infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

autoSERVICE
Αρχική›autoSERVICE›Liqui Moly: Πρόσθετα λαδιών που δίνουν έως και 20 PS!

Liqui Moly: Πρόσθετα λαδιών που δίνουν έως και 20 PS!

Από Admin
7 Οκτωβρίου 2015
4332
0

Ένας καθαρότερος κινητήρας παρέχει μεγαλύτερη ισχύ, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία κατασκευής πρόσθετων RSP-Motorsports στο Οντάριο του Καναδά, η οποία εξέτασε το σέρβις πρόσθετων λαδιού της LIQUI MOLY. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά: Σε μια 2009 Porsche Cayenne GTS, η αύξηση της ισχύος έφθασε τα 20 PS με αντίστοιχη αύξηση της ροπής στρέψης, ενώ η ανάπτυξη θερμοκρασίας στον κινητήρα μειώθηκε κατά μέσο όρο 25°C. Παρόμοια αποτελέσματα είχαν και περαιτέρω δοκιμές που έγιναν σε μια Mercedes-Benz C320 3.2L V6 και μια Porsche 993. Για τη δοκιμή, τα οχήματα τοποθετήθηκαν σε δυναμόμετρο και εκεί μετρήθηκε η ισχύς τους πριν και μετά από το σέρβις πρόσθετων λαδιού.
Τι ακριβώς έκανε η RSP-Motorsports; Καταρχήν, ακριβώς πριν από την αλλαγή λαδιού, χρησιμοποίησαν το LIQUI MOLY Engine Flush. Οι δραστικές ουσίες του διαλύουν τις επικαθίσεις, τη λάσπη και τις ακαθαρσίες, τα οποία στη συνέχεια, εξέρχονται μαζί με το λάδι. Το φρέσκο λάδι εισέρχεται σε ένα πιο καθαρό κινητήρα και μπορεί εκεί να αναπτύξει τη μέγιστη ικανότητά του. Στο επόμενο βήμα, η RSP εισήγαγε το LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 5W-40, ένα πλήρως συνθετικό λάδι κινητήρων. Τέλος, εισήγαγε δύο ακόμη πρόσθετα στο λάδι κινητήρων. Το ένα ήταν το LIQUI MOLY Motor Oil Saver, το οποίο αναγεννά τις εύθραυστες τσιμούχες και τις καθιστά και πάλι μαλακές και λείες. Έτσι σταματά η απώλεια λαδιού στις τσιμούχες και αποτρέπεται η μετέπειτα απώλεια του λαδιού σε αυτές. Το άλλο πρόσθετο ήταν το LIQUI MOLY Cera Tec. Πρόκειται για ένα υψηλής τεχνολογίας πρόσθετο που προστατεύει από τη φθορά τον κινητήρα, τόσο με χημική δράση, μέσω του λεγόμενου Friction Modifier, όσο και με φυσική δράση, μέσω πολύ μικρών σωματιδίων κεραμικού υλικού που λειτουργούν ως στερεό λιπαντικό. Λιγότερη φθορά σημαίνει μικρότερη απώλεια ισχύος στον κινητήρα και χαμηλότερη ανάπτυξη θερμότητας. Όλα αυτά τα μέτρα μαζί οδήγησαν σε μια σημαντική αύξηση της ισχύος. Ο κινητήρας δεν υπερθερμαίνεται πλέον τόσο εύκολα και έτσι προστατεύεται καλύτερα από τη φθορά. Όμως από πού προέρχεται κατά βάση αυτή η απώλεια ισχύος; Μια αιτία είναι το λανθασμένο λάδι κινητήρα. Εάν κάνεις εδώ οικονομία, τότε όχι μόνο σπαταλάς ισχύ, αλλά προωθείς τη δημιουργία λάσπης στο λάδι και τη φθορά. Μία άλλη αιτία είναι οι εντελώς φυσιολογικές επιπτώσεις της ηλικίας του κινητήρα. Με την εισαγωγή του καυσίμου και τα υπολείμματα καύσης στο κύκλωμα του λαδιού, δημιουργούνται επικαθίσεις, οι οποίες επιβραδύνουν τον κινητήρα. Πρόκειται για μια ύπουλη διαδικασία, η οποία κατά κανόνα δεν γίνεται αντιληπτή στον οδηγό. Αυτό το εφέ «Aha» είναι ακόμη μεγαλύτερο μετά από τον καθαρισμό του κινητήρα. Εδώ ο οδηγός αντιλαμβάνεται αμέσως τη διαφορά. Για το συνεργείο, το σέρβις πρόσθετων λαδιού της LIQUI MOLY αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο δέσμευσης του πελάτη, καθώς με ελάχιστο κόστος υλικού και χρόνου, παρέχει μια σαφώς διακριτή δράση.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketLiqui Moly
Προηγούμενο

Λάδια συμπιεστή PAO Oil 68 της Behr ...

Επόμενο

Η Ford είναι μία από τις πιο ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • Kit MULTI-V PLUS -PRO kit
    autoSERVICEPLAYER

    Continental κιτ MULTI-V PLUS και PRO κιτ συν αντλία νερού

    18 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Mahle
    autoSERVICEPLAYER

    Γεωργικά µηχανήµατα: Οι συχνότερες αιτίες βλάβης και η αντιμετώπιση τους

    22 Ιουνίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICE

    LIQUI MOLY: Η καλύτερη επωνυμία λαδιών

    12 Ιουνίου 2016
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Continental: Ηλεκτρικά/πνευµατικά ελεγχόµενη αντλία νερού

    11 Απριλίου 2022
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Mobil Boxx: Καινοτόμος οικολογική συσκευασία λιπαντικών για κινητήρες οχημάτων

    31 Μαΐου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Νέα συσκευασία λιπαντικών από το ιταλικό εργοστάσιο Columbia

    19 Μαΐου 2020
    Από Admin

  • autoservice.com.gr
    ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Η FMS επίσημος συνεργάτης της KIA Motors

  • ΚΛΑΔΙΚΑ

    ΓΣΕΒΕΕ: Θετική η μετατροπή του επιδόματος ανεργίας σε επιταγή απασχόλησης

  • ΚΛΑΔΙΚΑ

    Αλλαγές στον τρόπο αδειοδότησης των συνεργείων

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet