infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αρχική›ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ›Κλάδος Αυτοκινήτου: Κερδοφόρος ή ζηµιογόνος για τις Ασφαλιστικές;

Κλάδος Αυτοκινήτου: Κερδοφόρος ή ζηµιογόνος για τις Ασφαλιστικές;

Από Admin
28 Απριλίου 2016
1097
0

Μόλις στο προηγούµενο τεύχος µας, στο γράµµα της σύνταξης, γράφαµε ότι «ο εξοπλισµός των σύγχρονων αυτοκινήτων µε συστήµατα τηλεµατικής, αναµένεται να επιφέρει µεγάλο αντίκτυποστην ασφαλιστική αγορά, τουλάχιστον τα επόµενα 5 χρόνια». Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει η µελάνη και έρχεται η επιβεβαίωση, από το nextdeal.gr, που αποκαλύπτει την πραγµατική εικόνα του κλάδου ασφάλισης αυτοκινήτου, η οποία είναι µάλλον ζηµιογόνα, αντί της κερδοφορίας που φαίνεται να καταγράφεται σε πρώτο επίπεδο.
Σύµφωνα λοιπόν µε nextdeal.gr, µε βάση τα στοιχεία της Στατιστικής Επετηρίδας της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, που δηµοσιοποιήθηκαν προχθές, ο δείκτης ζηµιών (loss ratio) που εµφανίζει ο κλάδος αστικής ευθύνης οχηµάτων το 2014 εµφανίζεται πολύ χαµηλός. Σύµφωνα µε µία πρώτη ανάγνωση, το loss ratio κυµαίνεται το 2014 στο 51,45%. Είναι όµως στην πραγµατικότητα έτσι;
Το nextdeal.gr επικοινώνησε µε σηµαντικό παράγοντα της ασφαλιστικής αγοράς που προς το παρόν επιθυµεί να διατηρήσει την ανωνυµία του και µας περιέγραψε µία πολύ διαφορετική εικόνα για τα αποτελέσµατα του κλάδου ασφάλισης αστικής ευθύνης αυτοκινήτου, εικόνα που το nextdeal.gr θέτει υπόψη των αναγνωστών του µε την επισήµανση του παράγοντα, να την παρακολουθήσουν µε προσοχή αυτοί που χαράζουν την τιµολογιακή πολιτική στον κλάδο για λογαριασµό των εταιρειών τους γιατί θα την “βρουν µπροστά τους αύριο όταν θα κληθούν να καταβάλλουν αποζηµιώσεις και θα υποχρεωθούν να γράψουν ζηµίες”.
Ειδικότερα λοιπόν, ο παράγων, που είναι πολύ καλός γνώστης των πραγµάτων, υποστηρίζει ότι:
1. Με βάση την εξέλιξη των προηγούµενων ετών το ποσοστό ζηµιάς (LR) έτους ατυχήµατος 2014 θα διαµορφωθεί τελικά σε περίπου 58,5% από 51,5% που ήταν στο τέλος του έτους αναφοράς. Αυτό οφείλεται αφενός στις ζηµιές IBNR ((Issued But Not Reported-ζηµιές που έχουν επέλθει αλλά δεν έχουν αναγγελθεί) που δεν ήταν ακόµη γνωστές και αφετέρου στις διακυµάνσεις των αποθεµάτων. Επισηµαίνεται εξετάζοντας την εξέλιξη του loss ratio της Α.Ε.Οχ. (Αστικής Ευθύνης Οχηµάτων) µε βάση το έτος ατυχήµατος, στη σελίδα 75 (δείτε πίνακα) της επετηρίδας, φαίνεται ότι ο δείκτης χειροτερεύει αισθητά από την ωρίµανση των ζηµιών εντός της δεκαετίας. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι για το 2005 ο δείκτης από 84,8% στο πρώτο έτος υπολογισµού, έφθασε 96,1% το 2014. Έτσι λοιπόν ο δείκτης του 2014 από το 51,5% θα ανέβει στο 58,5%
2. Το LR έτους ατυχήµατος είναι πολύ πιο αντιπροσωπευτικό της κερδοφορίας των κινδύνων που αναλαµβάνονται σήµερα και είναι σαφώς πιο υψηλό από το LR οικονοµικού έτους το οποίο είναι προφανές ότι το 2014 έχει επηρεαστεί σηµαντικά από µια θετική εξέλιξη ζηµιών προηγούµενων ετών η οποία όµως -θετική εξέλιξη ζηµιών προηγούµενων ετών- δεν είναι καθόλου εξασφαλισµένη ότι θα υπάρχει και στο µέλλον. Δεν γνωρίζουµε από που προέρχεται (π.χ. το loss portfolio transfer φαίνεται να έχει επιρροή).
3. Ενδεικτικό του ότι το 2014 έχει σηµαντική επιρροή από προηγούµενα έτη είναι ότι ενώ η συχνότητα και το µέσο κόστος ζηµιάς έχουν οριακή µεταβολή σε σχέση µε το 2013, οι επελθούσες ζηµιές µειώνονται 214εκατ. ευρώ (!) δηλ. περίπου κατά το 1/3 (!) και το LR κατά 14 ποσοστιαίες µονάδες (!) ενώ πολύ καλά γνωρίζουµε ότι οι τιµές ασφαλίστρων µειώθηκαν σε διψήφιο ποσοστό το 2014 (!). Και βεβαίως υπήρξε συνέχεια στη µείωση των τιµών το 2015…
4. Αν τώρα υπολογίσουµε:
Α. Μείωση των τιµών το 2015 κατά 10% που ανεβάζει το LR από 58,5% σε 65%.
Β. Κόστος πρόσκτησης: 203 εκατ. ευρώ / ασφάλιστρα + Δικαιώµατα Συµβολαίων (828 εκατ. ευρώ+209 εκατ. ευρώ) 1037 εκατ. ευρώ = 20% (σύµφωνα µε έκθεση αποτελεσµάτων ΕΑΕΕ)
Γ. Αναλογία γενικών εξόδων: 1100 εκατ. ευρώ * 30% (αυτοκίνητα) = 330 εκατ. ευρώ / (934 εκατ. ευρώ+203 εκατ. ευρώ) = 1137 εκ. = 29% (αναλογική κατανοµή από την έκθεση αποτελεσµάτων της ΕΑΕΕ)
Τότε συµπερασµατικά, έχουµε combined ratio (65% + 20% + 29%) = 114%! που σηµαίνει ζηµίες συν κόστος πρόσκτησης συν γενικά έξοδα, 14% πάνω από τα έσοδα του κλάδου… Άρα ο κλάδος στην πραγµατικότητα µε τα τρέχοντα ασφάλιστρα είναι ήδη ζηµιογόνος.
Αυτή είναι η πραγµατικότητα… σηµειώνει µε στωικότητα ο σηµαίνον παράγων της ασφαλιστικής αγοράς…

