Η UFI εγκαινιάζει νέο μοντέλο επιθετικής πολιτικής στη δευτερογενή αγορά φίλτρων

Η γνωστή εταιρεία φίλτρων UFI, θα προσθέσει εφέτος 160 νέα προϊόντα φίλτρων στη δευτερογενή αγορά του αυτοκινήτου και µαζί µε τη Sofima -το άλλο εµπορικό σήµα της εταιρείας- έχει βάλει στόχο να ξεπεράσει τον ανταγωνισµό, στα επόµενα τρία χρόνια. Αυτό θα το καταφέρει, παρέχοντας την καλύτερη κάλυψη σε κάθε κατηγορία προϊόντων, στο Ευρωπαϊκό πάρκο αυτοκινήτων.
Η εταιρεία µέχρι τώρα, καλύπτει 537 µοντέλα µε φίλτρα πετρελαίου, 1.237 µε φίλτρα αέρα, 319 µε φίλτρα καµπίνας και 532 µε φίλτρα καυσίµου, επιτυγχάνοντας κάλυψη 96%, σε κάθε κατηγορία.
«Αυτή τη χρονιά θα παρουσιάσουµε 160 νέα προϊόντα, στα οποία συµπεριλαµβάνονται 20 φίλτρα για αρχικό εξοπλισµό», λέει ο Luca Betti, έµπειρος Διευθυντής του Οµίλου Aftermarket Business Unit UFI.
Αυτό σε συνδυασµό µε άλλα 180 νέα προϊόντα που θα τοποθετηθούν στην αγορά το 2017, αναµένουµε το πάρκο αυτοκινήτων που θα καλύπτουµε τότε, να υπερβαίνει το 97,5% σε κάθε κατηγορία φίλτρων. Κάθε νέο προϊόν που προσφέρουµε είναι διαθέσιµο µε τα εµπορικά σήµατα τόσο σαν UFI, όσο και σαν Sofima».
Τα φίλτρα καµπίνας UFI, σήµερα, καλύπτουν πάνω από το 85% του Ευρωπαϊκού πάρκου αυτοκίνητων – ποσοστό που αναµένεται να αυξηθεί σηµαντικά τα επόµενα χρόνια, ενώ το 2016 η UFI, θα προσθέσει 61 νέους κωδικούς σε φίλτρα καµπίνας, καλύπτοντας το 97,8% του πάρκου των αυτοκινήτων, µε στόχο να φτάσει το 98,5%, ενώ το 2017 προσδοκά ότι τα φίλτρα καµπίνας και µόνο, θα συνεισφέρουν κατά 1/10 στην αναµενόµενη αύξηση των συνολικών πωλήσεων του οµίλου.
Η UFI κατασκευάζει για τη καµπίνα του αυτοκινήτου, φίλτρα γύρης και φίλτρα ενεργού άνθρακα. Από τους 319 κωδικούς στην τρέχουσα σειρά UFI, οι 210 είναι φίλτρα γύρης που κατασκευάζονται µε µη υφασµένα, συνθετικά υλικά, τα οποία συγκρατούν, κατά µέσο όρο, πάνω από το 90% των ρύπων µε διάµετρο µεγαλύτερη από 2.5 µικρά.
Οι άλλοι 109 κωδικοί που κατασκευάζονται µε συνδυασµό µη υφασµένων υλικών φιλτραρίσµατος µε ενεργοποιηµένο άνθρακα, αφαιρούν σωµατίδια τόσο µικρά όσο 0,01 έως 2 µικρά (π.χ. φυσικό αέριο, οσµές, βακτήρια και µύκητες), εξασφαλίζοντας καθαρό αέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Ως µέρος των προσπαθειών της UFI να αυξήσει τη διείσδυσή της σε αυτή τη σηµαντική και προσοδοφόρα ανάπτυξη και ταυτόχρονα να υποστηρίξει τους πελάτες της, έκανε µια σειρά προωθητικών ενεργειών.
Αυτές, περιλαµβάνουν ειδικές προσφορές προϊόντων, έντυπα και φυλλάδια, καθώς και ενηµερωµένες ιστοσελίδες και καταλόγους για τη δευτερογενή αγορά του αυτοκινήτου.