MAHLE: Η ιδανική λύση για την αλλαγή λαδιού και φίλτρου κιβωτίου ταχυτήτων

Λίπανση, ψύξη, σύνδεση – τα λάδια των αυτόµατων κιβωτίων είναι αυτά που κάνουν τη βαριά δουλειά. Γι’ αυτό και η αλλαγή λαδιού και φίλτρων είναι εξαιρετικά σηµαντική.
Όλο και περισσότερα οχήµατα κυκλοφορούν µε αυτόµατα κιβώτια ταχυτήτων. Τα αυτόµατα κιβώτια ταχυτήτων χρήζουν τακτικής συντήρησης.
Και εάν παλαιότερα τα γεµίσµατα µε λάδι «κρατούσαν µια ζωή», σήµερα τα λάδια κιβωτίων είναι πολύ µικρότερα και ελαφρύτερα και εκτίθενται σε εντονότερα θερµικά και µηχανικά φορτία. Οι ακαθαρσίες στο λάδι του κιβωτίου λόγω τριβής µπορούν να δυσχεράνουν τη λειτουργία του κιβωτίου και τη σωστή σύνδεση των ταχυτήτων προκαλώντας το γνωστό «τράνταγµα» κατά την εκκίνηση.
Γι’ αυτό και στο κύκλωµα λαδιού του κιβωτίου υπάρχουν ενσωµατωµένα φίλτρα. Η φθίνουσα απόδοση ενός κιβωτίου είναι ύπουλη, πολλοί οδηγοί ούτε που το καταλαβαίνουν. Έτσι τα αυτόµατα κιβώτια ταχυτήτων διαθέτουν σταθερά και συγκεκριµένα διαστήµατα αλλαγής λαδιού από τους κατασκευαστές.

Κίτρινο: φρέσκο λάδι κιβωτίου ταχυτήτων
Πορτοκαλί: µετά από συνήθη αλλαγή λαδιού του κιβωτίου
Καφέ: φθαρµένο λάδι
Συντήρηση κιβωτίου ταχυτήτων από µία πηγή
Για ένα όσο το δυνατόν πιο εύκολο και οικονοµικό σέρβις στα λάδια των κιβωτίων, η MAHLE ως ένας παγκόσµιος προµηθευτής, διαθέτει τόσο τα κατάλληλα φίλτρα λαδιού για κιβώτια ταχυτήτων σε ποιότητα αρχικού εξοπλισµού* για σχεδόν όλους τους συνήθεις τύπους οχηµάτων, όσο και τον σχετικό εξοπλισµό για το συνεργείο: Οι συσκευές έκπλυσης αυτόµατων κιβωτίων** της σειράς FluidPRO® (ATX 150 & ATX 180) πραγµατοποιούν την αλλαγή λαδιού από 5 έως 15 λεπτά. Με τα διάφορα σετ ανταπτόρων, οι συσκευές είναι κατάλληλες για σχεδόν το 90% όλων των αυτόµατων κιβωτίων της αγοράς.
Μετά την πλύση το κιβώτιο λειτουργεί ξανά σαν καινούριο
Τα FluidPRO® ATX της MAHLE καθιστούν τη διαδικασία αλλαγής λαδιού δυναµικότερη, καθώς το φθαρµένο λάδι αναρροφάται 100% από το κιβώτιο, ενώ παράλληλα το καινούριο λάδι αντλείται µέσα στο κιβώτιο. Στη συνηθισµένη στατική αλλαγή λαδιού αδειάζει, µόνο ένα 30 – 50% του φθαρµένου λαδιού. Το υπόλοιπο λάδι παραµένει στις σωληνώσεις, στο ψυγείο λαδιού και στις διάφορες γωνίες του κιβωτίου.
Η ύπαρξη εξ ολοκλήρου φρέσκου λαδιού στο κιβώτιο γίνεται αισθητή στον πελάτη ήδη από την εκκίνηση: το όχηµα επιταχύνει χωρίς «τραντάγµατα» ακριβώς σαν καινούριο. Υπάρχουν όµως και άλλα θετικά: η κατανάλωση καυσίµου µειώνεται, αποφεύγονται οι ακριβές επισκευές του κιβωτίου, ενώ η διάρκεια ζωής του αυξάνεται σηµαντικά!

Φίλτρα για σχεδόν όλους τους κοινούς τύπους οχημάτων

FluidPRO®
ATX 150
Το οικονομικό μοντέλο
για αρχάριους
Καλά νέα για το μέλλον
Και τα ηλεκτροκίνητα οχήµατα διαθέτουν κιβώτιο ταχυτήτων, στο οποίο το λάδι «φροντίζει» ώστε να εφαρµόζονται οι υψηλές ροπές στρέψης των ηλεκτροκινητήρων στον δρόµο. Αυτά τα κιβώτια πρέπει να µπορούν να εφαρµόζουν ροπές στρέψης µέχρι και 18.000 στροφές το λεπτό. Γι’ αυτό και η αξιόπιστη λίπανση είναι το Α και το Ω. Το λάδι του κιβωτίου πρέπει παράλληλα να εξατµίζεται, για να κινούνται όσο το δυνατόν πιο αθόρυβα τα ηλεκτροκίνητα οχήµατα .Για να εξασφαλιστούν όλα τα παραπάνω όσο πιο αξιόπιστα και µόνιµα γίνεται, εφαρµόζονται και για τα ηλεκτροκίνητα οχήµατα πλύσεις του λαδιού του κιβωτίου και αλλαγή των φίλτρων.