infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

autoSERVICE
Αρχική›autoSERVICE›Το βολάν διπλής µάζας της LuK συµπλήρωσε 50 χρόνια ιστορία

Το βολάν διπλής µάζας της LuK συµπλήρωσε 50 χρόνια ιστορία

Από Admin
14 Ιανουαρίου 2015
4680
0

Η παραγωγή του 100 εκατοµµυριοστού Βολάν Διπλής Μάζας (ΒΔΜ) ολοκληρώθηκε στον προµηθευτή ανταλλακτικών οχηµάτων Luk (Γερµανία), ο οποίος αποτελεί µέλος του Οµίλου Schaeffler. Αυτός ο επιτυχηµένος «αποσβεστήρας κραδασµών» κατασκευάζεται εδώ και τρεις δεκαετίες σε τρεις τοποθεσίες: Στην έδρα του στο B?hl από την εισαγωγή του ΒΔΜ το 1985, στο Szombathely, στην Ουγγαρία από το 2000 και στην Taicang, Κίνα, από το 2007. «Η ανάπτυξη του βολάν διπλής µάζας είναι µία από τις πιο ξεχωριστές καινοτοµίες στα 50 περίπου χρόνια ιστορίας της εταιρίας µας και έχει αναδειχθεί ως ένα ρηξικέλευθο προϊόν για την αυτοκινητοβιοµηχανία και ως βασική τεχνολογία για αειφόρο κινητικότητα, η οποία σήµερα είναι απολύτως απαραίτητη», είπε ο Matthias Zink, Πρόεδρος του Τµήµατος Συστηµάτων Μετάδοσης, στη διάρκεια των εορταστικών εκδηλώσεων, για να επισηµάνει αυτό το κατασκευαστικό επίτευγµα. Ο Δρ. Wolfgang Reik, ο πρώην υπεύθυνος ανάπτυξης στην LuK, εξήγησε ότι η επιτυχία δεν ήταν προβλέψιµη εξαρχής και ότι κάποιος πρέπει να είναι παθιασµένος εφευρέτης για να ανταπεξέλθει στα αρχικά εµπόδια. Ο Zink πρόσθεσε: «Ο καθοριστικός παράγοντας για τη επιτυχία µας είναι τα κίνητρα των µηχανικών µας, οι οποίοι διαµορφώνουν τη µελλοντική κινητικότητα, και συνεχίζουν εδώ και 30 χρόνια να εξελίσσουν επιτυχώς το ΒΔΜ».

Ο πρώτος πελάτης που ενδιαφέρθηκε για το ΒΔΜ ήταν ο κατασκευαστής οχηµάτων BMW το 1985.
Ώς γνωστόν, το ΒΔΜ επιτρέπει την οικονοµική οδήγηση µε αυξηµένη ακουστική άνεση, και εποµένως συµβάλλει στη µείωση των εκποµπών CO2 και στην κατανάλωση καυσίµου. Αυτός ήταν και εξακολουθεί να είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία ενός προϊόντος στην αγορά. Το πρώτο όχηµα στην αγορά µε βολάν διπλής µάζας από την LuK ήταν η BMW 525e.

Το ΒΔΜ εξελίσσεται συνεχώς, γεγονός το οποίο έχει αυξήσει την απόδοση του εξαρτήµατος κατά τη συνεχόµενη επιτυχία εδώ και 30 χρόνια. Πολύ σηµαντική αύξηση στην απόσβεση κραδασµών επιτεύχθηκε µε την ενσωµάτωση ενός φυγόκεντρου αποσβεστήρα τύπου εκκρεµούς. Αυτή η πρωτοποριακή τεχνολογία, η οποία εισήχθη το 2008, αυξάνει την ικανότητα απόσβεσης στο ΒΔΜ προσθέτοντας ένα ακόµα εξάρτηµα προσαρµογής ταχύτητας. Το εκκρεµές αντικαθιστά τον εσωτερικό αποσβεστήρα ενός συµβατικού ΒΔΜ και εποµένως, δεν επηρεάζει σχεδόν καθόλου τον χώρο σχεδίασης. Τα ΒΔΜ µε φυγόκεντρο αποσβεστήρα τύπου εκκρεµούς µπορούν να χρησιµοποιηθούν όπου και τα συµβατικά ΒΔΜ. Σε συνδυασµό µε τη βασική αποµόνωση των κραδασµών από το σύστηµα µάζας-ελατηρίων του ΒΔΜ, επιτυγχάνει επίπεδα αποµόνωσης πάνω από 90 τοις εκατό. Ως αποτέλεσµα, οι κινητήρες µπορούν να λειτουργούν ακόµη και σε χαµηλές ταχύτητες µε πολύ οµαλό και άνετο τρόπο, επιτρέποντας στη σχέση µετάδοσης να διατηρείται περισσότερο και µε ειδική σχεδίαση για µεγαλύτερη αποδοτικότητα στα πλαίσια της κατανάλωσης καυσίµου. Αυτό ισχύει τόσο για τα χειροκίνητα κιβώτια όσο και για τα κιβώτια µε διπλό συµπλέκτη.

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Προηγούμενο

Gates: Νέα οργάνωση στα ανταλλακτικά και εξαρτήµατα ...

Επόμενο

Η αθέατη πλευρά της Αυτοκίνησης

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • autoservice.com.gr_metelli_
    autoSERVICEPLAYER

    Metelli: Το νέο µέλος της Carmunication

    1 Αυγούστου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com,gr_Hengst
    autoSERVICEPLAYER

    Hengst: Φίλτρα λαδιού τεχνολογίας Blue.on

    7 Δεκεμβρίου 2017
    Από Admin
  • autoSERVICE

    Οικολογικές καινοτοµίες από τη Bosch. Μικρορυθµίσεις ακριβείας για µείωση CO2

    18 Μαΐου 2015
    Από Admin
  • autoSERVICE

    «Ορατά» Ανταλλακτικά: Η νοµοθεσία της ΕΕ και ο επισκευαστικός κλάδος

    1 Μαρτίου 2021
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_DENSO_Lambda Sensor_Product and Pack
    autoSERVICE

    DENSO: Η σειρά αισθητήρων λάμδα επεκτείνεται

    4 Σεπτεμβρίου 2017
    Από Admin
  • autoSERVICEPLAYER

    Mobil Boxx: Καινοτόμος οικολογική συσκευασία λιπαντικών για κινητήρες οχημάτων

    31 Μαΐου 2019
    Από Admin

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Bentley Flying Spur W12 S: σε 4θυρη έκδοση

  • PLAYERΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Glasurit: Συνεργασία για την επισκευή των κλασικών αυτοκίνητων της Porsche

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Το επόμενο Opel Corsa θα λανσαριστεί με σύστημα φωτισμού IntelliLux LED® matrix



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

Βρείτε μας στο facebook

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet