Liqui Moly: Πρόσθετα λαδιών που δίνουν έως και 20 PS!

Ένας καθαρότερος κινητήρας παρέχει μεγαλύτερη ισχύ, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία κατασκευής πρόσθετων RSP-Motorsports στο Οντάριο του Καναδά, η οποία εξέτασε το σέρβις πρόσθετων λαδιού της LIQUI MOLY. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά: Σε μια 2009 Porsche Cayenne GTS, η αύξηση της ισχύος έφθασε τα 20 PS με αντίστοιχη αύξηση της ροπής στρέψης, ενώ η ανάπτυξη θερμοκρασίας στον κινητήρα μειώθηκε κατά μέσο όρο 25°C. Παρόμοια αποτελέσματα είχαν και περαιτέρω δοκιμές που έγιναν σε μια Mercedes-Benz C320 3.2L V6 και μια Porsche 993. Για τη δοκιμή, τα οχήματα τοποθετήθηκαν σε δυναμόμετρο και εκεί μετρήθηκε η ισχύς τους πριν και μετά από το σέρβις πρόσθετων λαδιού.
Τι ακριβώς έκανε η RSP-Motorsports; Καταρχήν, ακριβώς πριν από την αλλαγή λαδιού, χρησιμοποίησαν το LIQUI MOLY Engine Flush. Οι δραστικές ουσίες του διαλύουν τις επικαθίσεις, τη λάσπη και τις ακαθαρσίες, τα οποία στη συνέχεια, εξέρχονται μαζί με το λάδι. Το φρέσκο λάδι εισέρχεται σε ένα πιο καθαρό κινητήρα και μπορεί εκεί να αναπτύξει τη μέγιστη ικανότητά του. Στο επόμενο βήμα, η RSP εισήγαγε το LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W-40, ένα πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρων. Τέλος, εισήγαγε δύο ακόμη πρόσθετα στο λάδι κινητήρων. Το ένα ήταν το LIQUI MOLY Motor Oil Saver, το οποίο αναγεννά τις εύθραυστες τσιμούχες και τις καθιστά και πάλι μαλακές και λείες. Έτσι σταματά η απώλεια λαδιού στις τσιμούχες και αποτρέπεται η μετέπειτα απώλεια του λαδιού σε αυτές. Το άλλο πρόσθετο ήταν το LIQUI MOLY Cera Tec. Πρόκειται για ένα υψηλής τεχνολογίας πρόσθετο που προστατεύει από τη φθορά τον κινητήρα, τόσο με χημική δράση, μέσω του λεγόμενου Friction Modifier, όσο και με φυσική δράση, μέσω πολύ μικρών σωματιδίων κεραμικού υλικού που λειτουργούν ως στερεό λιπαντικό. Λιγότερη φθορά σημαίνει μικρότερη απώλεια ισχύος στον κινητήρα και χαμηλότερη ανάπτυξη θερμότητας. Όλα αυτά τα μέτρα μαζί οδήγησαν σε μια σημαντική αύξηση της ισχύος. Ο κινητήρας δεν υπερθερμαίνεται πλέον τόσο εύκολα και έτσι προστατεύεται καλύτερα από τη φθορά. Όμως από πού προέρχεται κατά βάση αυτή η απώλεια ισχύος; Μια αιτία είναι το λανθασμένο λάδι κινητήρα. Εάν κάνεις εδώ οικονομία, τότε όχι μόνο σπαταλάς ισχύ, αλλά προωθείς τη δημιουργία λάσπης στο λάδι και τη φθορά. Μία άλλη αιτία είναι οι εντελώς φυσιολογικές επιπτώσεις της ηλικίας του κινητήρα. Με την εισαγωγή του καυσίμου και τα υπολείμματα καύσης στο κύκλωμα του λαδιού, δημιουργούνται επικαθίσεις, οι οποίες επιβραδύνουν τον κινητήρα. Πρόκειται για μια ύπουλη διαδικασία, η οποία κατά κανόνα δεν γίνεται αντιληπτή στον οδηγό. Αυτό το εφέ «Aha» είναι ακόμη μεγαλύτερο μετά από τον καθαρισμό του κινητήρα. Εδώ ο οδηγός αντιλαμβάνεται αμέσως τη διαφορά. Για το συνεργείο, το σέρβις πρόσθετων λαδιού της LIQUI MOLY αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο δέσμευσης του πελάτη, καθώς με ελάχιστο κόστος υλικού και χρόνου, παρέχει μια σαφώς διακριτή δράση.