infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

autoSERVICEPLAYERΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αρχική›autoSERVICE›Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

Από Admin
18 Απριλίου 2019
1171
0

Με το λεγόµενο πακέτο ανάπτυξης λογισµικού εικονικής πραγµατικότητας (Virtual Reality – VR), οι υπεύθυνοι εισηγητές εκπαίδευσης της Audi µε εµπειρία στον τοµέα της πληροφορικής θα σχεδιάζουν οι ίδιοι το περιεχόµενο των εκπαιδευτικών σεµιναρίων τους. Μέχρι τώρα, αυτό µπορούσε να γίνει µόνο από τους προγραµµατιστές και ήταν µια πολύ χρονοβόρα και πολύπλοκη διαδικασία. Όλα αυτά έχουν αλλάξει µε µια νέα σπονδυλωτή λύση από τον τοµέα υποστήριξης της Audi.

Οι µαθητευόµενοι στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Ingolstadt εφαρµόζουν για πρώτη φορά τη µέθοδο «pick-by-light» µε εκπαίδευση εικονικής πραγµατικότητας (VR).

Προκειµένου να είναι η εικονική εκπαίδευση προσιτή σε όσο το δυνατόν περισσότερους υπαλλήλους στο µέλλον, µια οµάδα πέντε ατόµων προερχόµενων από διαφορετικούς τοµείς της επιχείρησης έχει σχεδιάσει τώρα ένα πακέτο ανάπτυξης λογισµικού εικονικής πραγµατικότητας (SDK) – ένα είδος κατασκευαστικών υποσυνόλων εκπαίδευσης για τη δηµιουργία κατάρτισης µε τη χρήση της εικονικής πραγµατικότητας.

 Στο µέλλον, οι εκπαιδευτές µε εµπειρία στον τοµέα της πληροφορικής θα µπορούν επίσης να χρησιµοποιούν αυτό το σύνολο για να δηµιουργούν ανεξάρτητα µαθήµατα κατάρτισης µε χρήση της εικονικής πραγµατικότητας (VR) χωρίς να είναι εξειδικευµένοι προγραµµατιστές.

Διάφορες εκπαιδευτικές ενότητες θα µπορούν να προκύψουν από το συνδυασµό περίπου 20 τυποποιηµένων διαδικασιών όπως: Αφαίρεση εξαρτήµατος από το κουτί του, Σφίξιµο βιδών ή Εγκατάσταση ανταλλακτικού στο όχηµα». Ο διευθυντής του έργου Mirko Göres από την Audi Brand Logistics εξήγησε: µε τη βοήθεια της εύχρηστης πλοήγησης του µενού, ο εκπαιδευτής θα είναι σε θέση να επιλέξει τα επιθυµητά στάδια εργασίας και να τα συνδυάσει. «Δεν είναι πλέον απαραίτητο να χρησιµοποιεί άµεσα τον κώδικα του προγράµµατος».

Οι µαθητευόµενοι από το τµήµα υλικοτεχνικής υποστήριξης του εργοστασίου της Audi στο Ingolstadt ξεκίνησαν πρόσφατα να χρησιµοποιούν αυτή την εικονική σπονδυλωτή αρχή για να µάθουν τη λεγόµενη διαδικασία «pick-by-light» στο κέντρο εκπαίδευσης. Όταν κάποιος εργαζόµενος παραλαµβάνει εξαρτήµατα, ένα φωτεινό σήµα του δείχνει τα απαιτούµενα είδη και την ποσότητα τους απευθείας στο αντίστοιχο σηµείο αφαίρεσης.

Για τη νέα εκπαίδευση µε χρήση της εικονικής πραγµατικότητας VR, ουσιαστικά αναπαράχθηκε ένας τυπικός σταθµός εργασίας µε µεγάλη λεπτοµέρεια. Με τη βοήθεια γυαλιών 3D υψηλής ανάλυσης και µε δύο χειριστήρια στα χέρια του, ένας εκπαιδευόµενος µπορεί να µετακινηθεί ελεύθερα στον εικονικό σταθµό εργασίας και να εκτελέσει διάφορες εργασίας ρουτίνας βάσει διαφόρων εντολών εργασίας.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων οκτώ µηνών, η οµάδα του έργου χρησιµοποίησε το σπονδυλωτό σύστηµα για να δηµιουργήσει 20 διαφορετικές εκπαιδευτικές ενότητες σε διάφορες γλώσσες για τα εργοστάσια της Audi στο Ingolstadt και στο Neckarsulm.

Σε σύγκριση µε τα προηγούµενα µαθήµατα κατάρτισης µε εικονική πραγµατικότητα (VR), η εξέλιξη είναι τώρα πολύ πιο γρήγορη και οικονοµικά αποδοτικότερη. Με το σπονδυλωτό σύστηµα, τα προγράµµατα πρακτικής µπορούν να συνδυαστούν για όλες τις εργασίες ρουτίνας που έχουν σχέση µε την καθηµερινή λειτουργία και είναι προσανατολισµένες προς τη διαδικασία. Αυτό σηµαίνει ότι η εικονική εκπαίδευση µπορεί να χρησιµοποιηθεί όχι µόνο για την υλικοτεχνική υποστήριξη, αλλά και για την εκπαίδευση για παράδειγµα στο service ή στην παραγωγή.

Σε κάθε επίπεδο, ο βαθµός δυσκολίας αυξάνεται. Στην αρχή, όλα τα βήµατα εργασίας είναι περιορισµένα, αλλά σταδιακά το πρόγραµµα κάνει λιγότερες υποδείξεις. Στην τελική εκτέλεση, ο εργαζόµενος πρέπει να ολοκληρώσει όλες τις εργασίες χωρίς βοήθεια. Αυτό αυξάνει τα κίνητρα και ενισχύει τη φιλοδοξία των εκπαιδευοµένων.

Η σπονδυλωτή λύση αναπτύχθηκε µε τη συνεργασία των τοµέων υποστήριξης της Audi, των πωλήσεων, της πληροφορικής, του εκπαιδευτικού κέντρου και της Ακαδηµίας Audi. Μέχρι το τέλος του έτους, το σύστηµα εικονικής εκπαίδευσης SDK θα ενσωµατωθεί στην ανάλογη πλατφόρµα VR της Volkswagen, το «Κέντρο Ψηφιακής Πραγµατικότητας».

Στο µέλλον, οι εκπαιδευτές από τις άλλες µάρκες του Οµίλου θα έχουν επίσης πρόσβαση στο πακέτο λογισµικού. Ταυτόχρονα, η εφαρµογή θα επεκταθεί περαιτέρω και µελλοντικά θα γίνει ακόµα πιο φιλική προς τον χρήστη, σε συνεργασία µε την νεοϊδρυόµενη εταιρεία Innoactive.

Η εκπαίδευση µε χρήση της εικονικής πραγµατικότητας είναι πολύ δηµοφιλής στους υπαλλήλους µας.
Η προσέγγιση που µοιάζει µε το παιγνίδι στον υπολογιστή είναι διασκεδαστική και έτσι βελτιώνει και την πρόοδο της µάθησης.
Αν ένας εκπαιδευόµενος εκτελεί σωστά τις εργασίες, παίρνει πόντους. Με αυτόν τον τρόπο, ο εκπαιδευόµενος µαθαίνει τη διαδικασία µέσα από διαφορετικά επίπεδα, όπως και µε τα βιντεοπαιχνίδια.» δήλωσε ο εκπαιδευτής Florian Kunz από το εκπαιδευτικό κέντρο στο Ingolstadt».

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςAUDIVirtual RealityΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑεκπαιδευση
Προηγούμενο

Μetelligroup: Αντλία νερού στην καρδιά κάθε κινητήρα

Επόμενο

Συστήµατα start-stop από την Corteco

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Audi: Προσήλωση στην κορυφαία ποιότητα

    20 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Τα Audi επικοινωνούν με τα φανάρια κυκλοφορίας στο Ντίσελντορφ

    22 Φεβρουαρίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΓΕΝΙΚΑ

    Η Audi κατασκευάζει µπαταρίες για την ηλεκτροκίνηση

    8 Ιανουαρίου 2022
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr__OdikiAsfaleia
    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Τεχνολογία στην Οδική Ασφάλεια από την Interamerican

    27 Μαρτίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Audi: Πολυμερές πλαίσιο

    24 Ιουνίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΕΡΕΥΝΑ

    Η 4η Βιομηχανική Επανάσταση θα οδηγήσει σε κοινωνική και οικονομική ισότητα

    13 Μαρτίου 2018
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYER

    Απολύµανση οχήµατος AirClean από την Herth & Buss

  • autoSERVICE

    Το βολάν διπλής µάζας της LuK συµπλήρωσε 50 χρόνια ιστορία

  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Standox: Προστασία αναπνευστικών οδών

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet