Delphi: Διευρύνση του τοµέα διαχείρισης κινητήρα µε νέες τεχνολογίες

Για να ανταποκριθεί στις ηλεκτρονικές απαιτήσεις των σηµερινών αυτοκινήτων που αυξάνονται ταχύτατα, η Delphi Product & Service Solutions, εγκαινιάζει στη δευτερογενή αγορά –aftermarket- δύο τεχνολογίες πρώτης τοποθέτησης – ελεγκτές φάσης εκκεντροφόρου και δοσοµετρητές αέρα – καθώς και µια σειρά από αισθητήρες θερµοκρασίας καυσαερίων. Η προσθήκη αυτών των εξαρτηµάτων γίνεται σε µια ήδη εκτεταµένη κατηγορία εξαρτηµάτων διαχείρισης κινητήρα και ανεβάζει το συνολικό αριθµό εξαρτηµάτων για Ευρωπαϊκές εφαρµογές σε περισσότερα από 2.400 εξαρτήµατα (αριθµοί P/N), που καλύπτουν 16.000 εφαρµογές.
Τεχνολογία Ελέγχου
Η τεχνολογία ελέγχου της φάσης µεταβλητού χρονισµού της Delphi, είναι κατοχυρωµένη µε δίπλωµα ευρεσιτεχνίας και περιλαµβάνει µια βαλβίδα ελέγχου της ροής του λαδιού, για να αυξήσει, µειώσει, ή να κρατήσει σταθερή τη θέση του εκκεντροφόρου, ελέγχοντας την προπορεία του . Επιτρέποντας στους εκκεντροφόρους να είναι πάντα στην καλύτερη δυνατή θέση, οι ρυθµιστές φάσης εκκεντροφόρου της Delphi βοηθούν να αυξηθεί η απόδοση του κινητήρα και να βελτιωθεί η σταθερότητα λειτουργίας στο ρελαντί, παρέχοντας παράλληλα περισσότερη ροπή και ιπποδύναµη. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στο να αυξηθεί η οικονοµία καύσιµου και να συµβάλουν στη µείωση των εκποµπών υδρογονανθράκων. Η νέα σειρά, που είναι προς το παρόν διαθέσιµη µόνο από την Delphi, καλύπτει δηµοφιλείς εφαρµογές στα οχήµατα BMW και Renault.
Νέες Σειρές της Delphi
Επίσης, εµφανίζεται για πρώτη φορά στην αγορά πρώτης τοποθέτησης η νέα σειρά της Delphi που περιλαµβάνει εννέα δοσοµετρητές αέρα οι οποίοι τοποθετούνται σε βασικές εφαρµογές για τα αυτοκίνητα Peugeot και Citroen. Ο δοσοµετρητής αέρα τοποθετείται µεταξύ του ενδιάµεσου ψύκτη (intercooler) και του Τurbo, και λειτουργεί όπως µια πεταλούδα, ρυθµίζοντας τη θερµοκρασία και την πίεση του αέρα που έρχεται από το τούρµπο, πριν αποφασίσει εάν θα πρέπει να τον κατευθύνει προς το intercooler ή να το παρακάµψει.
Η Delphi έχει ξεκινήσει επίσης τη νέα σειρά των αισθητήρων θερµοκρασίας καυσαερίων ποιότητας πρώτης τοποθέτησης, που διαθέτει στοιχείο µέτρησης µε αντίσταση στη θερµοκρασία από πλατίνα και σχεδίαση κλειστού άκρου. Αυτό βοηθά στην εξασφάλιση σταθερής λειτουργίας σε όλο το εύρος της κλίµακας των θερµοκρασιών λειτουργίας (-40 °C έως 1.500 °C), καθώς και εξαιρετικά γρήγορους χρόνους ενεργοποίησης – αφού απαιτούνται λιγότερα από 11 ms για να φτάσει τους 300 °C. Η νέα σειρά καλύπτει περισσότερες από 400 εφαρµογές συµπεριλαµβανοµένων της BMW, Fiat, Ford, Mercedes και της Volkswagen.
www.delphiautoparts.com