nextdeal.gr – Λάµπρος Καραγεώργος

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςΚλάδος Αυτοκινήτου#ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ#
Προηγούμενο

Kυκλώµατα λυµαίνονται τις αποζηµιώσεις ασφαλιστικών εταιρειών

Επόμενο

Αυτόνομη οδήγηση από τη Volvo και στη ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Γιορτή της Ασφάλισης στο Σύνταγμα

    15 Δεκεμβρίου 2015
    Από Αρχόντισσα Στούρα
  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    31.500.000$ αποζηµίωση θα πληρώσει φανοποιείο στο Τέξας για κακή επισκευή µετά από σύγκρουση

    16 Οκτωβρίου 2018
    Από Admin
  • autoservice.com.gr_ AutoKing - Interamerican_Anytime
    PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Η πρότυπη συνεργασία AutoKing – Interamerican/Anytime

    5 Ιουλίου 2018
    Από Admin
  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Η Εθνική Ασφαλιστική ενισχύει την εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού

    28 Μαρτίου 2020
    Από Admin
  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Thatcham Research: Οι ασφαλιστικές εταιρείες καθορίζουν τα κριτήρια για το τι πρέπει να περιµένουν οι οδηγοί από αυτοκίνητα χωρίς οδηγό

    17 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Κλοπή αυτοκινήτου και ασφαλιστική κάλυψη

    31 Αυγούστου 2019
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYERΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

    Bosch: Πολυκάµερες για κλαρκ

  • autoSERVICEPLAYER

    Corteco: Ένας νέος αυτοµατοποιηµένος τρόπος δηµιουργίας µιας οµάδας

  • PLAYERΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

    XC90 : To πρώτο Volvo που φέρει τα νέα υβριδικά συστήματα κίνησης

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2023

    Διαγνωστικός έλεγχος ηλεκτρικών οχηµάτων (ΕV Hybrid)

  • 25 Ιανουαρίου 2023

    Hella: Βαλβίδες ψεκασµού (µπεκ)

  • 24 Ιανουαρίου 2023

    Εκποµπές αυτοκινήτων Euro 7 – Ακυρώνεται η αύξηση των ορίων το 2026;

  • 21 Ιανουαρίου 2023

    Συνεργασία για την προώθηση ασφάλειας, δεξιοτήτων και προτύπων επισκευής συγκρούσεων

  • 20 Ιανουαρίου 2023

    Δώδεκα διαφορετικοί τύποι συγκόλλησης εκ των οποίων τρεις αφορούν το αυτοκίνητο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
ΓΕΜΗ: 009647101000
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet