Comline: Δυναµική παρουσία στο ποδοσφαιρικό καλοκαίρι µε το διαδικτυακό παιχνίδι Soccer Skill Shot

Για να προσθέσει ακόµη ένα λιθαράκι στη γιορτή του ποδοσφαίρου που ξεκίνησε, η Comline ανακοίνωσε την έναρξη του διαδικτυακού παιχνιδιού και διαγωνισµού «Soccer Skill Shot».
Στόχος της είναι να µπουν οι συµµετέχοντες στο πνεύµα του φετινού πολυαναµενόµενου τουρνουά και να δοθεί η ευκαιρία για κάποιον (φιλικό!) ανταγωνισµό, δίνοντας συγχρόνως σε όλους την ευκαιρία να κερδίσουν φανταστικά δώρα.
Στο παιχνίδι, οι παίκτες µπορούν να διοχετεύσουν το κρυµµένο τους ταλέντο µέσα στα 60 δευτερόλεπτα που διαθέτουν, για να ρίξουν όσο το δυνατόν περισσότερους «στόχους» µε τη µπάλα.
Με την επίτευξη 500 ή περισσότερων πόντων ο συµµετέχων µπαίνει αυτόµατα στην κλήρωση της Comline, καθώς ο στόχος είναι να επιτευχθεί ο µεγαλύτερος δυνατός αριθµός πόντων, µε µεγαλύτερες πιθανότητες να κληρωθεί ως νικητής. Τα δώρα που προσφέρονται είναι σίγουρα εντυπωσιακά, µε τους τρεις νικητές της πρώτης κατηγορίας να κερδίζουν µια φανέλα ποδοσφαίρου της επιλογής τους και ένα µοναδικό µπουλονόκλειδο Milwaukee impact. Δέκα επιλαχόντες θα λάβουν επίσης ένα µπλουζάκι Comline «Crew Collection», το οποίο είναι ιδανικό για τους καλοκαιρινούς µήνες.
Η Comline, γνωστή για τη σειρά ανταλλακτικών aftermarket που περιλαµβάνει φρένα, φίλτρα, προϊόντα συστήµατος διεύθυνσης και ανάρτησης, µπαταρίες και λιπαντικά, εγκαινίασε το παιχνίδι καθώς ξεκινάει το καλοκαιρινό τουρνουά και µε διάρκεια έως την εποµένη του τελικού ποδοσφαίρου στις 15 Ιουλίου.
Οι ενδιαφερόµενοι µπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στο παιχνίδι, επισκεπτόµενοι τη σελίδα της εταιρείας στο Facebook ή τη διεύθυνση:
https://comline.soccerskillshot.com
Η Comline εύχεται στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλο το δίκτυο πελατών της, αλλά και σε όλους τους φίλους της στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης καλή τύχη για ένα συναρπαστικό καλοκαίρι!
«Αυτό το καλοκαίρι θα επικρατήσει το ποδόσφαιρο, γι’ αυτό θέλαµε να προσθέσουµε τη δική µας εκδοχή στο όµορφο παιχνίδι, παρουσιάζοντας την πρόκληση Comline «Soccer Skill Shot». Είναι µια µικρή διασκέδαση που ελπίζουµε ότι οι πελάτες µας θα απολαύσουν πραγµατικά. Νοµίζω ότι το παιχνίδι θα σηµειώσει µεγάλη επιτυχία χάρη στους αυξανόµενους οπαδούς µας στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι οποίοι ξεπερνούν πλέον τους 65.000 στα διάφορα κανάλια» δήλωσε, ο Leigh Davies Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Comline.