infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Υπάρχει φαινόμενο κυματομορφής AC στον εναλλάκτη;

  • Automechanika Frankfurt: Διεθνής συμμετοχή και νέες τεχνολογίες στο επίκεντρο του aftermarket

  • Lightyear 0 : Το πρώτο επαναφορτιζόμενο από τον ήλιο αυτοκίνητο, ενώ κινείται

  • Η Bosch υποστηρίζει τη νέα γενιά µηχανικών στην Ελλάδα

  • Continental: «Κατασκευαστής ελαστικών της Χρονιάς 2022»

autoSERVICE
Αρχική›autoSERVICE›Gear Tronic από τη Liqui Moly

Gear Tronic από τη Liqui Moly

Από Admin
26 Μαΐου 2016
1870
0

Η αλλαγή λαδιού στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι πιο δαπανηρή και πιο δύσκολη σε σύγκριση με την αλλαγή λαδιού του κινητήρα. Για τη διευκόλυνση της εργασίας αυτής στα συνεργεία, η γερμανική εξειδικευμένη εταιρεία λαδιών κινητήρων και προσθέτων LIQUI MOLY σχεδίασε το Gear Tronic, μια συσκευή υψηλής τεχνολογίας, η οποία μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω από την απλή έκπλυση και συμπλήρωση. 

Η συσκευή μαζί με τα ειδικά σχεδιασμένα πρόσθετα, επιτρέπουν στους επαγγελματίες να παρέχουν ολοκληρωμένο σέρβις λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων: καθαρισμός, αναρρόφηση, έκπλυση και εκ νέου πλήρωση. Έτσι, το λιπαντικό αντικαθίσταται πλήρως, κάτι το οποίο μέχρι τώρα δεν ήταν εφικτό: «Το ένα τρίτο της ποσότητας πλήρωσης μπορεί να αποστραγγιστεί μέσω του κάρτερ και η ίδια ποσότητα να συμπληρωθεί εκ νέου. Όχι παραπάνω», σημειώνει ο Markus Scherl, τεχνικός εφαρμογών της LIQUI MOLY. Τα δύο τρίτα του παλιού λαδιού και των ρύπων παραμένουν έτσι στο σύστημα.

Το Gear Tronic της LIQUI MOLY μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως το λάδι του κιβωτίου ταχυτήτων, ενώ διαθέτει πολλαπλές δυνατότητες σύνδεσης, με αποτέλεσμα η πρόσβαση να είναι εφικτή σε τρία σημεία: μέσω του σωλήνα εισαγωγής του μετρητή στάθμης, μέσω των συνδέσεων εύκαμπτου σωλήνα στον ψύκτη του λαδιού του κιβωτίου και απευθείας στο κιβώτιο ταχυτήτων. Σε αντίθεση με το λάδι του κινητήρα, το λάδι του κιβωτίου ταχυτήτων δεν μπορεί να αναρροφηθεί εύκολα και έπειτα να εισαχθεί εκ νέου. Αντίθετα, η αλλαγή είναι μια δυναμική διεργασία: η ποσότητα πλήρωσης στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων πρέπει να παραμένει ίδια σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Διαφορετικά το ηλεκτρονικό σύστημα του οχήματος αναφέρει την ύπαρξη σφάλματος. Για τον λόγο αυτό, το Gear Tronic αντικαθιστά το υγρό. Η διεργασία ελέγχεται με δύο ψηφιακούς ζυγούς, οι οποίοι φροντίζουν ώστε η ποσότητα του φρέσκου λαδιού που εισέρχεται στο κιβώτιο να είναι ίση με την ποσότητα του παλιού λαδιού που εξέρχεται.LIQUI MOLY1

Καθώς δεν υπάρχει ένα λάδι κιβωτίου για όλα τα οχήματα, έτσι δεν υπάρχει και μία μοναδική σύνδεση στο κύκλωμα του λαδιού. Αυτή αλλάζει ανάλογα με το όχημα και το μοντέλο. Για τον λόγο αυτό, το συνεργείο χρειάζεται διαφορετικούς προσαρμογείς. Η LIQUIMOLY προσφέρει σετ προσαρμογέων τόσο γενικής χρήσης όσο και ειδικά σχεδιασμένους για κάθε όχημα. 

Ένα ολοκληρωμένο πακέτο σέρβις μπορεί να συνδεθεί με το Gear Tronic, ώστε να επιτευχθεί όχι μόνο η εκ νέου πλήρωση του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά και ο καθαρισμός του. Στο πρώτο βήμα, το κιβώτιο ταχυτήτων καθαρίζεται από επικαθίσεις άνθρακα, νερό και λάσπη, με το νέο καθαριστικό αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων Pro-Line. Έπειτα, το κάρτερ αποσυναρμολογείται και, μαζί με το περίβλημα του μεταγωγέα, καθαρίζεται με το νέο καθαριστικό για το εσωτερικό του περιβλήματος του κιβωτίου Pro-Line. Ακολουθεί η αλλαγή του φίλτρου και, στη συνέχεια, το πιο δύσκολο μέρος: η αλλαγή του λαδιού του κιβωτίου. 

Στον πίνακα ελέγχου του Gear Tronic,εισάγεται μόνο η ποσότητα του λαδιού. Τα υπόλοιπα υπολογίζονται από τη συσκευή. Χωρίς διακοπή, η αντλία λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων προωθεί το παλιό λάδι σε ένα δοχείο και εισάγει φρέσκο λιπαντικό της ίδιας ποσότητας. Μέσω ενός ξεχωριστού περιέκτη, εισάγεται έπειτα το πρόσθετο ATF. Αυτό βελτιώνει τη διαδικασία αλλαγής ταχυτήτων και φροντίζει τις στεγανοποιήσεις. 

Πρέπει τα λάδια των κιβωτίων ταχυτήτων να αλλάζουν, παρόλο που ισχύει η πλήρωση εφ’ όρου ζωής; «Οπωσδήποτε», Σύμφωνα με το Scherl, μετά από 80.000 έως 120.000 χιλιόμετρα ή κάθε τέσσερα έως έξι χρόνια, το λιπαντικό πρέπει να αλλάζει. Οι κατασκευαστές κιβωτίων ταχυτήτων, όπως είναι η ZF, συστήνει επίσης μια αλλαγή. Το ίδιο κάνουν όλο και περισσότεροι κατασκευαστές οχημάτων πλέον. Διότι η διάρκεια ζωής του λαδιού διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Επηρεάζεται επίσης από το πλήθος των επιπέδων ταχύτητας: Αυτό αυξάνεται, αλλά το μέγεθος του κιβωτίου παραμένει αμετάβλητο. Το λάδι πρέπει να κάνει χώρο, με άλλα λόγια, η ποσότητα πλήρωσης μειώνεται, ενώ οι απαιτήσεις ισχύος, όπως π.χ. οι θερμικές καταπονήσεις, αυξάνονται, παρόλο που πολλά κιβώτια ταχυτήτων συνδέονται με το ψυκτικό σύστημα του κινητήρα. 

Αυτό προκαλεί νέα προβλήματα: Έτσι, σε περίπτωση βλάβης του ψυγείου, νερό και γλυκόλη ενδέχεται να εισχωρήσουν στο κύκλωμα του λαδιού. Η φθορά και οι ρύποι που προκύπτουν προκαλούν προβλήματα στο μηχανικό σύστημα, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε μικρές υστερήσεις στις αλλαγές και να εξελιχθεί έως και σε αστοχία των σχέσεων ταχυτήτων. Για τον λόγο αυτό, η έγκαιρη αντικατάσταση του λαδιού του κιβωτίου ταχυτήτων από έναν τεχνικό, είναι εξαιρετικά σημαντική. 

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςGear TronicLiqui Moly
Προηγούμενο

Τακάκια φρένων Ferodo Eco-Friction (χωρίς χαλκό) ...

Επόμενο

Μπαταρίες λιθίου-οξυγόνου αποδοτικότερες από τη βενζίνη

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    LIQUI MOLY: Λάδι κινητήρα: ορυκτό, συνθετικό ή πλήρως συνθετικό;

    1 Φεβρουαρίου 2021
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Liqui Moly: Δωρεές λιπαντικών για τον COVID-19

    22 Απριλίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Η LIQUI MOLY στο παγκόσµιο πρωτάθληµα αυτοκινήτων τουρισµού

    18 Ιανουαρίου 2015
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Το πρόσθετο Super Diesel της Liqui Moly χαρίζει στον κινητήρα την αρχική του απόδοση

    16 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Φωτεινό πράσινο λάδι κινητήρων από την Liqui Moly

    12 Οκτωβρίου 2016
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Liqui Moly: Η καλύτερη επωνυμία λαδιών

    11 Οκτωβρίου 2016
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    ECAR: Εµφανή (ορατά) ανταλλακτικά και ρήτρα επισκευών

  • autoSERVICEPLAYER

    Gates: Νέο δωρεάν τεχνικό διαδικτυακό σεμινάριο συστημάτων ψύξης

  • autoSERVICE

    MEYLE: Κιτ φρένων για γρήγορη επισκευή

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 13 Αυγούστου 2022

    Υπάρχει φαινόμενο κυματομορφής AC στον εναλλάκτη;

  • 11 Αυγούστου 2022

    Automechanika Frankfurt: Διεθνής συμμετοχή και νέες τεχνολογίες στο επίκεντρο του aftermarket

  • 7 Αυγούστου 2022

    Lightyear 0 : Το πρώτο επαναφορτιζόμενο από τον ήλιο αυτοκίνητο, ενώ κινείται

  • 3 Αυγούστου 2022

    Η Bosch υποστηρίζει τη νέα γενιά µηχανικών στην Ελλάδα

  • 1 Αυγούστου 2022

    Continental: «Κατασκευαστής ελαστικών της Χρονιάς 2022»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet