LIQUI MOLY: Η καλύτερη επωνυμία λαδιών

Η LIQUI MOLY παραμένει η πιο δημοφιλής επωνυμία λαδιών. Οι αναγνώστες τεσσάρων μεγάλων γερμανικών περιοδικών για το αυτοκίνητο επιλέγουν για πέμπτη ή έκτη συναπτή χρονιά την LIQUI MOLY ως την κορυφαία εταιρία λαδιών. «Βρισκόμαστε ενώπιον μεγάλων προκλήσεων. Η ψήφος των οδηγών μας ενισχύει στην πορεία μας και μας δίνει ώθηση», δήλωσε ο διαχειριστής της εταιρείας Ernst Prost. Μια πορεία που σημείωσε στοιχεία ρεκόρ κατά το οικονομικό έτος 2015. Αυτήν την επιτυχία μοιράστηκε ο Ernst Prost με τους συνεργάτες του καταβάλλοντάς τους ειδικό πριμ.
Κάθε συνεργάτης, όπως αποκαλεί η LIQUI MOLY τους υπαλλήλους της, πριμοδοτήθηκε με 3.630 ευρώ. «Αυτό αποτελεί ένδειξη της ευρωστίας της επιχείρησης, πράγμα που είναι απαραίτητο σε αυτόν τον κλάδο. Μαζί πετύχαμε επαρκή και εύλογη κερδοφορία. Με τον τρόπο αυτό θέλησα να επιτρέψω στους συνεργάτες μου τη συμμετοχή στην επιτυχία της εταιρείας», δήλωσε ο Ernst Prost.
Η επιτυχία της εταιρείας δεν διαφαίνεται μόνο από τα οικονομικά στοιχεία, αλλά και από τα επίπεδα συμπάθειας. Τα τέσσερα κορυφαία περιοδικά αυτοκινήτου της Γερμανίας, «Auto Zeitung», «Auto Motor und Sport», «Auto Bild» και «Motor Klassik», ζήτησαν, ανεξάρτητα το ένα από το άλλο, από τους σχεδόν έξι εκατομμύρια αναγνώστες τους να ψηφίσουν την καλύτερη επωνυμία λαδιών. Κάθε φορά νικήτρια ήταν η LIQUI MOLY. Έτσι η επωνυμία συνεχίζει τον θρίαμβο των προηγούμενων ετών. «Η ψήφος των αναγνωστών για τη LIQUI MOLY είναι μια απόφαση σοβαρότητας και αναγνώρισης. Αυτό το εκτιμούμε ιδιαίτερα και μας υποστηρίζει σε μια δύσκολη αγορά», κατέληξε ο Ernst Prost
«Ο δρόμος για την κορυφή ήταν δύσκολος, η κατάκτηση της κορυφαίας θέση κάθε χρόνο είναι πάντα το αποτέλεσμα επιμέλειας και σκληρής δουλειάς», συμπλήρωσε ο διευθυντής της LIQUI MOLY. «Οι αξίες αυτές αποτελούν μέρος της εταιρικής μας φιλοσοφίας. Σε αυτές μένουμε πιστοί. Σε αντίθεση με τους παγκόσμιους ομίλους, εμείς ως μεσαία επιχείρηση βρισκόμαστε πιο κοντά στον πελάτη, τον προσεγγίζουμε σε πιο ατομικό επίπεδο και πιο άμεσα, στην Γερμανία όπως και στην Αυστραλία, στην Αυστρία όπως και στις ΗΠΑ ή την Νότιο Αφρική. Και στις 120 χώρες στις οποίες πωλούνται προϊόντα της LIQUI MOLY», κατέληξε ο Ernst Prost. «Αυτή η φιλοσοφία μας φέρνει πιο κοντά σε περαιτέρω διακρίσεις και είναι απολύτως απαραίτητη στο δρόμο μας για να γίνουμε παγκόσμια επωνυμία».