infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

  • Κιτ ιµάντα χρονισµού µε αντλία νερού από την Metelli

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αρχική›ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ›Loss Ratio: Δείκτης ζηµιών κερδοφόρος ή ζηµιογόνος;

Loss Ratio: Δείκτης ζηµιών κερδοφόρος ή ζηµιογόνος;

Από Admin
28 Ιουνίου 2016
936
0

Με βάση τα στοιχεία της Στατιστικής Επετηρίδας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, που δηµοσιοποιήθηκαν προχθές, ο δείκτης ζηµιών (loss ratio) που εµφανίζει ο κλάδος αστικής ευθύνης οχηµάτων το 2014 εµφανίζεται πολύ χαµηλό. Σύµφωνα µε µία πρώτη ανάγνωση, το loss ratio κυµαίνεται το 2014 στο 51,45%. Είναι όµως στην πραγµατικότητα έτσι;
Το nextdeal.gr επικοινώνησε µε σηµαντικό παράγοντα της ασφαλιστικής αγοράς που προς το παρόν επιθυµεί να διατηρήσει την ανωνυµία του και µας περιέγραψε µία πολύ διαφορετική εικόνα για τα αποτελέσµατα του κλάδου ασφάλισης αστικής ευθύνης αυτοκινήτου, εικόνα που το nextdeal.gr θέτει υπόψη των αναγνωστών του µε την επισήµανση του παράγοντα, να την παρακολουθήσουν µε προσοχή αυτοί που χαράζουν την τιµολογιακή πολιτική στον κλάδο για λογαριασµό των εταιρειών τους γιατί θα την βρουν µπροστά τους αύριο όταν θα κληθούν να καταβάλλουν αποζηµιώσεις και θα υποχρεωθούν να γράψουν ζηµίες.
Ειδικότερα λοιπόν όπως υποστηρίζει ο παράγων που είναι πολύ καλός γνώστης των πραγµάτων:
1. Με βάση την εξέλιξη των προηγούµενων ετών το ποσοστό ζηµιάς (LR) έτους ατυχήµατος 2014 θα διαµορφωθεί τελικά σε περίπου 58,5% από 51,5% που ήταν στο τέλος του έτους αναφοράς. Αυτό οφείλεται αφενός στις ζηµιές IBNR ((Issued But Not Reported-ζηµιές που έχουν επέλθει αλλά δεν έχουν αναγγελθεί) που δεν ήταν ακόµη γνωστές και αφετέρου στις διακυµάνσεις των αποθεµάτων. Επισηµαίνεται εξετάζοντας την εξέλιξη του loss ratio της Α.Ε.Οχ. (Αστικής Ευθύνης Οχηµάτων) µε βάση το έτος ατυχήµατος, στη σελίδα 75 (δείτε πίνακα) της επετηρίδας, φαίνεται ότι ο δείκτης χειροτερεύει αισθητά από την ωρίµανση των ζηµιών εντός της δεκαετίας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι για το 2005 ο δείκτης από 84,8% στο πρώτο έτος υπολογισµού, έφθασε 96,1% το 2014. Έτσι λοιπόν ο δείκτης του 2014 από το 51,5% θα ανέβει στο 58,5%
2. Το LR έτους ατυχήµατος είναι πολύ πιο αντιπροσωπευτικό της κερδοφορίας των κινδύνων που αναλαµβάνονται σήµερα και είναι σαφώς πιο υψηλό από το LR οικονοµικού έτους το οποίο είναι προφανές ότι το 2014 έχει επηρεαστεί σηµαντικά από µια θετική εξέλιξη ζηµιών προηγούµενων ετών η οποία όµως -θετική εξέλιξη ζηµιών προηγούµενων ετών- δεν είναι καθόλου εξασφαλισµένη ότι θα υπάρχει και στο µέλλον. Δεν γνωρίζουµε από που προέρχεται (π.χ. το loss portfolio transfer φαίνεται να έχει επιρροή).
3. Ενδεικτικό του ότι το 2014 έχει σηµαντική επιρροή από προηγούµενα έτη είναι ότι ενώ η συχνότητα και το µέσο κόστος ζηµιάς έχουν οριακή µεταβολή σε σχέση µε το 2013, οι επελθούσες ζηµιές µειώνονται 214εκατ. ευρώ (!) δηλ. περίπου κατά το 1/3 (!) και το LR κατά 14 ποσοστιαίες µονάδες (!) ενώ πολύ καλά γνωρίζουµε ότι οι τιµές ασφαλίστρων µειώθηκαν σε διψήφιο ποσοστό το 2014 (!). Και βεβαίως υπήρξε συνέχεια στη µείωση των τιµών το 2015…
4. Αν τώρα υπολογίσουµε:
Α. Μείωση των τιµών το 2015 κατά 10% που ανεβάζει το LR από 58,5% σε 65%.
Β. Κόστος πρόσκτησης: 203 εκατ. ευρώ / ασφάλιστρα + Δικαιώµατα Συµβολαίων (828 εκατ. ευρώ+209 εκατ. ευρώ) 1037 εκατ. ευρώ = 20% (σύµφωνα µε έκθεση αποτελεσµάτων ΕΑΕΕ)
Γ. Αναλογία γενικών εξόδων: 1100 εκατ. ευρώ * 30% (αυτοκίνητα) = 330 εκατ. ευρώ / (934 εκατ. ευρώ+203 εκατ. ευρώ) = 1137 εκ. = 29% (αναλογική κατανοµή από την έκθεση αποτελεσµάτων της ΕΑΕΕ) Τότε συµπερασµατικά, έχουµε combined ratio (65%+20% +29%)=114%! που σηµαίνει ζηµίες συν κόστος πρόσκτησης συν γενικά έξοδα, 14% πάνω από τα έσοδα του κλάδου…
Άρα ο κλάδος στην πραγµατικότητα µε τα τρέχοντα ασφάλιστρα είναι ήδη ζηµιογόνος.
Αυτή είναι η πραγµατικότητα… σηµειώνει µε στωικότητα ο σηµαίνον παράγων της ασφαλιστικής αγοράς..

Γράφει ο Λάµπρος Καραγεώργος

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςLoss Ratio#Δεικτης ζηµιων#ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
Προηγούμενο

Μπουζί τέλος; Έρχονται τα μπουζί Laser!

Επόμενο

NGK: Nέο κεραμικό μπεκ ΟΕ για ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Blueprinting: Τι είναι και γιατί είναι σηµαντικό;

    9 Ιουνίου 2020
    Από Admin
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ασφαλιστικές εταιρείες και ασφάλιση αυτοκινήτου

    19 Ιανουαρίου 2015
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_ AutoKing - Interamerican_Anytime
    PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Η πρότυπη συνεργασία AutoKing – Interamerican/Anytime

    5 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    6ο Επιστηµονικό Συνέδριο Ασφαλιστικής Πραγµατογνωµοσύνης και διαχείρισης ασφαλιστικού κινδύνου

    28 Απριλίου 2016
    Από Admin
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Βραβείο Silver στον «Ethnodigos» της Εθνικής Ασφαλιστικής!

    19 Οκτωβρίου 2016
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr_2
    PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Τα έξυπνα αυτοκίνητα και η νέα τεχνολογία που αλλάζει τον τρόπο ασφάλισης

    17 Νοεμβρίου 2017
    Από Admin

  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    Νέο πρόγραμμα CitroenMakeMyDay

  • autoSERVICE

    ΕΜΑ- Continental : Επέκταση συνεργασίας µέχρι το 2022

  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Το νέο pickup Ford F-150 κάνει στροφή στο αµάξωµα από αλουµίνιο

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    ZF Aftermarket: Υγρά φρένων

  • 21 Ιανουαρίου 2021

    Ο αντίκτυπος κατανάλωσης ενός EV στο δίκτυο ηλεκτρικού ρεύµατος θα είναι + ή -;

  • 20 Ιανουαρίου 2021

    ACEA: Τα δεδοµένα για την Οδική Ασφάλεια µετακινούνται

  • 19 Ιανουαρίου 2021

    Michelin e.Primacy: Ένα ελαστικό φιλικό προς το περιβάλλον

  • 18 Ιανουαρίου 2021

    Κιτ ιµάντα χρονισµού µε αντλία νερού από την Metelli

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    Μειώνονται τα εξεταζόμενα μαθήματα του ΕΠΑΛ το νέο σχολικό έτος 2018 – 2019

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet