infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

autoSERVICEPLAYER
Αρχική›autoSERVICE›H ψηφιοποίηση θα μειώσει τον τζίρο του aftermarket;

H ψηφιοποίηση θα μειώσει τον τζίρο του aftermarket;

Από Admin
23 Απριλίου 2018
457
0

Όπως στα έξυπνα τηλέφωνα, με τον ίδιο τρόπο θα μπορούν να προεγκατασταθούν στο αυτοκίνητο πρόσθετες λειτουργίες, οι οποίες θα ενεργοποιούνται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου, αφού ο πελάτης προπληρώσει.
Ποια είναι η σημασία της ψηφιοποίησης στο aftermarket γενικότερα και στα συνεργεία ειδικότερα; Η ανάγνωση των δεδομένων των πελατών, τα οποία είναι καταχωρημένα στις λίστες του κατασκευαστή, θα καταστήσει δυνατή την προετοιμασία προσφορών που θα είναι εξατομικευμένες για τον κάθε πελάτη. Η προληπτική συντήρηση θα επιτρέπει να συμφωνηθεί εκ των προτέρων, η ημερομηνία του service, ενδεχομένως και πριν ακόμη υπάρξει σοβαρή ζημιά στο αυτοκίνητο. Το γεγονός ότι το ίδιο το αυτοκίνητο θα κανονίζει το ραντεβού με το συνεργείο, είναι δευτερεύουσας σημασίας σε σχέση με τη χρήση από το συνεργείο καινοτόμων τεχνολογιών όπως αυτή της αυξημένης πραγματικότητας.Όπως λένε οι ειδικοί του χώρου, ο αντικτυπος της ψηφιοποίησης στα συνεργεία αυτοκινήτων μπορεί να μην έχει μόνο θετικά αποτελέσματα. Όπως γίνεται και στα έξυπνα τηλέφωνα, με τον ίδιο τρόπο στο μέλλον θα μπορούν να εγκατασταθούν στο αυτοκίνητο πρόσθετες λειτουργίες και ενημερώσεις δεδομένων ή θα είναι προεγκατεστημένες πρόσθετες δυνατότητες, η χρήση των οποίων θα μπορεί να ενεργοποιείται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου, αφού προηγουμένως ο πελάτης θα έχει καταβάλει το σχετικό αντίτιμο. Ποιος θα είναι ο ρόλος του συνεργείου επισκευής σε όλη αυτή τη διαδικασία; Απολύτως κανένας.

Επικερδής επιχείρηση με τους στόλους οχημάτων των μεγάλων πελατών
Επιπροσθέτως, εκθέσεις που έχουν δημοσιευθεί στον διεθνή τύπο, δείχνουν ότι VW και Audi σχεδιάζουν να αναλάβουν τον έλεγχο τόσο της προσοδοφόρας επιχείρησης με τους στόλους των μεγάλων πελατών όσο και την on-line παραγγελία νέων αυτοκινήτων μέσω των κεντρικών γραφείων της εταιρείας και όχι πλέον μέσω των αντιπροσωπειών και μεταπωλητών τους. Οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι αισθάνονται ότι αυτό θα μπορούσε να εξελιχτεί σε μια υπαρξιακή απειλή και σύμφωνα με στέλεχος του κλάδου «οι επίσημοι μεταπωλητές θα μπορούσαν να χάσουν έως και το 80% της δουλειάς τους». Αυτός είναι και ο λόγος που μεγάλη γερμανική κοινοπραξία απέρριψε το νέο σχέδιο συμβάσεως μεταξύ των μεταπωλητών και μεγάλης γερμανικής εταιρείας. Μάλιστα με επιστολή της η κοινοπραξία ζήτησε «συμβατική ρύθμιση απόδοσης ενός εσόδου με τη μορφή προμήθειας στους μεταπωλητές» και «μια προσαρμογή για την απώλεια του αντίστοιχου προσδοκώμενου κύκλου εργασιών, εφόσον οι μελλοντικές ενημερώσεις λογισμικού πρόκειται να διενεργούνται στα οχήματα των πελατών απευθείας από τον κατασκευαστή, εξ αποστάσεως». Αυτά λοιπόν είναι κάποια από τα.. καλά νέα που φέρνει η ψηφιοποίηση στο aftermarket και στα συνεργεία.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Ετικέτεςaftermarketσυνεργειοτζιροςψηφιοποιση
Προηγούμενο

ΕΝΚΟ: Παπούτσια για “τζόκινγκ” με… αμορτισέρ!!

Επόμενο

Μπορεί η τεχνολογία να νικήσει τον παλιοµοδίτη ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_philips _LED
    autoSERVICEPLAYER

    Επαναφορτιζόμενος φακός συνεργείου LED µε δείκτη UV-Α (RCH31) από την Philips

    12 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Φίλτρα καµπίνας CareMetix από την MAHLE

    26 Απριλίου 2019
    Από Admin
  • autoservice.com.g_Japanparts2r
    autoSERVICE

    Νέα σειρά προϊόντων από Japanparts, Ashika και Japko

    2 Ιανουαρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Gates_αντλίες_
    autoSERVICEPLAYER

    Οι νέες αντλίες νερού της Gates ενισχύουν τα συστήματα ψύξης

    10 Σεπτεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Hengst: Σύστηµα φίλτρου λαδιού για την τελευταία γενιά 2-λιτρων πετρελαιοκινητήρων της VW

    3 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Το πρόγραμμα εκδηλώσεων της AutopromotecEDU του 2019 για τα φλέγοντα θέματα του aftermarket

    17 Μαΐου 2019
    Από Admin

  • ΚΛΑΔΙΚΑ

    Διά Βίου Μάθηση, Επαγγελματική Κατάρτιση, Απασχόληση και Οικονομία

  • autoSERVICE

    Λάμπες Philips: Προσοχή στις απομιμήσεις

  • autoSERVICEPLAYER

    Valeo Move Predict.ai: Ασφαλέστερη κινητικότητα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 5 Μαρτίου 2021

    DigiParts – LAUNCH Europe GmbH: Nέο διαγνωστικό X-431 EURO MINI

  • 4 Μαρτίου 2021

    Έως το 2030, η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων

  • 3 Μαρτίου 2021

    Automechanika Istanbul: Θα πραγματοποιηθεί στις 18-21 Νοεμβρίου του 2021

  • 1 Μαρτίου 2021

    «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

  • 26 Φεβρουαρίου 2021

    Hella Gutmann Μega macs: Επιτρέπει διάγνωση σε οχήματα Mercedes-Benz

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet