι συνδρομητές Opel OnStar θα έχουν στη διάθεσή τους και άλλες υπηρεσίες, όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο ή ανεύρεση χώρου στάθμευσης μέσω ενός Συμβούλου OnStar.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Opel προγραμματίζει να προσφέρει τοOnStar σε 33 χώρες σε όλη την Ευρώπη και σε 23 γλώσσες. Δύο άτομα που έχουν επωφεληθεί από πρώτο χέρι από το Φύλακα Άγγελο του OnStar είναι η Paula και ο John από την Αγγλία.

Αν και ξεκίνησε σαν ένα συνηθισμένο ταξίδι, γρήγορα μετατράπηκε σε εφιάλτη για την Paulaκαι τονJohn. Επιστρέφοντας από μία εκδρομή στην Κορνουάλη, η Paula διαπιστώνει ότι όλοι οι κεντρικοί δρόμοι είναι κλειστοί και δεν μπορεί να βρει μία εναλλακτική διαδρομή. Όμως η Paula και οJohn πρέπει να φτάσουν γρήγορα στο σπίτι, επειδή ο John χρειάζεται τη φαρμακευτική αγωγή του. Όταν οJohn παθαίνει επιληπτική κρίση, η Paula πατά το μπουτόν έκτακτης ανάγκης και ο σύμβουλος OnStar Kevin Borbidge ειδοποιεί τις σχετικές υπηρεσίες «Δεν μου έχουν συμπεριφερθεί ποτέ τόσο καλά στο τηλέφωνο. Η προσωπική τους προσέγγιση ήταν απίστευτη, απλά καταπληκτική» δήλωσε η Paula.

Από το καλοκαίρι του 2015, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Opel OnStar έχει λάβει πάνω από 21.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης όπως αυτή της Paula. Η ανταπόκριση σε τέτοιες κλήσεις είναι μία από τις πολλές καινοτόμες λειτουργίες που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο άνετη.

Τώρα οι Σύμβουλοι OnStar μπορούν να βοηθούν και στην ανεύρεση και κράτηση ενός δωματίου ξενοδοχείου ή στον εντοπισμό του κατάλληλου σημείου για τη στάθμευση του αυτοκινήτου. Και οι δύο υπηρεσίες που λανσαρίστηκαν με το νέο Opel Insignia θα διατίθενται για όλα τα μοντέλα από το ADAM μέχρι το Zafira και θα επεκτείνουν τις παροχές του συστήματος προσωπικής συνδεσιμότητας & υποστήριξης με ένα ισχυρό 4G/LTEWi-FiHotspot.autoservice.com.gr_3_opel

Οι νέες υπηρεσίες του Ope OnStar, όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο και ανεύρεση χώρου στάθμευσης, απλά σημαίνουν καλύτερη ποιότητα ζωής κατά τη διάρκεια της οδήγησης» δήλωσε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Opel, TinaMüller:«το μόνο που χρειάζεται είναι το πάτημα ενός κουμπιού και στη συνέχεια ένας σύμβουλος OnStar απαντά στον πελάτη. Όχι κάποιος υπολογιστής αλλά πραγματικός άνθρωπος – αυτό ονομάζουμε εμείς στην Opel προσωπική εξυπηρέτηση.» Ο Todd Gaffner, επικεφαλής της Opel OnStar στην Ευρώπη πρόσθεσε: «Συνεργασίες όπως αυτή με τις Booking.com και Parkodpedia αυξάνουν την προστιθέμενη αξία του συστήματός μας προσωπικής συνδεσιμότητας και υποστήριξης. Προς όφελος των πελατών μας, θα συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας Opel OnStar με τέτοιους νέους συνεργάτες.

Νέες υπηρεσίες OnStar διευκολύνουν το κλείσιμο δωματίου σε ξενοδοχείο και το παρκάρισμα

Οι οδηγοί του νέου Opel Insignia, για παράδειγμα, μπορούν εύκολα να κλείνουν ένα δωμάτιο σε ξενοδοχείο καθ’ οδόν. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες OnStar μπορούν να βρίσκουν κατάλληλο χώρο για να περάσουν τη νύχτα ακόμα και όταν βρίσκονται σε μία άγνωστη πόλη. Ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει με το Σύμβουλο OnStar μέσω του μπλε μπουτόν ο οποίος, στη συνέχεια, θα κάνει αναζήτηση ή θα κλείσει ακόμα και δωμάτιο στην επιθυμητή κατηγορία τιμής. Αυτό γίνεται μέσω booking.com – μιας επιτυχημένης εταιρείας που διανύει ήδη πάνω από δύο επιτυχημένες δεκαετίες σε αυτό το χώρο της βιομηχανίας.

Επιπλέον, το OnStar θα προσφέρει μία δεύτερη νέα υπηρεσία που σας απαλλάσσει από το άγχος της αναζήτησης κατάλληλου χώρου στάθμευσης. Οι χρήστες OnStar μπορούν να επικοινωνήσουν με ένα Σύμβουλο που θα τους κατευθύνει στο κατάλληλο χώρο στάθμευσης και θα στείλει την ακριβή διεύθυνση στο σύστημα πλοήγησης. Αυτό γίνεται μέσω Parkopedia, μιας σημαντικής παρόχου υπηρεσιών στάθμευσης.

Η εφαρμογή myOpel και η Διάγνωση Οχήματος(Vehicle Diagnostics ) απολαμβάνουν υψηλή δημοτικότητα

autoservice.com.gr_2_opelΑπό τότε που λανσαρίστηκε, πριν από 18 μήνες περίπου, το σύστημα Opel OnStar έχει ήδη καταγράψει εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, οι περισσότερες από τις οποίες έρχονται μέσω της εφαρμογής myOpel. Μέχρι σήμερα, πελάτες με smartphones έχουνε επιλέξει αυτή τη διαδρομή περίπου τέσσερα εκατομμύρια φορές. Από τότε που ξεκίνησε, το Opel OnStar έχει λάβει σχεδόν1,2 εκατομμύριο κλήσεις πελατών. Ο αριθμός των μηνιαίων email με ενημερώσεις κατάστασης οχήματος ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο. Στο μέλλον, η Opel θα προσφέρει επίσης έγκαιρες διαγνωστικές ειδοποιήσεις. Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, αυτές οι πληροφορίες θα μπορούν επίσης να στέλνονται στον Επισκευαστή Opel που συντηρεί το όχημα. Έτσι αυτός θα μπορεί να προσφέρει άμεση υποστήριξη όταν χρειάζεται. Τέλος, πελάτες έχουν συνδεθεί με το Opel OnStar μέσω του website 2,3 εκατομμύρια φορές.

Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμες όλες οι υπηρεσίες εκτός του Wi-FiHotspot, το οποίο θα είναι διαθέσιμο προσεχώς.

Υπεύθυνη επικοινωνίας:
Αμαλία Γιαννακοπούλου
+30-210-6164646
Διευθύντρια Επικοινωνίας
[email protected]

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Προηγούμενο

Ο Άρειος Πάγος και τα ηλεκτρονικά μηνύματα ...

Επόμενο

Νέο (App) Bosch Toolbox για ηλεκτρικά εργαλεία

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoSERVICE

    Παράνομο λογισμικό VW: Ξεκινούν και στην Ελλάδα οι διαδικασίες αποζημίωσης

    13 Ιουνίου 2016
    Από Admin
  • autoSERVICE

    UFI:Φίλτρα µε καινοτοµίες ΟΕ και νέα εταιρική ταυτότητα στην Automechanika

    29 Αυγούστου 2016
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Αναβαθμίσεις διάγνωσης από την AVS

    6 Ιουνίου 2015
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Οι νέες αντλίες νερού της Gates ενισχύουν τα συστήματα ψύξης

    10 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Νέα βιωματικά προγράμματα για μαθητές Δ/θμιας εκπαίδευσης από την Bosch Eλλάδας και I.O.ΑΣ

    13 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Η MOTUL παρουσίασε στο DAKAR 2020 μια φόρμουλα που κερδίζει

    14 Φεβρουαρίου 2020
    Από Admin

  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Η DUPONT REFINISH είναι τώρα CROMAX

  • autoSERVICE

    Λάδια συμπιεστή PAO Oil 68 της Behr Hella Service

  • autoservice.com.gr_Autovision_4
    autoSERVICE

    Κινητά ΙΚΤΕΟ από την Autovision



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βρείτε μας στο facebook

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet