infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

autoSERVICE
Αρχική›autoSERVICE›1.000 κωδικοί και 96% κάλυψη με ιµάντες χρονισµού από την Japanparts Group

1.000 κωδικοί και 96% κάλυψη με ιµάντες χρονισµού από την Japanparts Group

Από Admin
8 Μαΐου 2019
506
0

Όπως είναι γνωστό, οι ιµάντες χρονισµού πρέπει να αντικαθίστανται σε περίπτωση φθοράς εάν έχουν καταστραφεί ή απλά έχουν σκληρύνει µε την πάροδο του χρόνου. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιο προειδοποιητικό σηµάδι που να υποδηλώνει µία επικείµενη αχρηστία του ιµάντα χρονισµού. Παρόλα αυτά, τυχόν πρόβληµα µπορεί να µπλοκάρει εν µέρει ή εξολοκλήρου τη λειτουργία ενός οχήµατος.

Συνεπώς, ο ιµάντας χρονισµού, πρέπει να επιθεωρείται συνεχώς, τουλάχιστον µία φορά τον χρόνο µετά τα πρώτα 4 χρόνια λειτουργίας του οχήµατος, για τον έλεγχο της κατάστασής του και αν χρειαστεί, για την αντικατάστασή του. Η προειδοποίηση αυτή συχνά παραλείπεται από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Με µία κάλυψη της τάξεως του 96%, η Japanparts Group παρουσιάζει µία σειρά άνω των 1.000 κωδικών για ασιατικά, ευρωπαϊκά και αµερικανικά οχήµατα.

Η ποιότητα των προϊόντων Japanparts, Ashika και Japko διασφαλίζεται µε τη χρήση υλικών πρώτης επιλογής και ιδανικών διαστάσεων βάσει των προδιαγραφών που δίνονται από τις µητρικές εταιρείες, κάτι που εγγυάται την πλήρη εναλλαξιµότητα µε γνήσια αξεσουάρ.

Η εγγύηση 24 µηνών που προσφέρεται, καθιστά τις βαλβίδες µία έγκυρη εναλλακτική λύση και ίσης ποιότητας σε σχέση µε το γνήσια αξεσουάρ.

www. japanpartsgroup.com/splash/kit-cinghie.html

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςaftermarketbeltJapanparts Groupιμαντες χρονισμου
Προηγούμενο

Duracell: Μπαταρίες για κάθε χρήση

Επόμενο

ΤΡΟΧΟΚΙΝΗΣΗ Α.Ε.ΒΕ: Eπίσηµος διανοµέας της KONI ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • Filtron_filter
    PLAYERΤΕΧΝΙΚΑ

    Filtron : Ποιες είναι οι συνέπειες από την εγκατάσταση ενός λανθασµένου φίλτρου;

    14 Δεκεμβρίου 2018
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Japanparts: Μίνι κατάλογοι θερµοστατικών βαλβίδων – VT

    24 Ιουλίου 2020
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Brembo co-cast: Δισκόπλακα σύνθετης χύτευσης

    4 Ιανουαρίου 2020
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Comline_brakediscs
    autoSERVICEPLAYER

    Επιχρισµένες δισκόπλακες αντιδιαβρωτικής προστασίας από την Comline

    18 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_Autopromotec_
    ΕΚΘΕΣΕΙΣ

    Autopromotec 2017: Καινοτοµία Τεχνολογία Διεθνοποίηση

    14 Ιουλίου 2017
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Japanparts Group-Temot International : Επίσηµη ανακοίνωση συνεργασίας

    25 Φεβρουαρίου 2019
    Από Admin

  • autoservice.com_.gr_Opel-Insignia-Infotainment
    PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    To Opel Insignia προετοιμάζεται για την επόμενη Γενιά Συστημάτων Infotainment

  • fanovafes.com.gr_eobeamm
    autoSERVICEPLAYERΚΛΑΔΙΚΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    ΕΟΒΕΑΜΜ: Το νέο (πανομοιότυπο) Δελτίο Τύπου ΣΙΣΕΜΑ – Δεν είναι ώρες για μικροπολιτική!

  • autoSERVICEPLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Οι ανακλήσεις αυτοκινήτων το 2019 και τα σοβαρά εργοστασιακά τους προβλήµατα

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 23 Μαΐου 2022

    Valeo – τεχνολογία LiDAR

  • 20 Μαΐου 2022

    ACEA: 14.000 δηµόσια σηµεία φόρτισης θα πρέπει να εγκαθίστανται εβδοµαδιαίως σε όλη την ΕΕ!

  • 19 Μαΐου 2022

    Continental AllSeasonContact: Κορυφαία βαθµολογία ΕU για τη µειωµένη αντίσταση κύλισης

  • 17 Μαΐου 2022

    Η Henkel συνεργάζεται µε την Porsche

  • 15 Μαΐου 2022

    Αutomechanika Istanbul 2022: Η εμπορική έκθεση της Τουρκίας για το aftermarket

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet