infoservice.com.gr

Top Menu

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Main Menu

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

logo

infoservice.com.gr

  • HOME
  • autoSERVICE
  • FANOVAFES
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ
  • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
    • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
    • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • TRUCK & BUSS Service
  • ΘΕΜΑΤΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΚΛΑΔΙΚΑ
    • MARKETING
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
    • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αρχική›ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ›Η οπτική της AXA για το µέλλον της ασφαλούς µετακίνησης

Η οπτική της AXA για το µέλλον της ασφαλούς µετακίνησης

Από Admin
17 Νοεμβρίου 2017
1131
0
fanovafes.com.gr_AXA_

Στο τρίγωνο «άνθρωπος – όχηµα – υποδοµές» ο ανθρώπινος παράγοντας είναι αυτός στον οποίο οφείλεται (µε σηµαντική διαφορά) η πρόκληση τροχαίων συµβάντων. Με αυτό το δεδοµένο, η αυτόνοµη οδήγηση αναµένεται να αποτελέσει ακρογωνιαίο λίθο στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
Έρευνες που έχει πραγµατοποιήσει η ασφαλιστική εταιρεία AXΑ, αποδεικνύουν ότι ακόµα και µε µερική παρέµβαση της τεχνολογίας στην οδήγηση, το επίπεδο ασφάλειας αυξάνεται σηµαντικά. Συγκεκριµένα, σε οχήµατα που φέρουν αυτόµατο σύστηµα έκτακτης πέδησης παρατηρούνται 30% – 69% λιγότερες εµπρόσθιες συγκρούσεις, ενώ τα οχήµατα που έχουν ESP (electronic stability program) παρουσιάζουν µειωµένα τροχαία κατά 40% (ως αποτέλεσµα µειωµένων πλαγιολισθήσεων ή εσφαλµένων χειρισµών από τους οδηγούς).
Οι οδηγοί είναι ακόµα επιφυλακτικοί στο να εµπιστευθούν ένα πλήρως αυτόνοµο όχηµα. Έρευνες που πραγµατοποίησε η AXA στη Γερµανία και την Ελβετία δείχνουν ότι το 50% των οδηγών δεν πιστεύουν ότι ένας υπολογιστής θα είχε την ικανότητα να στρίβει και να κινείται σωστά, ενώ περισσότεροι από 60% των οδηγών (άνδρες και γυναίκες) είπαν ότι δεν θέλουν να αποδεσµευτούν από την ευχαρίστηση της οδήγησης.
1 στους 3 Ελβετούς και 1 στους 4 Γερµανούς οδηγούς πιστεύουν ότι τα αυτόνοµα οχήµατα θα οδηγούνται µε περισσότερη ασφάλεια από ότι µε τους σηµερινούς οδηγούς, ενώ περίπου το 50% των οδηγών ηλικίας 18 – 34 ετών αναφέρουν ότι αντί να οδηγούν, κατά τη µετακίνησή τους, θα προτιµούσαν να διαβάζουν, να κοιµούνται και να ασχολούνται µε τα ενδιαφέροντά τους γενικώς.
Οι σηµερινοί χρήστες των δρόµων, τοποθετούν πολύ ψηλά τον πήχυ για τα αυτόνοµα οχήµατα σε σχέση µε τους σηµερινούς οδηγούς, λέγοντας ότι για να τα θεωρούν ασφαλή δεν θα πρέπει απλώς να προκαλούν λιγότερα ατυχήµατα, αλλά θα πρέπει να µην προκαλούν καθόλου ατυχήµατα.
Σε ένα µοναδικό παγκόσµιο event (συνάντηση) που φιλοξένησε η ΑΧΑ στην Ελβετία (πολεµικό αεροδρόµιο Dübendorf – Ζυρίχη) οι καλεσµένοι είχαν τη δυνατότητα να δουν και να ακούσουν αναλύσεις για τρεις προσοµοιώσεις τροχαίων ατυχηµάτων, βγαλµένων από τη νέα εποχή, όπου τα οχήµατα θα κινούνται αυτόνοµα.
Σε αυτή τη νέα εποχή η ασφάλιση θα αφορά νέους κινδύνους, για τους οποίους η AXA καταβάλει σηµαντική προσπάθεια να είναι προετοιµασµένη, ώστε να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές λύσεις. Οι άνθρωποι που παρακολούθησαν το event στη Ζυρίχη, συµµετείχαν σε ανάλυση των τριών σεναρίων που ακολουθούν.

Σενάριο 1. Hackers εισβάλουν κακόβουλα στο λογισµικό ενός αυτόνοµου οχήµατος
Ένα αυτόνοµο όχηµα πλησιάζει άλλο όχηµα το οποίο είναι ακινητοποιηµένο – πιθανώς σε κάποιο φανάρι ή µποτιλιάρισµα. Υπό κανονικές συνθήκες ο εγκέφαλος του αυτόνοµου οχήµατος θα έδινε εντολή για επιβράδυνση. Σε αυτή την περίπτωση όµως έχει προσβληθεί από κακόβουλο λογισµικό κάποιου hacker. Το αυτόνοµο όχηµα, αντί να µειώσει ταχύτητα, αυξάνει και συγκρούεται σφοδρά µε το ακινητοποιηµένο όχηµα προκαλώντας πιθανώς, τραυµατισµούς.

Σενάριο 2. Βράχος 120 κιλών πέφτει από ψηλά, το αυτόνοµο όχηµα αδυνατεί να τον αναγνωρίσει
Η σηµερινή πραγµατικότητα λέει πως ένα αυτόνοµο όχηµα δεν έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίσει δυνητικούς κινδύνους, όπως ένας βράχος 120 κιλών έτοιµος να κυλήσει από µία πλαγιά, δίπλα στο δρόµο. Στη δοκιµή που πραγµατοποιήθηκε από την ΑΧΑ το όχηµα δεν άλλαξε πορεία για να αποφύγει τον βράχο µε αποτέλεσµα αυτός να περάσει µέσα από το παρµπρίζ στην καµπίνα των επιβατών.

Σενάριο 3. Το αυτόνοµο όχηµα αποφασίζει ότι, το να τραυµατιστεί (πιθανώς) θανάσιµα ένας άνθρωπος είναι καλύτερο απ’ το να τραυµατιστούν βαριά περισσότεροι
Σήµερα, σε περίπτωση που ένα τροχαίο δε µπορεί να αποφευχθεί ο οδηγός καλείται να αντιδράσει µε γνώµονα τη συνείδησή του για να προκαλέσει τις µικρότερες δυνατές απώλειες (σε επίπεδο τραυµατισµών και ζηµιών). Στο µέλλον, τα αυτόνοµα οχήµατα θα αποφασίζουν, µε βάση τον δικό τους «κώδικα», προς τα πού πρέπει να κινηθούν για να προκαλέσουν τις µικρότερες δυνατές απώλειες. Στη δοκιµή που πραγµατοποιήθηκε στη Ζυρίχη, το αυτόνοµο όχηµα άλλαξε πορεία, «προτιµώντας» να χτυπήσει ένα ATV, µε µεγάλη πιθανότητα να τραυµατίσει θανάσιµα τον αναβάτη του (προστατεύοντας όµως έτσι τους δικούς του επιβάτες) και όχι να συγκρουστεί µε ένα άλλο αυτοκίνητο και να ρισκάρει να τραυµατιστούν περισσότεροι επιβάτες (ελαφρά ή βαριά), στα δύο οχήµατα.
Στη διάρκεια της ηµέρας οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να κινηθούν σε διαδροµή εντός του αεροδροµίου µε αυτόνοµο όχηµα, λαµβάνοντας µια σηµαντική εµπειρία για το πώς θα είναι το µέλλον της µετακίνησης.

Πηγή: nextdeal

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
ΕτικέτεςΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑΑυτόνοµη οδήγηση και οδική ασφάλεια#ΑΧΑ
Προηγούμενο

Τα έξυπνα αυτοκίνητα και η νέα τεχνολογία ...

Επόμενο

Οδηγίες για τη χορήγηση ασφαλιστικής ενημερότητας από ...

