MARKETING
-
RV-Υπολειµµατική αξία αυτοκινήτου*. Τι είναι και ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την αγορά (πωλήσεις και aftermarket)
Η Ana Gutierrez, επικεφαλής παραγωγής στον όµιλο Autovista της Μαδρίτης και η οµάδα της, εξετάζουν ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις υπολειµµατικές αξίες. Κατά τον καθορισµό πρόβλεψης υπολειµµατικής ... -
Τα 7 µεγαλύτερα λάθη των µικρών επιχειρήσεων και πώς να τα αποφύγετε
Ποιες είναι οι πιο συνηθισµένες παγίδες που πέφτουν οι ιδιοκτήτες των µικρών επιχειρήσεων και πως αποφεύγοντας τα πιο συχνά λάθη θα καταφέρετε να µεγαλώσετε την επιχείρησή ... -
Η Opel επεκτείνει τη γκάμα Κινητήριων Συνόλων της για το Insignia
Η Opel προσθέτει ένα νέο βενζινοκινητήρα στη γκάμα των διαθέσιμων κινητήριων συνόλων της για το νέο Insignia Grand Sport και το Insignia Sports Tourer (station wagon). ... -
Online πωλήσεις ανταλλακτικών µια νέα κερδοφόρα ευκαιρία για το aftermarket
Κατάστηµα και ψηφιακές επιχειρηµατικές στρατηγικές: µια νέα προσέγγιση για τις επιχειρήσεις στον κλάδο των ανταλλακτικών, µε αυξανόµενους όγκους ηλεκτρονικών συναλλαγών, ενώ όλο και περισσότεροι επαγγελµατίες προτιµούν ... -
Σήµερα πρέπει να µιλάµε για την “Onlife” ζωή αφού όλα συνδέονται, εξηγεί ο Francesco Morace
Ο Francesco Morace είναι καθηγητής Κοινωνικής Καινοτοµίας στο Πολυτεχνείο του Μιλάνου, συγγραφέας περισσότερων από 20 δοκιµίων, σύµβουλος σε εταιρείες και ιδρύµατα και πρόεδρος της Future Concept ... -
Autopromotec-Stefano Belfiore: Έτσι οι νέες τεχνολογίες θα µεταµορφώσουν τις υπηρεσίες επισκευής αυτοκινήτων
Για να διατηρηθεί η ανταγωνιστικότητα στην επιχείρηση, οι µηχανικοί της νέας γενιάς (4.0*) πρέπει να αποκτήσουν νέες δεξιότητες, διοικητική ικανότητα και εξοπλισµό τελευταίας τεχνολογίας για να ... -
8 επιθυµητές υπηρεσίες για να ελκύσετε πελάτες
Αντικατάσταση αυτοκινήτου; Κάρτα bonus; Προκαθορισµένο ραντεβού; Υπάρχουν επιπλέον πράγµατα που ένα συνεργείο µπορεί να προσφέρει στους πελάτες του και έτσι να δώσει προστιθέµενη αξία στις προσφερόµενες ... -
To σωστό συνεργείο και οι 6 παράγοντες επιτυχίας του
Τα ανεξάρτητα συνεργεία στον κλάδο µας πολύ συχνά πιστεύουν ότι έχουν το ίδιο διαµέτρηµα µε το συνεργείο που βρίσκεται δυο τετράγωνα πιο κάτω ή σε έναν ... -
Οι ΜμΕ χρησιμοποιούν πιο συχνά τα online εργαλεία
Στην αξιοποίηση των εργαλείων που τους προσφέρει η οικονομία του Διαδικτύου στρέφονται όλο και περισσότερες ελληνικές μικρές και μεσαίες εταιρείες στην προσπάθειά τους για ανάπτυξη και ... -
Πώς να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας στο Google My Business
Συνεχώς ακούµε ότι κάθε επιχείρηση πρέπει να έχει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο προκείµενου να βρίσκεται κοντά στους υπάρχοντες αλλά και στους δυνητικούς πελάτες της. Ένας εύκολος ...