Σχετικά άρθρα Περισσότερα του ιδίου

  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Κλοπή αυτοκινήτου και ασφαλιστική κάλυψη

    31 Αυγούστου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Ζηµίες: Η άλλη (ηθική) όψη της εκτίµησης

    7 Φεβρουαρίου 2020
    Από Admin
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    H εφαρμογή του Προτύπου Ασφάλειας Δεδομένων PCI στην INTERAMERICAN

    9 Μαΐου 2021
    Από Admin
  • fanovafes.com.gr
    ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ψηφιακή πραγματογνωμοσύνη ζημιών αυτοκινήτων

    16 Μαΐου 2017
    Από Admin
  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Κλάδος αυτοκινήτου: Αύξηση ασφαλίστρων δείχνουν οι δείκτες ζημιών

    23 Νοεμβρίου 2019
    Από Admin
  • PLAYERΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

    Thatcham Research: Οι ασφαλιστικές εταιρείες καθορίζουν τα κριτήρια για το τι πρέπει να περιµένουν οι οδηγοί από αυτοκίνητα χωρίς οδηγό

    17 Ιανουαρίου 2019
    Από Admin

  • autoSERVICEPLAYER

    Λιπαντικά REKTOL: Από το 1907 στην καρδιά του αυτοκινήτου

  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ultravent: Σύστημα πολλαπλών τρυπών του οίκου INDASA

  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ

    Ίδρυμα PPG «Η Τάξη της Καινοτομίας»

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • 22 Ιουνίου 2022

    MAHLE: Τεχνογνωσία A/C πρώτης τοποθέτησης (ΟΕ)

  • 21 Ιουνίου 2022

    Η Continental, το aftermarket και το µέλλον της κινητικότητας

  • 20 Ιουνίου 2022

    Νέος ηλεκτρονικός κατάλογος HELLA για συνεργεία και χονδρέµπορους

  • 18 Ιουνίου 2022

    Columbia Motor Oil: Οι προκλήσεις που αντιµετωπίζει από την αρχή της πανδηµίας µέχρι σήµερα

  • 17 Ιουνίου 2022

    UFI Filters: Φίλτρα λαδιού και ντίζελ για τη νέα γενιά FIAT DUCATO

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

  • 1 Ιουλίου 2021

    Ηλεκτροκίνηση & Εγκατάσταση Σταθμών Φόρτισης από το IsZEB

  • 17 Ιανουαρίου 2020

    H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ στηρίζει το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Ασφαλώς Ποδηλατώ»

  • 8 Σεπτεμβρίου 2019

    ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ. Οι ειδικότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην αγορά εργασίας

  • 18 Απριλίου 2019

    Audi: Σχεδίαση εικονικής εκπαίδευσης χωρίς σχεδόν καµία γνώση προγραµµατισµού

  • 12 Φεβρουαρίου 2019

    Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ παρουσιάζει τις τάσεις στην Μεταδευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ακολουθήστε μας

ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ

  • 26 Οκτωβρίου 2018

    ΣτΕ: Απόφαση «ανάσα» για τις πτωχευμένες επιχειρήσεις

  • 1 Ιουλίου 2018

    ΟΑΕΔ: Επιδότηση έως και €500 σε νέους ανέργους για τον περιορισμό του brain drain

  • 15 Μαΐου 2018

    Άδικο, αντιαναπτυξιακό και εκτός Ευρωπαϊκής πραγματικότητας το “ψηφιακό” τέλος

  • 29 Μαρτίου 2018

    Τι ισχύει για την τραπεζική αργία 30 Μαρτίου – 2 Απριλίου και πως επηρεάζει όλες τις πληρωμές

  • 29 Μαρτίου 2018

    Οι νέες μέθοδοι των ελεγκτικών υπηρεσιών

ΘΕΜΑΤΑ

  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • ΚΛΑΔΙΚΑ
  • MARKETING
  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
  • ΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΡΕΥΝΑ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
  • ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  • autoSERVICE
  • ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Γενικά

  • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΒΙΝΤΕΟ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΝΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  • ΤΕΥΧΗ autoSERVICE
  • ΤΕΥΧΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΣ




ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χατζή 29, Άνω Πατήσια
11141 Aθήνα
Τηλ: +30. 210 21.32.356
Fax: +30. 210 21.32.357
Email: infoserv @ otenet.gr
© Copyright 2017 infoservice.com.gr | All Rights Reserved. | Created by Afternet